Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de ,,Amenajari interioare si schimbare de destinatie subsol tehnic imobil S +P+2E existent ( laboratoare, ateliere, magazii)- Baza Nautica"
Detaliu pentru invitatia numarul 334104
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334104/22.08.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de , ,Amenajari interioare si schimbare de destinatie subsol tehnic imobil S +P+2E existent ( laboratoare, ateliere, magazii)- Baza Nautica"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTACod fiscal: 2747321, Adresa: str. Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Telefon: 0241/664740, Fax: 0241/617260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Romania, cod postal: 900338, telefon: +40 241664740, fax: +40 241617260, persoana de contact: Cristalina Stoian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Maritima din Constanta, str Mircea cel Batran, nr 104 - Sala de Consiliu, etaj 7.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de , ,Amenajari interioare si schimbare de destinatie subsol tehnic imobil S +P+2E existent ( laboratoare, ateliere, magazii)- Baza Nautica"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea fazelor de proiectare in vederea fundamentarii solutiilor tehnice pentru realizarea lucrarii, precum si executia lucrarilor de compartimentare si amenajari interioare subsol tehnic, imobil Camin studentesc cu dotari multifunctionale respectiv, subsol tehnic, spatii de invatamant la parter si spatii de cazare la etajul I si II.
II.1.6) CPV: 45421141-4 - Lucrari de compartimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 5.600 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: astfel cum stipuleaza art.86 alin. 1, alin.2, alin.3 si alin.5 din H.G. nr. 925/2006; in cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va completa si depune in original Formular nr.20. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata(in original) sau a unei file cec(in original), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor; b)a sumei in numerar.?ATENTIE! Confirmarea de catre banca a documentelor de constituire a garantiei de participare se va efectua pana la data si ora deschiderii ofertelor-In cazul depunerii unei contestatii la CNSC: conform prevederilor art.278 cu (1)din OUG nr.34/2006, cuantumul ce se va retine din garantia de participare, in cazul respingerii contestatiei ca nefondata, este de 1% din valoarea estimata totala, respectiv 2.822 lei. In cazul IMM-urilor, valoarea ce se va retine din garantia de participare va fi de 1.411 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in materie de achizitii publice.-In cazul constituirii prin virament bancar: Cont nr. RO49TREZ231504601X000610, deschis la Trezoreria Constanta.- In cazul ofertantilor din categ. I.M.M.- prezentarea doc. prevazute de Legea nr. 346/2004 - garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Pentru o evaluare si/sau raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia constituita in EURO, se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din val.contr.de servicii, exclusiv T.V.A. Constituire, in conf. cu art.90, alin.(1)si alin.(2) din H.G. nr.925/2006: a)instr. de garant. emis in cond.legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. Se va completa Formular nr.21, - devine anexa la contract; b)depunere la casierie a sumei in numerar;c)retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale.-Garantia trebuie sa fie irevocabila.-In cazul ofertertantilor din categ.I.M.M: se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat;
-Autorit. contract. are dreptul de a emite pretentii, asupra garantiei, prin notificarea pretentiei, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. - Restituirea garantiei se realizeaza conform preved. art.92, alin. (3) din HG 925/2006;
-Garantia va fi constituita in max.3(trei) zile lucratoare de la semnarea contract. de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, Formular nr.1.a) Formularul nr.1 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.1;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.1.d)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare -se va completa si prezenta in original, Formular nr.2.a) Formularul nr. 2 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, vor fi demonstrate de fiecare asociat -se va completa si prezenta in original, Formular nr. 2.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.3.d)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant in procedura-se va completa si prezenta in original, Formular nr.4Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta - se va completa si prezenta in original, Formular nr.5.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a)Fiecare ofertant unic-se va completa si prezenta in original, Formular nr.5;b)Eventualii subcontractanti - se va completa si prezenta in original, Formular nr.5;c)Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere, va completa si prezenta in original, Formular nr.5.Cerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, Formular nr.6.a)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 cu (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a1)Fiecare ofertant unic - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a2)Eventualii subcontractanti - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a3)Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a4)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta in original, Formular nr. 6.b)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: 1.Violeta Vali CIUCUR, Ordonator de credite2.Emil OANTA, Presedinte Comisie de evaluare3.Elena GHITA, Membru Comisie de evaluare4.Cristalina STOIAN, Membru Comisie de evaluare5.Elena MAXIM, Membru Comisie de evaluare6.Cecilia BALANESCU, Membru Comisie de evaluare7.Luiza NICA, Membru Comisie de evaluare8.Florentina CIOCOI, Membru de rezerva Comisie de evaluare9.Dan VLAESCU , Membru de rezerva Comisie de evaluareCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala - eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.c)In cazul persoanelor juridice/fizice straine, ofertantul va depune Declaratie pe proprie raspundere, insotita de documente edificatoare si/sau relevante, eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.7Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.c)In cazul persoanelor juridice/fizice straine , ofertantul va depune Declaratia pe proprie raspundere, insotita de documente edificatoare si/sau relevante, eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.8Cazier judiciar al societatii sau certificat echivalent: eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane, Inspectoratul de Politie al judetului in care ofertantul are sediul.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.- Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta in original, o declaratie pe proprie raspundere, semnata de catre persoanele autorizate si stampilata.Cerinta nr.9Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2006. (Daca este cazul). Se va completa si prezenta in original Formular nr.25. Cerinta nr.1.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal, sau secundar, prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.a) Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in clasificarea CAEN (cazul persoanelor juridice/fizice romane)/in clasificarea NACE din tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul(cazul persoanelor juridice/fizice straine).b) Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu max.30 zile inainte de data depunerii ofertelor).c) Ofertantul declarat castigator in urma derularii procedurii de atribuire a contractului, va prezenta pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata - in cazul depunerii documentului copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.d) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tert sustinator/terti sustinatori;e) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 1 - pentru Persoanele fizice autorizateSe vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Cerinta nr.1 - pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau deinregistrare/atestare ori, apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.a) Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana, original.b) In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea si/sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate si/sau nu sunt prezentate in forma solicitata si/sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Media cifrei de afaceri globale/media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.a)Nivel minim necesar: 500.000 lei.b)Angajament ferm, incheiat in forma autentica, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana;c)Persoana ce asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c) cu (1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.11.1.Experienta similara in domeniul aferent ob. contr.Nivel minim necesar: - pentru servicii de proiectare - 10.000 lei fara TVA, cumulata in ultimii 3 ani din cel mult 2 contr.de proiectare distincte;
- pentru executie lucrari - 250.000 lei fara TVA, cumulata in ultimii 5 ani din cel mult 2 contr. de executie lucrari similare.1.2. Pentru confirmare, se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate, cel mult 2(doua) documente/parti ale contractelor/proceselor verbale de receptie, emise/contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care operatorul economic sa confirme prestarea serviciilor de proiectare similare obiectului contractului si cel mult 2(doua) documente/parti ale contractelor/proceselor verbale de receptie, emise/contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care operatorul economic sa confirme executia lucrarilor similare obiectului contractului., Cerinta nr. 1_ CONTINUAREc) Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c) cu (1) si d)., Cerinta nr. 2.2.1.Informatii referitoare la personalul/organismultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii.2.2.Documente care atesta calitatea de responsabil cu controlul calitatii/ documente care atesta absolvireacursului de management in domeniul calitatii.2.3.Declaratie de disponibilitate, pentru fiecare personal de specialitate care asigura controlul calitatii., Cerinta nr. 33.1.Personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului: a)coordonator de proiect si responsabil cu asistenta tehnica pe perioada executarii contractului, inclusiv pe perioada de executie a lucrarilor - 1 (una) persoana cu studii superioare in specialitate constructii civile;b)responsabil tehnic cu executia - 1 (una)persoana, inginercu studii superioare in specialitatea constructii civile.3.2.CV-uri, in original, semnate.3.3.Atestate, certificate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data depunerii ofertei.3.4.Declaratie de disponibilitate, pentru fiecare personal de specialitate., Cerinta nr.4 Informatii privind subcontractantii - daca este cazul., Cerinta nr.5 Acord de asociere-daca este cazul. Cerinta nr. 1Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul de activitate specific lucrarilor care fac obiectul principal al procedurii de atribuire a contractului.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau alte sisteme de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. Documentele se vor prezenta in copie pe care se va mentiona , ,conform cu originalul'', vor fi semnate autorizat si stampilate., Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.Se vor prezenta: certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de mediu ? ISO 14001 sau alte sisteme de respectare a standardelor de mediu, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. Documentele se vor prezenta in copie, pe care se va mentiona , ,conform cu originalul'' semnate autorizat si stampilate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc. de atribuire este accesibila in SEAP incepand cu data publicarii si electronic prin solicitare la adresa autorit. contr.: [email protected].
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 13:00