Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari C+M rezervor stocare lichid degivrant cu capacitate de 50 mc


Detaliu pentru invitatia numarul 234602
Autoritate contractanta
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Cod de identificare fiscala: RO 6222650
Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Otopeni
Telefon: 2041408
Fax: 2041976
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare si executie lucrari C+M rezervor stocare lichid degivrant cu capacitate de 50 mc
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: elaborarestudiu de fezabilitate, proiect de executie (PT si DDE) si executarea lucrarilorde constructii ? montaj?Rezervor stocare lichid degivrant cu capacitate de 50 mc?, cod CPV 71242000-6, 45262600-7
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 01.02.2010 09:03)
Data publicarii: 12.11.2009 11:38
Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucurestilor, Nr.224E, Loc.Otopeni, Jud.Ilfov, Cod Postal 075150, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C.Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti S.A., Judetul Ilfov, Oras Otopeni, Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Cod Postal 075150, Administratie Aeroport
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 325, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-sit.personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pers.jr.romane-declaratie pe proprie raspundere neincadrarea in prev.art.180si181-OUG34/2006, Certif.atestare fiscala emis de AFP, Certif.priv.impozit.si taxele locale emis de DITL-Primarie iar pt.pers.jr. straine documente similare;
-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pers.jr.romane-Certif.constator detaliat si certif.de inmatric.emise de ORC iar pt.pers.jr.straine docum.edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare;
-capacit.tehnica si/sau profesionalaa ofertantului: 1.Experienta similara2.Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie îndeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora-certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001:2001 pentru proiectare si executie, pe numele ofertantului
din SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Anularea procedurii de cerere de oferte s-a hotarat in temeiul art. 209 alin. 1, lit. b din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu toate modificarile si completarile ulterioare, intrucat au fost depuse numai oferteinacceptabile si neconforme.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer