Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de alimentare cu gaz Uzina de apa nr. 2 Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 339106
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339106/09.11.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de alimentare cu gaz Uzina de apa nr. 2 Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270843, fax: +40 257270981, persoana de contact: Breje Daniel, Bandur Gheorghina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Compania de Apa Arad SA, str. Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de alimentare cu gaz Uzina de apa nr. 2 Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor de alimentare cu gaz Uzina de apa nr. 2 Arad a SC Compania de Apa Arad SA, includ: a)Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesare pentru obtinerea autorizatiilor si avizelor.b)Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic)Lucrari de executie.
II.1.6) CPV: 45333000-0 - Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 688, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conf.cu art.86 alin. 1 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (formularul nr. 3). In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabuilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul garantiei de participare este: 7.000 lei fara TVA; Contulin care se va depune garantia de participare este RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001 - deschis la BCR Arad. In cazul in care la procedura de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.4 (Decl.priv.incadrarea in IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prev.la art. 87 din HG 925/2006 si in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, ca nefondata, in conf.art. 2781 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006. Garantia de participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 si reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA (formularul nr. 25). Instrumentul de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituite de catre autoritatea contractanta conform art. 92 alin. 4 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Va fi exclus ofertantul care afost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.7 ? in original2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: a. Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.8 ? in originalb. Certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul national si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala- depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.c. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de Autoritatea Publica Locala - depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii, care seprezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Conditie de calificare: va fi exclus de la procedura ofertantul care se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Banatean Gheorghe, ing. ec. Toma Marius, ec. Madincea Ecaterina, c.j Goldis Flaviu, cj. Bandur Gheorghina, c.j. Giugiulan Mihnea, ec. VatanyMarius, ing. Militar Adrian, ing. Breje Daniel.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? completare formular nr. 9 ? in originalNota: 1. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul /asociatul/subcontractantul/tertul sustinator se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.2. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr. 10 - in originalIn cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.11 ? in originalNeprezentarea documentelor solicitate mai sus atrage dupa sine excluderea din procedura. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului (executarea categoriilor de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire) sa se faca dovadaautorizariiconf. art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantii au obligatia de a detine un certificat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau certificat echivalentcorespunzator activitatilor aferente obiectului proceduri.Documente de confirmare: Depunerea certificatului ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentcorespunzator activitatilor aferente obiectului proceduri ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantii au obligatia de a detine un certificat ANRGN (Asociatia Nationala de Reglementare in domeniul Gazelor Naturale) sau certificat echivalentDocumente de confirmare: Depunere certificat ANRGN (Asociatia Nationala de Reglementare in domeniul Gazelor Naturale) sauechivalent ? in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Certificatele prezentate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 1.376.000 lei.Documente de confirmare: - declaratie pe proprie raspundere - fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon si fax, cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul: 2009, 1 euro = 4.2373 ron; 2010, 1 euro = 4.2099 ron; 2011, 1 euro = 4.2379 ron.In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat.In cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a mai fi indeplinitcontracte similare de lucrari cu obiectul prezentei proceduri. Contractele prezentate trebuie sa fie de valoare / natura / complexitate similara cu lucrarile incluse in acest contract, si trebuie sa fi fost executate si duse la bun sfarsit in decursul ultimilor 5 ani.Sintagma ?natura / complexitate similara? va fi interpretata astfel: lucrari cu aceeasi destinatie in domeniul lucrarilor de alimentare cu gaz, corespunzatoare lucrarilor cuprinse in prezentul contract.Valoarea care va fi luata in considerare este fie valoarea totala a contractului, in cazul in care ofertantul a actionat/ actioneaza ca unic contractant, fie o parte din valoarea totala a contractului corespunzatoare cu cota sa parte din participarea la asociere, in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - form.nr. 12 ? in original, Continuare Cerinta nr. 1In cazul in care Ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din contractele prezentate ca referinte, se va accepta ca dovada a implicarii o declaratie din partea Antreprenorului General. In cazul prezentarii unui contract care a avut ca obiect executarea mai multor categorii delucrari, valoarea care va fi luata in considerare va fi valoarea ce reprezinta lucrarile similare cu obiectul prezentei proceduri.Documente relevante: - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand informatii privind valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, form. nr. 12 - in original, Continuare Cerinta nr. 1experienta similara: Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) va prezenta cel putinun contract de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, cu o valoare cel putin egala cu 688.000 lei, insotit de Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie la terminarea Lucrarilor sau Receptie Finala si de certificate/documente/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa ateste derularea in bune conditii a contractului prezentat. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii., Cerinta nr. 2Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Documente relevante: -Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- formularului nr. 13 in original-Taloane/facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere, sau orice alte tipuri conform legiiIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ, fiecare asociat depunand cele solicitate mai sus, pentru a putea fi luate in calcul la evaluarea ofertei, Cerinta nr. 3Ofertantii trebuie sa dispuna de 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) si 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CTC)Documente relevante: - declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor - formularul nr. 14, in original, Continuare Cerinta nr. 3Documente relevante pentru: a) 1 responsabil tehnic cu executia, pentru care se vor depune: -Diploma studii tehnice in domeniu;
-Atestatul si legitimatia ANRE de "responsabil tehnic cu executia" in domeniu care trebuie sa detina calitatea de instalator autorizat ANRE gradul IID cu peste 3 (trei) ani vechime in acest grad sau gradul ID conform art. 10 alin. 3 din Procedura privind proiectarea, verificarea, executia, receptia si punerea in functiune a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, vizat la zi, (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui contract de colaborare/ angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant);
-CV;
-Declaratia de disponibilitate -formularul nr. 15 ? in original, Continuare Cerinta nr. 3b) 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate indomeniul Instalatii/retele de gaze naturale-Diploma studii tehnice in domeniu-Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor, sau orice act doveditor;
-CV;
-Declaratia de disponibilitate - formularul nr. 15 ? in originalIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ, fiecare asociat depunand cele solicitate mai sus, pentru a putea fi luate in calcul la evaluarea ofertei, Cerinta nr. 4Ofertantii participanti la procedura trebuie sa dispuna de resurse umane (personal muncitor) considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a contractuluiDocumente relevante: - Lista cu personalul muncitor alocat pentru executia lucrarii - formular nr. 16 - in original.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ, fiecare asociat depunand cele solicitate mai sus, pentru a putea fi luate in calcul la evaluarea ofertei, Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi - formular nr. 18 ?in original.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire- formular nr. 9 - in original., Informatii privind asocierea.In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora formular nr.20 ? in original-acordul de asociere formular nr. 21 ? in original sau copie legalizata din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire- formular nr. 22 ? in originalAsociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 691 , 180 si 181 sidin OUG nr.34/2006 actualizata - formular 7, 8, 9 in original, Continuare: Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. In situatia asocierii unui IMM cu o soc. comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective formular nr.24, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate (formularul nr.24A, B, C (dupa caz)-in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691 , 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata - formularul nr. 7, 8, 9 in original.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Nota: Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea. In cazul unei asocieri, aceast cerinta trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ''pretul ofertei? se acorda astfel: a.) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b.) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a. se acorda punctajul astfel: Pn = (pret minim /pret ofertat) x punctajul maxim alocat Preturile care se compara sunt preturile totale ofertate incluzand serviciile de proiectare si executia lucrarilor de alimentare cu gaz Uzina de apa nr. 2 Arad
termenul de executie
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare '' termenul de executie'' se acorda astfel: a.) pentru cel mai scazut dintre termenele de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b.) pentru alt termen de executie decat cel prevazut la lit.a. se acorda punctajul astfel: Tn = (termen minim ofertat /termen ofertat) x punctajul maxim alocat . Nota: Termenul minim de executie va fi de 8 luni iar termenul maxim de executieva fi de 10 luni de la datainceperii executarii contractului; Ofertantii ai caror oferte vor contine un termen de executie mai mic decat cel prezentat mai sus, nu vor fi punctati. Ofertantii ai caror oferte vor contine un termen de executie mai mare decat cel prezentat mai sus, vor fi descalificati. Nota: Termenul de executie cuprinde atat serviciile de proiectare, cat si executia lucrarii. Nota: Unitatea de masura, in care va fi exprimat Termenul de executie, este luni. Nu se accepta o alta unitate de masura.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 09:44