Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI la obiectivul Lucrari tehnico - edilitare aferente salii de sport executata de Compania Nationala de Investitii la Liceul cu program sportiv, str. Taberei nr.3


Detaliu pentru invitatia numarul 331782
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 331782/17.07.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARIla obiectivul Lucrari tehnico - edilitare aferente salii de sport executata de Compania Nationala de Investitiila Liceul cu program sportiv, str. Tabereinr.3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264596030, fax: +40 264431575, persoana de contact: Muresan Viorica, Liana Hent
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str Motilor, nr 1-3, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARIla obiectivul Lucrari tehnico - edilitare aferente salii de sport executata de Compania Nationala de Investitiila Liceul cu program sportiv, str. Tabereinr.3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARIla obiectivul Lucrari tehnico - edilitare aferente salii de sport executata de Compania Nationala de Investitiila Liceul cu program sportiv, str. Tabereinr.3
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va fi irevocabila. Autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine este de 1% din valoarea estimata este de 2990 lei. Garantia de participare se va depune in contul contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), ofertantul va dovedi prin orice mijloace de care dispune ca banii aferenti garantiei de participare sunt in contul autoritatii la data deschiderii ofertelor, iar fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr.7. perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile.
Garantie de buna executie
Garantia buna executie este 5% din valoarea contractului si se constituie prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/o societate de asigurari(formular18);prin retineri succesive din situatiile de lucrari, intr-un cont deschis la trezorerie, cu respectarea art.90, alin.(3)din HG925/2006. Contractantul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie.Suma depusa initial va fi cel putin 0.5% din pretul contractului.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului?.Ofertantilor din categ.IMM li se pot aplica prevederile legii 346/2004. Garantia de buna executie aferenta DTAC, PT, DE si caiete de sarcini, se elibereaza in 14 zile de la incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrerilor executate in baza proiectului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Garantia de buna exectie aferenta executiei lucrarilor se elibereaza dupa semnarea Receptiei Finale a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;2).Cazier fiscal / judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valid la data depunerii ofertelor3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP5). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar - RADU MOISIN, presedinte comisie de evaluare -viceprimar ?LASZLO ATTILA, membrii comisiei de evaluare: VIRGIL PORUTIU, LIANA HENT, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN, RODICA RETEGAN, MURESAN VIORICA6).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizatasau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata;In cazul in care ofertantul nu si-a depus bilantul aferent anului 2011, se vor prezenta: documente justificative prin care ofertantul sa faca dovada indeplinirii solicitarii autoritatii., Demonstrarea capacitatii financiarese solicita operatorilor economici dovezi ale accesului la linii de credit in suma fixa minima de 299000 lei(fara TVA);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, Experienta similara; cerinta minima: Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract sau prezentarea de contracte distincte, prin care sa se fi prestat servicii similare celor cuprinse in caietul de sarcini cu o valoare minima egala cu valoarea contractului ce urmeaza a fi executat.( valoare servicii de proiectare: 19000 lei)Recomandare din partea beneficiarului pentru servicii de proiectare, Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani; Se solicita: copie dupa contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta , o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. - recomandari din partea beneficiaruluiPentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa privind experienta similara-copie dupa informatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor- recomandare din partea beneficiaruluiDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie, Ofertantulsa faca dovada ca a executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini; exp similara se prezinta din maxim 3 contracte cu val.cumulata in lei fara TVA de280000 lei, Informatii privind subcontractantii., Informatii privind asocierea, daca este cazul, Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare si pentru executarea lucrarilor conform cerintelor caietului de sarcini, Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat sicadrelor de conducere atat pentru proiectare cat si pentru executie., Responsabil tehnic cu executia certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer