Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de consolidare si modernizare a Bisericii ?Sf. Nicolae Amza?


Detaliu pentru invitatia numarul 331938
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 331938/18.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de consolidare si modernizare a Bisericii ?Sf. Nicolae Amza?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 213191013/186, fax: +40 213191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de consolidare si modernizare a Bisericii ?Sf. Nicolae Amza?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele lucrari de baza: -Lucrarile de consolidare a bisericii ? conform variantei adoptate in DALI-Lucrarile de interventii structurale ? conform variantei adoptate in DALI-Lucrarile de modernizare a instalatiilor termice si sanitare ? conform variantei adoptate in DALI-Lucrarile de modernizare a instalatiilor electrice ? conform variantei adoptate in DALI-Lucrarile de refacere a catapeteasmei si stranelor ? conform variantei adoptate in DALI
II.1.6) CPV: 45212361-4 - Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 601, 574 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 72.000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data limita a depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se poate constitui de catre oricare dintre asociati. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.381, 57 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.(Formularul XVI)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: 12 luni de la recept. la term. lucr. Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr. Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. In acest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt solicit.: 1.Decl.eligib.(Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Form. II))-2.Decl. neincadr. art. 181-OUG nr. 34/ 2006.(Form.III) 3.Decl. priv. cal. de part. la procedura(Form. I) 4.Certif. part.oferta indep.(Form. IV) 5.Decl.neincadr.art. 69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul)-(Form. V).6.Certificat de cazier fiscal si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Se vor completa Formularel I-V. Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice, Anca Ludu-Director Economic, Florentina Bucsa-Sef Serviciu Legislatie, site-ul www.primariasector1.ro-pentru lista consilierilor locali. Certificat constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertuluiA. In cazul ofertantilor romaniPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; acesta trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz).Nota : Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. In cazul ofertantilor strainiPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizataNOTA: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta certificat constatator emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Atestat tip B emis de ANRE pentru proiectare si/sau executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune de 0, 4 kV, in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011. Acestea vor fi prezentate, in copie simpla, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente., Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 7.200.000 lei fara T.V.A. (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 490.000 lei, pentru o perioada de minim 3 luni.Mod de imdeplinire: Scrisoare de bonitate emise de o institutie financiara.Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Institutia financiara cu maxim 10 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Niveluri minime obligatorii: Prezentarea a maxim 2 contracte/parti relevante din contracte similare cu o valoare de cel putin 3.600.000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta, dupa caz: A) un contract de proiectare si executie lucrari similare /parti relevante din contract, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce se intentioneaza a se atribui, avand o valoare de cel putin egala culei fara TVA, din care sa reiasa prestarea de servicii similare de proiectare in valoare de cel putin 214.000 lei fara TVA precum si executia de lucrari similare in valoare de cel putin 3.386.000 lei fara TVA. Contractul prezentat va fi insotit de recomandarea din partea beneficiarului;, SAU: B)2 contracte /parti relevante din acestea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, respectiv: -un contract avand ca obiect prestarea de servicii similare de proiectare in valoare de cel putin 214.000 lei fara TVA;
-un contract avand ca obiect executia de lucrari similare in valoare de cel putin 3.386.000 lei fara TVA.Ambele contracte vor fiinsotite de recomandari din partea beneficiarilor., NOTA: Contractul/contracteleprezentate in vederea demonstrarii cerintei minime vor fi insotite in mod obligatoriu de recomandarea din partea beneficiarului.Recomandarea din partea beneficiarului/clientului pentru contractul prezentat trebuie sa includa pe linga numele beneficiarului si al serviciilorprestate/lucrarilor executate, cel putin urmatoarele informatii: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)orice observatii asupra serviciilor/ lucrarilor executate sau alte probleme referitoare la calitatea acestora;c)orice cazuri de accidente produse din vina contractantului sau orice amanari in indeplinirea contractului;, Personal calificat minim necesar: - 1 manager proiect;
- 1 sef proiect - arhitect coordonator proiectare;
- 1 arhitect cu drept de semnatura;
- 1 expert arhitect atestat MCPN, specializarea E;
- 1 auditor energetic;
- 1 proiectant sisteme de securitate;
- 1 RTEatestat MLPAT;
- 1 CQ;
- 1 inginer instalatii sanitare;
- 1 inginer instalatii termo-ventilatii;
- 1 inginer instalatii electrice;
- 1 inginer sisteme de securitate/ tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu/ tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces;
- 1 specialist SSM., Mod de indeplinire: Ofertantul va prezenta o declaratie privind personalul calificat de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in care vor fi nominalizati specialistii solicitati.Pentru personalul calificat mentionat in declaratie, operatorul economic va prezenta: -declaratii de disponibilitate;
- copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul? de pe contractele de munca/prestari servicii sau angajamentele de participare (daca specialistul nu este angajat al ofertantului);
- curricullum vitae;
- copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul? de pe atestate/autorizatii (valabile la data deschiderii ofertelor);
- copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul? de pe certificatele de competenta profesionala; Standarde de asigurare a managementului calitatii-certificatul ISO 9001/ 2008 Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatul ISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil la data limita de depunere a ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere. Sunt acceptate certificatele de management integrat sau orice alte dovezi prezentate, in masura in care dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul asocierii fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte certificatul mentionat mai sus. Este permisa si prezentarea de certificate distincte pentru proiectare si executie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de realizare a lucrarilor-termen min. 8 luni, termen max. 20 luni.
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen predare documentatie tehnica (DTAC, DTOE, PT+DE)-termen min. 20 zile, termen max 60 zille.
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer