Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de consolidare si modernizare Biserica POPA TATU


Detaliu pentru invitatia numarul 336217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 336217/27.09.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de consolidare si modernizare BisericaPOPA TATU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 021/3191013, fax: +40 021/3191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de consolidare si modernizare BisericaPOPA TATU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele lucrari de baza: -Lucrarile de consolidare a bisericii ? conform variantei adoptate in DALI-Lucrarile de interventii structurale ? conform variantei adoptate in DALI-Lucrarile de modernizare a instalatiilor termice si sanitare ? conform variantei adoptate in DALI-Lucrarile de modernizare a instalatiilor electrice ? conform variantei adoptate in DALI- Amenajari exterioare ? conform variantei adoptate in DALI- Lucrari de restaurare a iconostasului ? conform variantei adoptate in DALI- Lucrari de restaurare a elementelor din lemn lipsa sau degradate ? conform variantei adoptate in DALI- Lucrari de restaurare a icoanelor ? conform variantei adoptate in DALI- Lucrari de conservare si refacere a vitraliilor ? conform variantei adoptate in DALI- Lucrari de interventie la nivelul peliculei de culoare ? conform variantei adopate in DALI
II.1.6) CPV: 45212361-4 - Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 802, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 136.000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se poate constitui de catre oricare dintre asociati. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.240, 20.lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.(Formularul XVI)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: 12 luni de la recept. la term. lucr. Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr. Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. Inacest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. Acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt solicit.: 1.Decl.eligib.(Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Form. II))-2.Decl. neincadr. art. 181-OUG nr. 34/ 2006.(Form.III) 3.Decl. priv. cal. de part. la procedura (Form. I) 4.Certif. part.oferta indep.(Form. IV) 5.Decl.neincadr.art. 69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul)-(Form. V).6.Certificat de cazier fiscal si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Se vor completa Formularel I-V. Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice, Anca Ludu-Director Economic, Florentina Bucsa-Sef Serviciu LegislatieConsilieri: ALEXE GheorgheBRAD IonDIACONESCU Florin Nicolae AndreiDINU Steliana CristianaDUMITRESCU Teodor CristianOLTEANU Paul IulianTANASESCU AdrianTEODORESCU CatalinCRISU Florian MisuDIACONESCU AlecsandruMARA Laura CristinaMOTOC VasileMUSCELEANU Cati CarmenPUPAZA NiculaeFINDER LiviaTUDOSE Cristian AdrianADAM MarinelaBAZGAN Mihai MarianCONSTANTINESC Ionut AlexandruGANESCU Eduard ViorelGHINEA Alin ConstantinSTANCU NicoletaSTANCESCU Mircea DanTOPOR StefanTUGUREL Marius CristianVASILE Dan IonZVIRID Ana Luiza Certificat constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertuluiA. In cazul ofertantilor romaniPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor; acesta trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz).Nota : Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. In cazul ofertantilor straini Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizataNOTA: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta certificat constatator emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Atestat tip B emis de ANRE pentru proiectare si/sau executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune de 0, 4 kV, in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011 si 30.06.2012. Acestea vor fi prezentate, in copie simpla, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente., Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 13.600.000 lei fara T.V.A. (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile sicompletarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are accesla linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 850.000 lei, pentru o perioada de minim 3 luni.Mod de imdeplinire: Scrisoare de bonitate emise de o institutie financiara.Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Institutia financiara cu maxim 10 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor, si vor purta numele in clar apersoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul va prezenta, dupa caz: - maxim 4 contracte/parti relevante din contracte similare cu o valoare de cel putin 6.780.000 lei fara TVA.- max. 3 contracte de proiectare si executie lucrari similare /parti relevante din contract, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce se intentioneaza a se atribui, avand o valoare cel putin egala cu 6.780.000 lei fara TVA, din care sa reiasa prestarea de servicii similare de proiectare in valoare de cel putin 320.000 lei fara TVA precum si executia de lucrari similare in valoare de cel putin 6.460.000 lei fara TVA. Contractele prezentate vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarilor;, SAU: B)max. 4 contracte /parti relevante din acestea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, respectiv: -max 2 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare de proiectare in valoare de cel putin 320.000 lei fara TVA;
-max 2 contracte avand ca obiect executia de lucrari similare in valoare de cel putin 6.460.000 lei fara TVA.Toate contractele vor fi insotite de recomandari din partea beneficiarilor., NOTA: Contractul/contractele prezentate in vederea demonstrarii cerintei minime vor fi insotite in mod obligatoriu de recomandarea din partea beneficiarului.Recomandarea din partea beneficiarului/clientului pentru contractual prezentat trebuie sa includa pe linga numele beneficiarului si al serviciilorprestate/lucrarilor executate, cel putin urmatoarele informatii: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)orice observatii asupra serviciilor/ lucrarilor executate sau alte problem referitoare la calitatea acestora;c)orice cazuri de accidente produse din vina contractantului sau orice amanari in indeplinirea contractului;, Personal calificat minim necesar: - 1 manager proiect ? inginer constructii civile cu o vechime de minim 3 ani;
- 1 arhitect cu drept de semnatura;
- 1 expert arhitect atestat MCPN, specializarea E;
- 1 sef santier ? inginer constructor;
- 1 auditor energetic;
- 1 proiectant sisteme de securitate;
- 1 pictor restaurator specializarea E, acreditat de Patriarhia Romana;
- 1 restaurator arta specializarea E, acreditat de Patriarhia Romana;
- 1 RTE atestat MLPAT;
- 1 CQ;
- 1 inginer instalatii sanitare;
- 1 inginer instalatii termo-ventilatii;
- 1 inginer instalatii electrice;
- 1 inginer sisteme de securitate/ tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu/ tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces;
- 1 specialist SSM., Mod de indeplinire: Ofertantul va prezenta o declaratie privind personalul calificat de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in care vor fi nominalizati specialistii solicitati.Pentru personalul calificat mentionat in declaratie, operatorul economic va prezenta: - declaratii de disponibilitate;
- copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul? de pe contractele de munca/prestari servicii sau angajamentele de participare (daca specialistul nu este angajat al ofertantului);
- curicullum vitae;
- copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul? de pe atestate/autorizatii (valabile la data deschiderii ofertelor);
- copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul? de pe certificatele de competenta profesionala; Standarde de asigurare a managementului calitatii-certificatul ISO 9001/2008. Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatulISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil la data limita de depunere a ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere., Standarde de protectia mediului Copie certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatul ISO 14001/2005 sau alt certificat echivalent, valabil la data limita dedepunere a ofertei. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenrealizare a lucrarilor- min. 10 luni-max 22 luni
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen predare documentatie tehnica (DTAC, DTOE, PT+DE)-min. 20 zile-max 60 zile
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata invitatiei de participare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer