Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari ?Canalizarea si epurarea apelor uzate menajere in comuna Sarasau, jud. Maramures ? statie de epurare ape uzate menajere?
Detaliu pentru invitatia numarul 338828
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338828/05.11.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari ?Canalizarea si epurarea apelor uzate menajere in comuna Sarasau, jud. Maramures ? statie deepurare ape uzate menajere?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sarasau (Primaria Sarasau)Cod fiscal: 3695301, Adresa: Sarasau nr. 511, Sarasau, Telefon: 0744922303, Fax: 0262371212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sarasau nr. 511, Sarasau, Romania, cod postal: 437265, telefon: +40 744922303, fax: +04 262371212, persoana de contact: Norel Began
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc.Sarasau nr. 511, Com. Sarasau, Romania, cod postal: 437266 , jud. Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari ?Canalizarea si epurarea apelor uzate menajere in comuna Sarasau, jud. Maramures ? statie deepurare ape uzate menajere?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Doua colectoare principale de canalizare care se vor poza pe partea dreapta si stinga a drumului national DN19.Colectoare secundare de canalizare pe drumurile laterale drumului national DN19.Statie pentru epurarea si canalizarea apelor menajere.Totalprestariservicii de proiectare: Se vor elabora : - Detaliide executie, - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii.Total executie lucrari: Conform caietului de sarcini.Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executia unei statii de epurare in localitatea Sarasauinclud: a)Activitatile de proiectare fac referire la Detaliide executie.b)Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrariic)Lucrari de constructied)Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee)Testare si punere in functiunef)Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarg)Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 6. lunih)Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 635, 076 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :132.500, 00 leiForma de constituire: Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul inaintarii unei contestatii in fata Consiliului National de Solutionarea Contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului valoarea conform OUG 34/2006 art. 2781Sumele care se vor retine conform OUG 34/2006 art.2781 : - 8.223, 50 leiconform OUG34/2006 art. 2781*)(1)(Model orientativ Formular nr. 1) Cursul leu/euro va fi stabilit cu cinci zile inaintea depunerii ofertelor comunicat de BNR .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA, , pentru ofertantul desemnat castigatori . Garantia de buna executie se poate constitui conform art.89 si art.90 din HG nr.925/2006 (1) ? (3)prin retinere succesiva din suma datorata pentrufactura, sau prin Scrisoare de Garantie Bancara. In cazul in care contractantul opteaza pentru retineri succesive din facturi emise si accepate , in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantie de buna executie , suma initiala care se depune decatre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: -Primar: Covaci Ion-Viceprimar: Began Norel-Secretar: Moldovan Vasile-Contabil: Nenestean Paula-Consilieri: Began Norel, Bledea Andrei, Chirai Vasile Danut, Mih Flore Stefan, Moldovan Petru, NaghiIoan, Pasca Gheorghe, Pasca Vasile, Popsa Stefan, Pricop Ioan Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs2. Ofertantul va prezenta atestate tip Be, Bp cf. Ordin 24/2007 al A.N.R.E., publicat in M. Of. nr. 604/2007 cu modificarile si completarile ulterioare valabile la data depunerii ofertelor3. Ofertantul va prezenta autorizatie cf. Ordin 87/2010 al M.A.I., publicat in M. Of. nr. 238/2010, valabile la data depunerii ofertelor, pentru: -proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;
-instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera-ignifugare a materialelor combustibile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011), sa aiba o valoare de minim: -13.000.000 leiOfertantul va depune Formularul nr. 7- Ofertantul va prezenta documente edificatoare conform Art. 185(1) a), b), c) (2) OUG 34/2006., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.200.000 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 2.200.000 lei si pentru o perioada de 4 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta nr. 1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un maxim 2 contracte similare(se permit prez. de contr. distincte de exe.luc. si de prest. servicii) cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie publica.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contr./contr-lor declarate sau documentele constatatoare eliberate de aut. contr. la finalizarea contr. de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contr.) si locul exec. lucr.;
- p.-v. de receptie finala, p.-v.de receptie laterminarea luc. sau p. v. de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost exe. in conf. cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Mod.IndeplinireFormularul nr. 8 Exp. sim., Formular nr.8a Exp.ca antreprenor Formularul nr. 6Declaratie privind lista principal luc. 5 an, Cerinta 2: Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta nr. 3Info. ref.la dotari tehnice.Of. trebuie sa faca dovada ca are minim asigurate chipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului .Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizariia cel putin - minimurmat. utilaje / echipamente : Buldoexcavator pe pneuri 4 buc.Mini-excavatoare pentru spatii inguste 4 buc.Incarcator frontal 4 buc.Automacara 20 to 1 buc.Mai mecanic 4 buc.Placa vibranta 4 buc.Vibrator de adancime pentru beton 4 buc.Motopompe pentru epusiment 4 buc.Utilaj pentru taiat asfalt si beton 1 buc.Aparat de sudura pentru tevi de polietilena 1 buc.Autocamion basculant 5 ? 20 tone incarcatura utila 6 buc.- Ofertantul va prezenta documente care sa demonstreze ca, pentru indeplinirea contractului, dispune de utilajele/echipamentele/mijloacele de transport solicitate. Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii co.- Formularul nr9, Cerinta nr. 4Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Se va prezenta Formularul nr.10 Informa?ii privind Angaja?ii ?i Formularul nr.10aPersonal propus pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 5Sef Proiect-executieNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu dip. de lic. intr-unul din domeniile: ing.Constr. hidrot. , ing. Prot. Mediului , ing. Inst pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.d) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contr. de munca, contr.de prest.serv., acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef Proiect-executie urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ?Formularul nr. 11;
- Diplome de studii ?i ates/cert de abs in confore cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr.6Sef de SantierRetea de CanalizareNecesar ? 1persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, abs. cu dipl. de lic.intr-unul din domeniile: constr.civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.d) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contr. de munca, contr.de prest.serv., acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ?Formularul nr. 11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conf cu instr de compl a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 7Sef de Santier Statie de EpurareNecesar ? 1persoanaa) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: constructii civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.d) Relatia cu ofertantul- Orice doc. din care sa reiasa rap. legale existente intre pers. nominalizata si op.ec. care depune of. (contr. de munca, contr.de prest.serv., acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Dipl de studii ?i ates/certif de abso. in conf. cu instruc?iunile de compl. a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 8Inginer electricianNecesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, autorizatie ANRE gradul IIBb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului, inclusiv sisteme de automatizare.d) Relatia cu ofertantul- Orice doc. din care sa reiasa rap. legale existente intre pers. nominalizata si op.ec. care depune of. (contr. de munca, contr.de prest.serv., acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer electrician urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 9Inginer electrician - SCADANecesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, intr-unul din domeniile: electric sau automatizarib) Experienta generala: Cel putin 3 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului, inclusiv sisteme de automatizare.d) Relatia cu ofertantul- Orice doc. din care sa reiasa rap. legale existente intre pers. nominalizata si op.ec. care depune of. (contr. de munca, contr.de prest.serv., acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer electrician urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Dipl de stud ?i ates/certif de abs. in conf. cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass, Cerinta nr. 10Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)Necesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezist.si stab.; B - siguranta in exploatare; C - sig.la foc; D - igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si prot. mediului; E - izol. termica, hidrofuga si economia de energie; F - protec. impot. zgomotului; in urmatoarele dom. de constructii: I -Constr. civile , industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii;b) Relatia cu ofertantul- Orice doc. din care sa reiasa rap. legale existente intre pers. nominalizata si op.ec. care depune of. (contr. de munca, contr.de prest.serv., acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Of. va depune pentru pers. nominalizata ca RTE urmatoarele documente: - CV- Formular Europass; Declaratie de disponibilitate-Formularul nr.11, Dipl. de stud.?i atest./certif. de abs. in conf.CV-ului Europass, Cerinta nr.11Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar ? 1 persoana a) Studii: sup de lunga durata, abs. cu diploma de lic. in orice domeniu de constructiib) Experienta generala: - participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar;c) Relatia cu ofertantul- Orice doc. din care sa reiasa rap. legale existente intre pers. nominalizata si op.ec. care depune of. (contr. de munca, contr.de prest.serv., acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Resp.cu controlul de calitate (RTQ) urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 12Inspector S.S.MNecesar ? 1 persoanaa) Relatia cu ofertantul- Orice doc. din care sa reiasa rap. legale existente intre pers. nominalizata si op.ec. care depune of. (contr. de munca, contr.de prest.serv., acorduri de colaborare etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 13Sef de Proiect -proiectarea) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata caSef de Proiect - proiectare urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 14Inginer proiectant de structuria) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, constructii civile-industriale-agricoleb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer proiectant de structuriurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 15Inginer proiectant instalatii pentru constructiia) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer proiectant instalatii pentru constructiiurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 16Inginer proiectant instalatii electricea) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, autorizatie ANRE gradul IIAOfertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer proiectant instalatii electriceurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 17Inginer proiectant proces tratare apa uzataa) Studii: -superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata Inginer proiectant process tratare apa uzataurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 18ArhitectNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul: arhitectura, cu drept de semnaturab) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata Inginer proiectant process tratare apa uzataurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 19Personal minim de executie: ?Personal calificat: a)Electricieni ? 2 pers;b)Constructor in beton armat ? 2 pers;c)Zidari ? 2 pers;d)Constructori de acoperisuri ? 2 pers;e)Parchetari, linolisti, mozaicari si faiantari -1 pers;f)Zugravi, vopsitori ? 2 pers;g)Instalatori de instalatii tehnico sanitare si de gaze ? 2 persh)Mecanic Utilaj greu ? 3 presi)Sudor PE ? 2 persj)Ignifugator - 1 persk)Technician pentru sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor ? 1 pers?Personal autorizat: a)Electrician autorizat gradul IIB conf. Ordin 90/2009 ? 2 pers;b)Electrician autorizat gradul IVD conf.Ordin 90/2009 -1 pers.c)Sudor PEHD, autorizat cf. PT CR 9-2011 ? 1 persOfertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.11;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic:
50
Descriere: Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 07:28