Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari ?Canalizarea si epurarea apelor uzate menajere in comuna Sarasau, jud. Maramures ? statie de epurare ape uzate menajere?


Detaliu pentru invitatia numarul 332719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sarasau (Primaria Sarasau)
Numar invitatie: 332719/31.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari ?Canalizarea si epurarea apelor uzate menajere in comuna Sarasau, jud. Maramures ? statie de epurare ape uzate menajere?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sarasau (Primaria Sarasau)Cod fiscal: 3695301, Adresa: Sarasau nr. 511, Sarasau, Telefon: 0744922303, Fax: 0262371212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sarasau nr. 511, Sarasau, Romania, cod postal: 437265, telefon: +0 744922303, fax: +40 262371216, persoana de contact: Norel Began
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sarasau nr. 511, Sarasau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari ?Canalizarea si epurarea apelor uzate menajere in comuna Sarasau, jud. Maramures ? statie de epurare ape uzate menajere?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Doua colectoare principale de canalizare care se vor poza pe partea dreapta si stinga a drumului national DN19.Colectoare secundare de canalizare pe drumurile laterale drumului national DN19.Statie pentru epurarea si canalizarea apelor menajere.Totalprestariservicii de proiectare: Se vor elabora : - Detaliide executie, - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii.Total executie lucrari: Conform caietului de sarcini.Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executia unei statii de epurare in localitatea Sarasau includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la Detaliide executie.b) Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrariic) Lucrari de constructied) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarg) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelorh) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 635, 076 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 8.223, 50 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita deprimire a ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: -Primar: Covaci Ion-Viceprimar: Began Norel-Secretar: Moldovan Vasile-Contabil: Nenestean Paula- Consilieri locali: Bledea Andrei, Moldovan Petru, Naghi Ioan, Pa?ca Vasile, Pa?ca Gheorghe, Pricop Ion, Pop?a ?tefan, Mih Flore ?tefan, Chirai Vasile Danu? Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs2. Ofertantul va prezenta atestate tip Be, Bp cf. Ordin 24/2007 al A.N.R.E., publicat in M. Of. nr. 604/2007 cu modificarile si completarile ulterioare valabile la data depunerii ofertelor3. Ofertantul va prezenta autorizatie cf. Ordin 87/2010 al M.A.I., publicat in M. Of. nr. 238/2010, valabile la data depunerii ofertelor, pentru: -proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;
-instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera-ignifugare a materialelor combustibile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 6.635.076 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr.7), Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pt minim 4 luni, conform graficului de executie, in valoare de 2200000 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 2200000 lei pt 4 luni.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006 -completare form 7B si 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minim 2000 PE, in cadrul unor contracte de proiectare si executie.Ofertantul va prezenta urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de AC la finalizarea contractelor. Din aceste doc. trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- PV de receptie finala/PV de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conf. cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, -recomandari din partea beneficiarului/clientului respectiv., Cerinta nr 2Detinerea si disponibilizareacel putin a urm. utilaje/echipamente: Buldoexcavator pe pneuri 4 buc, Miniexcavatoare 4 buc, Incarcator frontal 4 buc, Automacara 20 to 1 buc, Mai mecanic 4 buc, Placa vibranta 4 buc, Vibrator de adancime pt beton 4 buc, Motopompe pt epusiment 4 buc, Utilaj pt taiat asfalt si beton 1 buc, Aparat de sudura pt tevi de polietilena 1 buc, Autocamion basculant 5-20t incarcatura utila 6 buc. Ofertantul va prezenta docum. care sa demonstreze ca dispune de util./echipam.Daca va fi decl castigator, ofertantul va prezenta la semnarea contr urmatoarele: copie dupa asigurarea RCA, copii ale cartilor de identitate si certificatelor de inmatriculare, cu ITP valabila, dovada achitarii rovignetei?copie dupa factura (rovinieta valabila), copii dupa autorizatia ISCIR pt automacara in conf. cu Legea 64/2008 si prescriptiile tehnice ISCIR-R1, copii dupa atestatele tehn pt autovehiculele si utilajele ce efectueaza lucrari in constructii emise de organisme de specialitate, Cerinta nr. 3Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Precizari: - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care aparpe parcursul indeplinirii contractului in cauza.- In cazul unei oferte in asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 4Sef Proiect-executieNecesar 1 persoanaa) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: ing.Constructii hidrotehnice , ing. Protectia Mediului, ing. Instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor)c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.d) Relatia cu ofertantulOrice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)Ofertantul va depune urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ?Formularul nr. 11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de- Documente din care sa reiasa experi, Cerinta nr. 5Sef de SantierRetea de CanalizareNecesar 1 persoanaa) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: constructii civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.d) Relatia cu ofertantulOrice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele documente: CV- Formular Europass;Declaratie de disponibilitate Formularul nr. 11;Diplome de studii si atestate/certificate de absolvireDocumente din care sa reiasa experient, Cerinta nr. 6Sef de SantierStatie de EpurareNecesar ?1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: constructii civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.d) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experient, Cerinta nr. 7Inginer electricianNecesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, autorizatie ANRE gradul IIBb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului, inclusiv sisteme de automatizare.d) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 8Inginer electrician - SCADANecesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, intr-unul din domeniile: electric sau automatizarib) Experienta generala: Cel putin 3 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului, inclusiv sisteme de automatizare.d) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 9Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)Necesar cel putin 1 persoanaa) Studii: atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A-rezistenta si stabilitate; B-siguranta in exploatare; C-siguranta la foc; D-igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului; E-izolatia termica, hidrofuga si economia de energie; F-protectia impotriva zgomotului; in urmatoarele domenii de constructii: I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii;b) Relatia cu ofertantulOrice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si ofertant (contract de munca, contract de prest serv, etc) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune urmatoarele: CV; Declaratie de disponibilitate ?Formularul 11; Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire, Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr.10Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;b) Experienta generala: - participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar;c) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 11Inspector S.S.MNecesar ? 1 persoanaa) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata, Cerinta nr. 12Sef de Proiect -proiectarea) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata caSef de Proiect - proiectare urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 13Inginer proiectant de structuria) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, constructii civile-industriale-agricoleb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata caInginer proiectant de structuri urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 14Inginer proiectant instalatii pentru constructiia) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata caInginer proiectant instalatii pentru constructii urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 15Inginer proiectant instalatii electricea) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, autorizatie ANRE gradul IIAb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata caInginer proiectant instalatii electrice urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 16Inginer proiectant proces tratare apa uzataa) Studii: -superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata Inginer proiectant process tratare apa uzata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 17ArhitectNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul: arhitectura, cu drept de semnaturab) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata Inginer proiectant process tratare apa uzata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 18Personal minim de executie: Personal calificat: Electricieni ? 2 pers;Constructor in beton armat ? 2 pers;Zidari ? 2 pers;Constructori de acoperisuri ? 2 pers;Parchetari, linolisti, mozaicari si faiantari -1 pers;Zugravi, vopsitori ? 2 pers;Instalatori de instalatii tehnico sanitare si de gaze ? 2 persMecanic Utilaj greu ? 3 presSudor PE ? 2 persIgnifugator - 1 persTechnician pentru sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor ? 1 persPersonal autorizat: Electrician autorizat gradul IIB conf. Ordin 90/2009 ? 2 pers;Electrician autorizat gradul IVD conf.Ordin 90/2009 -1 pers.Sudor PEHD, autorizat cf. PT CR 9-2011 ? 1 persOfertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire- Documente din care sa reiasa experienta, Cerinta 19: Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj. Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 50 Unde: - Pp este punctajul obtinut de oferta n - Pretmin ? cel mai mic pret ofertat - Pretn ? pretul ofertei n
Cost operational anual maxim garantat
50
Descriere: Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 50 Pentru cel mai mic cost operational (CO) total rofertat se acorda maximul de punctaj Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 50 Unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n- COmin ? cel mai mic cost operational ofertat - COn ? cost operational aferent ofertei n
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer