Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL GLINA
Detaliu pentru invitatia numarul 341023
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341023/13.12.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL GLINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA GLINACod fiscal: 4420767, Adresa: str.Libertatii nr.292, Glina, Telefon: 4671214, Fax: 4671214
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Libertatii nr.292, Glina, Romania, cod postal: 077105, telefon: +40 0214671214, fax: +40 0214671214, persoana de contact: ION BALAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Glina, Str Libertatii nr 292, Jud Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL GLINA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL GLINA
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 942, 079 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 18.800 (optsprezecemiioptsute) lei. Modalitati de constituire acceptate: conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. Mentiune: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument emis de o societate bancara.societate de asigurari, se va completa F 36 ? instrument (scrisoare) de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Note: a) Termenul de valabilitate algarantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.b) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conf art 86 alin 6 din HG 925/2006. 2) Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile Legii 346/2004, vor atasa Formularul 20-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, completat.3)Pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa ataseze Formularul 20, completat.4) Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv 4.722, 08(patrumiisaptesutedouazecisidoileisizeroopt bani) .5)Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise in max. 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
a) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care trebuie sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea prevederilor art 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Op. economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1. Formularul nr.1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG 34/2006, completat.2. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)valabil la data limita de depunere a ofertelorCerinta nr. 2Op. economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) F2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in Romania. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana.Mentiuni: a)Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniuB) IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 11 ALIN 4 DIN HG 925/2006 SE ACCEPTA PREZENTAREA CERTIFICATELOR PRIVIND PLATA IMPOZITELOR ULTERIOR DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR, CARE ATESTA LIPSA DATORIILOR , EVALUAREA REALIZANDU-SE INITIAL PE BAZA DECLARATIEI PE PROPRIECerinta nr.3OP. ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURATREBUIE SA RESPECTE REGULILE DE CONCURENTAModalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul F3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Cerinta nr.4OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA TREBUIE SA INDEPLINEASCA CONDITIILE PREVAZUTE DE LEGISLATIE PENTRU A PARTICIPA LA PROCEDURAModalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura formularul F4- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Cerinta nr.5Operatorii economici(ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art 69 ind 1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura formularul F5 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1 din OUG 34/2006, completat in original. Mentiune: Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Manole Marin-Primar, vasile marin-Viceprimar, Stoica Gina-Secretar, Bosnigeanu Nela-contabil, Comisia de evaluare si selectie a ofertelor: Balan Ion, Craciun Maria, Sloata Mariana, Consilieri locali: Gheorghe Gheorghe, Dobre Stefan, Dobre Vasile, Dumitroiu Ion, Dragan Niculae, Stoica Ion, Muja Nicolae, Ion Mariana, Tudor Ionut Razvan, Lupu Marian, Bacrau Mihai, Comnea Viorel, Capatana Constantin, Targovetu Marian Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, cu cel mult 30 zile inainte de datadepunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ORC).Mentiune : Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc cerificatul constatator emis de ONRC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentareapentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Proiectare-Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 85.000 (optzecimii)lei.Executie - Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.790.000 (unmilionsaptesutenouazecimii) lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Faza I ? ProiectareOfertantul trebuie sa faca dovada prestarii si ducerii la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, de servicii similare cu o valoare de minim 85.000 lei fara TVA . Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de max 2 contracte, a caror valoare cumulate sa indeplineasca cerinta de calificare.Operatorii economici pot prezenta atat contracte distincte de proiectare si contracte distincte de executie cat si contracte de proiectare-executie de lucrari similare., Faza a II-a Executiea)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o valoare de minim 1.790.000, 00 lei, fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte, a caror valoare cumulata sa indeplineasca cerinta de calificare.De asemenea, va prezentarecomandari din partea beneficiarilor fiecarui contrat.OPERATORII ECONOMICI POT PREZENTA ATAT CONTRACTE DISTINCTE DE PROIECTARE SI CONTRACTE DISTINCTE DE EXECUTIE CAT SI CONTRACTE DE PROIECTARE-EXECUTIE DE LUCRARI SIMILARE., Obs: a) (1) Lucr exec si duse la bun sfarsit ? asa cum sunt definite prin Ord ANRMAP nr. 509/2011. b) (2) Lucr simil sunt lucr de constructii/reabilitare/modernizare/consolidare., a) Operatorul economic (indiferent sub ce forma participa acesta in procedura)trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitate de indeplinire: Se va atasa F9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat., b) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehn si prof inv si sust acord conf cu prev art 190 al (1) din OUG 34/2006 de catre o alta pers atunci ac are oblig de a dovedi sust de care benef, de regula, prin prez unui angaj ferm al pers resp incheiat in forma autent. Pers care asig sust tehn si prof nu treb sa se afle in sit care determ exclud din proced de atrib conf prev art 180, art 181 lit a), c1) si d) si ale art 69^1 din OUG 34/2006, Cer nr.3a) Op ec impreuna cu ofertantul asociat si subcontr, dupa caz, treb sa disp de resur umane consid de aut contr ca fiind strict nec indeplin in bune cond a contr ( pers de spec care va avea rol esential in indepl contra ) :1) Ing proiectare, absolv de studii sup tehn de lunga durata, profil constructii, cu exp pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucr simil.2) Responsabil tehnic cu exec, atestat MLPTL conf ar 23 lit. c) din L 10/1995 cu autoriz valab la data lim de depun a ofert3) Responsabil cu calit cu exper pe o pozitie simil in min 1 contract avand ca obiect lucr simil.In faza de ofertareCV-ului, iar ulterior, in vederea demonst exp prez in CV va solic op ec clasat pe locul intai: copii conf cu origin ale diplom, certif, b) In cazul in care ofert/cand isi demonst cap teh si prof invoc si sust acordconf cu prev art 190 al (1) din OUG 34/2006 de catre o alta pers, atunci ac are oblig de a dovedi sust de care benef, de reg, prin prez unui angajam ferm al pers resp inch in forma aut ( la notariat ) prin care ac conf faptul ca va pune la disp cand/ofert resurs tehn si prof invoc. Pers care asig sust tehn si prof nu treb sa se afle in sit care determ exclud sa din proc de atrib conf prev art 180 art 181 lit a), c1) si d) si ale art 69^1 din OUG 34/2006, Subcontr: Cer nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atrib trebuie sa se indepl de unul sau mai multi subcontr, op ec are oblig de a preciz partea/partile din contr pe care ac urmeaza sa le subcontr si datele de recunoas ale subcontr propusi.Resur mat si umane ale subcont declarati se iau in consid numai pt partea lor de implic in contr care urmeaza sa fie indepl., Asociatii: Cer nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asoc ( consortiu ), fiec asoc va trebui sa indepl cond priv Sit pers a ofert si Capac de exerc a activ prof ( inreg )conf cu Acordul de asoc, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indepl asoc si toate aman nec pt eval ofert. Acordurile care nu vor cont ac date vor fi consid incompl.Sit econ-financ si Capac tehn si prof se demonst prin luarea in consid a resur tut membr grup., Atentie ! ? Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractanti pentru executia lucrarii. In acest caz se va preciza ( pe formular ) ? Nu este Cazul ?.Mentiune: Daca operatorul economic, castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Ment: Toate doc solic la Sit pers a op ec, Capac de exerc a activ prof ( inreg ), inf priv capac tehn si Inf priv capac prof, Stand de asig a calit si a mediului (dupa caz) pt fiecare asociat.Atentie!Formul priv asoc si/sau subcontr se vor introd in docum de calif chiar daca ofert nu a nomina subcontr pt exec lucrarii.In ac caz se va preciza (pe formular)?Nu este cazul?.Ment: Daca op ec castigator va fi oasociatie/consortiu, aut contr solic legal asoc conf prev leg, pana la data inche contr de achiz publ. Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent precum is sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 13:00