Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de amenajare parcare in perimetrul delimitat de strazile: Aleea Costructorului, str.Independentei, fosta cantina TCH


Detaliu pentru invitatia numarul 337874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL HATEG
Numar invitatie: 337874/22.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de amenajare parcare in perimetrul delimitat de strazile: Aleea Costructorului, str.Independentei, fosta cantina TCH
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orasului Hateg, P-ta Unirii, nr.6Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254770273, fax: +40 0254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Hateg, P-ta Unirii, nr.6Hateg, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de amenajare parcare in perimetrul delimitat de strazile: Aleea Costructorului, str.Independentei, fosta cantina TCH
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop elaborarea unui proiect tehnic si a detaliilor de executie cat si executarea lucrarilor de amenajare a parcarii dinperimetrul delimitat de strazile: Aleea Costructorului, str.Independentei, fosta cantina TCH
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2200leisi se poate constitui astfel: a) Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) Virament bancar cu OP in contulRO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG, deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c)Scrisoare de garantie bancara sau in favoarea autoritatii contractante cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. conform formularului anexat. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica cel putin 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara de buna executie sau prin retineri succesive din facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea-prezenatre formualar2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006- prezenatre formualar3.Certificat departicipare cu oferta independenta4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura5.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art.691 din OUG.34/2006. Persoanele cu functii de decizie sunt: Goia Marcel Adrian-primar, Demian Viorel-viceprimar, Pasconi Valentin ?secretar, Badea Mihaela ?director economic, Tamasan Gratiela-director tehnic, Mihutiu Florin-arhitect sef, Onica Adrian- consilier juridic, Prejban Sabin ?insp.Achizitii Publice, Fortiu Marinela ?insp.Achizitii Publice, Consilieri locali: Baltenu C-tin Lucian, CraciunOvidiu , Dabelea Ioan, ,Giuroni Cosmin Iovanescu Alin ?Cosmin, Kovaci Artur , Laslau Daniel ?Anton, Latug Ioan -Gelu , Miclosoni Dana , Moisoni Ana Lia, Onescu Dorel, Priala Andrei, Stefoni Sebastian , Timis Nicolae , Zepa Aurel6.Prezentarea urmatoarelor certificate: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleb)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri documentele vor fi depuse de fiecare asociat in parte. Prezentare certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine-prezentare de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicitaprezentarea certificatului constatator in copie legalizata sau originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilant contabil pe anul 2011.2.Informatii privind cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani .In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru proiectare: - lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.-prezentarea a cel putin unui contract (parti relevante din contract) de prestari servicii similare.Pentru executie lucrari : -o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani- 1 contract (parti relevante din contract) de lucrari similaresauun contract ce presupune atat servicii cat si lucrari similare.Nota: In cazul in care exp.similara este prezentata printr-un singur contract ce include atat servicii cat si lucrari similare, perioadade referinta va fi de 5 ani calculati de la termenul limita de depunere a ofertei., Se solicita: 1 buldoexcavator, minim 2 autobasculante, 1 cilindru compactor.Prezentare Declaratie ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte cele declarate. In cazul in care op. economicare in dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, Se solicita minim :1 sef santier, ing.constructii , specialitatea drumuri, cu experienta profesionala1 inginer proiectant1 inginer topograf1responsabil tehnic cu executia atestat1 responsabil cu controlul calitatii , pentru care se va admite si decizie de numire.1 electrician autorizat2 pavatoriSe vor prezentainformatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Se vorprezenta: CV-uri Diplome de studii , atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conformprevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat. Prezentarea Certificatului ISO 9001 sistem de management al calitatii(sau echivalent), pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului. Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Prezentarea certificatului ISO 14001- sistemul de management de mediu pentru lucrari (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor; pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv 70 puncte. b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a, se acorda punctaj astfel: P n = pret minim / pretul ofertei x 70 puncte
timp de executie
30
Descriere: Pte (n) = temin/ te oferta x 30puncte; timp minim de executie 20 de zile calendaristice, timp maxim 30 de zile calendaristice.Ofertele care prezinta un termen de executie sub cel minim precizat, nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care prezinta un termen de executie peste cel maxim precizat vor fi declarate neconforme Timpul se va exprima in zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP( www e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer