Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari aferente proiectului ?Construire infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Bogdand, jud. Satu-Mare?
Detaliu pentru invitatia numarul 356111
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356111/26.11.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari aferente proiectului ?Construire infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Bogdand, jud. Satu-Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOGDANDCod fiscal: 3896623, Adresa: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Telefon: 0261/828201, Fax: 0261/828201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Romania, cod postal: 447060, telefon: +40 0261828201, fax: +40 0261828201, persoana de contact: AUREL BOJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Romania, cod postal: 447060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari aferente proiectului ?Construire infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Bogdand, jud. Satu-Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru construire infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie. Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei.b)Lucrarile propuse (amenajarea a doua vai si doi torenti) suntpe teritoriul localitatilor Ser si Corund, comuna Bogdand, judetul Satu-Mare si constau din: - recalibrari de albie, - lucrari de aparare de mal, - consolidari de maluri prin constructia de pereuri, - consolidari de maluri prin constructia unor saltele de gabioane.c)Valoarea totala maxima estimata a contractului este de 6.295.697 lei, din care: - 173.109 lei fara TVA- valoarea maxima estimata a contractului pentru serviciul de proiectare-6.027.949 lei fara TVA - valoarea maxima estimata a contractului pentru executia de lucrari- 94.639 lei fara TVA - lucrari diverse si neprevazute (1, 46% din valoarea estimata C+M fara TVA) astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45246400-7 - Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 295, 697 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constiuie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari care se prezinta in original in cuantum de 120.000 lei si pentru o perioada de 90 de zile(cele 90 de zile se calculeaza incepand cu termenul limita de primire a ofertelor). In cazul IMM (cf.Legii nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA, respectiv suma de 60.000 lei. Garant. de part. se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: Scrisoare/asigurare de garantie bancara (Formularul nr.7) in favoarea autoritatii contractante in original si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei; ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Aceasta trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii. Ofertele care nu prezinta garantia de participare inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.Contul este RO60TREZ5495006XXX000248, Trezoreria Tasnad, titular cont Comuna Bogdand. in cazul in care ofertantii depun garantia de participare in valuta se va face la cursul bnr din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Se constituie prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care executantul are obligatia de a deschideun cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se va depune de catre executant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul Contractului. Garantia de buna executie: Se restituie, dupa cum urmeaza: a) 70 % din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizatin documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani- minim 12.400.000 lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza incategoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiazade reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), inregistrat la organele competenteIn cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 este urmatorul: 2010:1 Euro = 4, 2099 lei2011:1 Euro = 4, 2379 lei2012:1 Euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Executie: Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, lucrari similare celor care constituie ob.achizitiei(lucrari hidrotehnice/de imbunatatiri funciare)executate in baza a cel mult 2 contracte, lucrari a caror valoare/valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 6.027.949 lei fara TVA.Proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, servicii similare(celor de proiectare tehnica pentru lucrari hidrotehnice/de imbunatatiri funciare), in baza a cel putin unul sau cel mult doua contracte a carui/ caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 173.109 lei fara TVA.Se va permite pentru confirmarea experientei similare si prezentarea de contracte care sa cuprinda atat proiectare cat si executiePrin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Se vor prezenta documente contrasemnate de beneficiari din care sarezulte obiectul, natura lucrarilor /serviciilor executate/prestate, valoarea, locul si perioada de executie pentru lucrarile/serviciile declarate in Formularul nr. 9 si respectiv Formularul nr. 10in scopul dovedirii cerintei nr. 1 .- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular nr.7, completat (autoritatea contractanta va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formular nr. 9a- documente contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte obiectul, natura lucrarilor /serviciilor executate/prestate, valoarea, locul si perioada de executie pentru lucrarile/serviciile declarate in Formularul nr. 9a si respectiv Formularul nr. 10 in scopul dovedirii cerintei nr.1.Pentru evaluarea indeplinirii cerintei se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de BNR.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru ultimii ani este: 2008:1 Euro = 3, 6827 lei2009:1 Euro = 4, 2373 lei2010:1 Euro = 4, 2099 lei2011:1 Euro = 4, 2379 lei2012:1 Euro = 4, 5484 lei2013:1 Euro = 4, 3797 leiOfertantul va depune Formularul nr. 9 si Formularul nr.9aOfertantul va depune o Fisa experienta similara?Formularul nr. 10pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, Dotari/utilajeCerin?a nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului dimensionate in conformitate cu cantitatile de servicii si lucrari ce urmeaza a fi executate si cu graficul de executie a lucrarilor.Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului - Formularul nr. 11 cu anexa..Ofertantul va prezenta documente (contracte de vanzare-cumparare, facturi, fise tehnice) dincare sa demonstreze ca, pt indeplinirea contractului, dispune de utilajele/echipamentele/mijloacele de transport solicitate.Daca ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta va prezenta copii dupa contracte/precontracte de inchirieresau alte documente echivalente., PersonalCerinta nr. 3Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.- Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului in conformitate cu Formularul nr. 12 pentru executia lucrarilor si in conformitate cu Formularul nr. 12apentru prestarea serviciilor., Executie lucrariCerinta nr. 4: - Sef de SantierNecesar ? 1 persoanaCalificari: - Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul corespunzator obiectului proiectului (imbunatatiri funciare/constructii hidrotehnice);Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 13;
- Diplome de studii superioare- in copie ?confom cu originalul?;
- decizie de numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate- CV semnat in original ? Formular 13a, Cerinta nr. 5: - Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)Necesar ? cel putin 1 persoanaCalificari: - atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; in domeniul VII - Constructii pentru imbunatatiri funciare.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 13;
- Atestate/autorizatii/certificate, legitimatii, necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertei - in copie;, Cerinta nr. 6: - Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar ? 1 persoanaCalificari: - studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructiiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 13;
- Diplome de studii superioare- in copie ?confom cu originalul?;
- Atestate/autorizatii/certificate, legitimatii, necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertei - in copie/ decizie de numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- CV semnat in original- Formular 13a, Cerinta nr. 7: - Responsabil S.S.MNecesar ? 1 persoanaCalificari: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- Certificate de absolvire/ decizie de numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executateOfertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 13;
- Diplome de studii superioare- in copie ?confom cu originalul?;
- Atestate/autorizatii/certificate, legitimatii, necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere ofertei - in copie/ decizie de numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- CV semnat in original- Formular 13a, Pentru elaborarea serviciilor de proiectare: Cerinta nr. 8: Sef proiectNecesar ? 1 persoanaCalificari: -Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii, - decizie numire in domeniul serviciilor ce urmeaza a fi executate;Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 13;
- Diplome de studii superioare- in copie ?confom cu originalul?;
- decizie de numire in domeniul serviciilor ce urmeaza a fi executate;
- CV semnat in original- Formular 13a, Cerinta nr. 9: Responsabil cu controlul de calitateNecesar ? 1 persoanaCalificari: - Studii- superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul serviciilor ce urmeaza a fi executate;Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 13;
- Diplome de studii superioare - in copie ?confom cu originalul?;
- atestat tehnico-profesional/decizie de numire in domeniul serviciilor ce urmeaza a fi executate;
- CV semnat in original - Formular 13a, Cerinta nr. 10: Inginer imbunatatiri funciareNecesar ? 2 persoaneCalificari: - Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul imbunatatiri funciare/constructii hidrotehniceOfertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 13;
- Diplome de studii superioare- in copie ?confom cu originalul?;
- CV semnat in original - Formular 13a, Cerinta nr. 11: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 14, care sa reprezinte un instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Ofertantul va depune Formularul nr. 14, Cerinta nr. 12: Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantiiPrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se va completa Formularul nr. 16, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia. Cerinta nr. 1. Se va prezenta certificatul de management a calitatii in conformitate cu standardele ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate licitat, respectivNu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului, fapt ce va conduce la excluderea ofertantilor. Totodata vor fi luate in considerare la evaluare documentele prin care se atesta ca procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat numai certificat respectiv de catre organismul de certificare. De asemenea ofertantii vor fi respinsi din cadrul procedurii daca au certificatele mai sus mentionate dar acestea au fost emise pentru alte domenii de activitate decat cele specificate mai sus sau nu sunt cuprinse si domeniile solicitate mai sus., Cerinta nr. 2 - Se va prezenta certificatul de management al mediului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul de activitate licitat, respectivNu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului, fapt ceva conduduce la excluderea ofertantilor. Totodata vor fi luate in considerare la evaluare documentele prin care se atesta ca procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat numai certificat respectiv de catre organismul de certificare. De asemenea ofertantii vor fi respinsi din cadrul procedurii daca au certificatele mai sus mentionate dar acestea au fost emise pentru alte domenii de activitate decat cele specificate mai sus sau nu sunt cuprinse si domeniile solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara - 80 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica - durata de executie a lucrarilor- 20 puncte
20
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 14:28