Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de alimentare cu gaze naturale a gruparii de jandarmi mobile constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 337011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0406 Constanta
Numar invitatie: 337011/09.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de alimentare cu gaze naturale a gruparii de jandarmi mobile constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0406 ConstantaCod fiscal: 4300582, Adresa: strada Mircea cel Batran, nr. 108, Constanta, Telefon: 0241618969, Fax: 0241616153
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Mircea cel Batran, nr. 108, Constanta, Romania, cod postal: 900663, telefon: +40 241618969, fax: +40 241616153, persoana de contact: CONSTANTIN ANDRIESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Mircea cel Batran, nr. 108, Constanta, Romania, cod postal: 900663, telefon: +40 241618969, fax: +40 241616153, persoana de contact: DASCALU VALENTIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de alimentare cu gaze naturale a gruparii de jandarmi mobile constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si exectutare lucrari de alimentare cu gaze naturale a centralei termice si inlocuire arzatoare alimentate cu CLU tip III cu arzatoare tip GN.
II.1.6) CPV: 45333000-0 - Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare in conformitate cu prevederile referitoare la cuantumul si forma de prezentare a acesteia, dupa cum urmeaza: Cuantumul garantiei de participare este 2740 RON.Perioada de valabilitate: garantia de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia pentru participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006 si ale art. 43^1 si 278^1 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire: 1)Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.2)Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A.conform art. 89, alin 2 din H.G. nr. 925/2006.3)In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. ? urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 4).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (Formularul nr. 5)3. Completarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/ 2010 (Formularul nr. 1)4. Completarea forumularului nr. 2 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare5. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 din C.pr.fiscala.Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta??Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, Persoanele care vor semna documente din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Cojoc Costica - Ordonator de credite, Andriescu Constantin - Organ tehnic, Solomon Anca - Contabil sef, Done Ionut - Consilier juridic, Dascalu Valentin - Presedinte comisie de evaluare, Verzea Valentin - Membru in comisia de evaluare, Brinzea Gabriel - Membru in comisia de evaluare, Iftinoiu Adrian - Membru in comisia de evaluare, Bobirnac Marius - Membru in comisia de evaluare.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, astfel : Autorizatie ANRE conform Legii nr. 123/ 2012; Autorizatie ISCIR conform prescriptiei tehnice PT-CR-4/ 2009.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei.Nota: 1)Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2)Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea situatiei economice si financiare a ofertantului: declaratii bancare corespunzatoare sau dovezi privind asigurarea riscului profesional; bilantul contabil sau extrase de bilant;declaratii privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul acestei proceduri (ISO 9001 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o ralizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Autoritatii Contractante sau din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer