Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI la obiectivul Construire sala de sport si lucrari tehnico-edilitare aferente la «Colegiul National GEORGE COSBUC»


Detaliu pentru invitatia numarul 328966
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 328966/08.06.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARIla obiectivul Construire sala de sport si lucrari tehnico-edilitare aferente la «Colegiul National GEORGE COSBUC»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264596030, fax: +40 264431575, persoana de contact: viroica muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str Motilor nr 1-3, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARIla obiectivul Construire sala de sport si lucrari tehnico-edilitare aferente la «Colegiul National GEORGE COSBUC»
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARIla obiectivul Construire sala de sport si lucrari tehnico-edilitare aferente la « Colegiul National GEORGE COSBUC»
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 194, 257 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de par.40000lei.Per.de valab.a gar.de par.va fie cel putin egala cu per.de valab.a of.si va fi irevocab.Gar.de par.poate fi constit.in urm.forme: instr.de gar.(Formular11)emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig, care se prez.in orig.in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.Cand emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asig.din strainatate, se va prez.traducerea autoriz.si legliz;instr.de gar., prez.in orig.poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echiv. gar.solicit.in lei la cursul BNR pt data 09.04.12resp.1 euro 4.3683Lei;instr.de gar.emis in cond.legii, trebuie sa prev.faptul ca plata se va face necondit., in urm.sit.de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul si-a retras of.in per.de valab.a acesteia; b)of.sa fiind stab.castig., ofertantul nu a constit.gar.de buna exec. in per.de valab.a of.;c)of.sa fiind stab.castig., ofertantul a refuzat sa semneze ctractul de achiz.pub.in per.de valab.a of;d)autorit.ctractanta va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modific.suma care se va retine este 5974.26 lei(cf.prev.art.278^1, alin(1), lit b)din OUG34/2006modificata). daca se depune bilet la ordin/fila CEC precum si depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924, acestea tb confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr. 7
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.5% din val.ctractului.Se const.astfel: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.(formular18);prin retineri succesive din sit.de lucr.prez.la plata, intr-un conr deschis la trez., cu respect.art.90, alin.(3)din HG925/2006. Ctractantul va deschi.un cont la dispoz.autorit.ctractante, la Trez..Suma depusa initial va fi cel putin 0.5% din pret. ctractului. Pe parcursul indep.ctractului, autorit.ctractanta alimenteza acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite ctractantului pana la concurenta sumei stab.drept gar.de buna exec.Contul este purtator de dobanda in fav.ctractantului?.Of.categ.IMM se pot aplica prev.legii346/2004.Val.gar.de buna exec.af.DTAC, PT, DE si caiete de sarcini, se elib.in 14 zile de lainche.p.-v.de recep.la term. lucr.exec.in baza proiectului, daca autorit.ctractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Val.gar.de buna exec.af.exec.lucr.se elib.dupa semnarea receptiei finale a exec. lucr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;2). Cazier fiscal / judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP5). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar-RADU MOISIN, presedinte comisie de evaluare -viceprimar ?LASZLO ATTILA, membrii comisiei de evaluare: VIRGIL PORUTIU, POPESCU LUCIAN, LIANA HENT, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN, COSMA VOICHITA.6). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economico-financiaraBilantul contabil din anii precedenti 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata;In cazul in care ofertantul nu si-a depus bilantul aferemt anului 2011, se vor prezenta documente justificative care sa faca dovada celor cerute prin cerinta de calificare, Demonstrarea capacitatii financiare: ofertantul tb sa demonstraze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice mijloace financiare suficiente a realiza cashflow de executie a lucrarii , cel putin valoarea estimata a prezentului contract, adica 2.194.257 lei fara TVA pentru perioada de 12 luniincepand de la data atribuirii contractului in vederea ducerii la buna executie acontractului;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, Ofertantul va asigura Responsabil tehnic cu executia, Experienta similara; cerinta minima: Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract sau prezentarea de contracte distincte, prin care sa se fi prestat servicii similare celor cuprinse in caietul de sarcini cu o valoare minima egala cu valoarea contractului ce urmeaza a fi executat, respectiv pentru proiectare valoarea minima de 25000 lei fara TVA insotita de copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata dupa contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta , o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. ( Documente din care sa rezulte valoarea serviciilor prestate), Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani, Experienta similara ;cerinta minima: Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract sau prezentarea de contracte distincte, prin care sa se fi executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini respectiv pentru executie lucrari cu o valoare de minim 1900000 lei fara TVA, contracte insotite de procese verbale la terminarea exec lucrarii recomandari/documente constatatoare, documente din care sa reiasa valoarea lucr.exec, termenul de exec etc), Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare .Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat sicadrelor de conducere atat pentru proiectare cat si pentru executie.insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, declaratie privind disponibilitatea sau contractede colaboraredocumente prezentate in original/copie lizibila in conformitate cu originalul. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent in specificul serviciilor/lucrarilor ce fac obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Nu se accepta certificat/acte doveditoare in curs de atestare., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001sau echivalentin specificul serviciilor/lucrarilor ce fac obiectul contractului. . In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Nu se accepta certificat/acte doveditoare in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer