Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de constructie pentru obiectivul: Centru local de informare turistica in comuna Vorta, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 328764
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vorta (Primaria comunei Vorta)
Numar invitatie: 328764/06.06.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de constructie pentru obiectivul: Centru local de informare turistica in comuna Vorta, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vorta (Primaria comunei Vorta)Cod fiscal: 4468390, Adresa: Comuna Vorta, strada Principala nr. 5, Vorta, Telefon: 0254775810, Fax: 0254775810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Vorta, strada Principala nr. 5, Vorta, Romania, cod postal: 337540, telefon: +40 254775810, fax: +40 254775810, persoana de contact: Simona Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Vorta, strada Principala nr. 5, Vorta, Romania, cod postal: 337540, telefon: +40 254775810, fax: +40 254775810, persoana de contact: Simona Crisan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de constructie pentru obiectivul: Centru local de informare turistica in comuna Vorta, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare servicii de proiectare si executia de lucrari de constructii la obiectivul de investitii ?Infiintare centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural, in comuna Vorta, judetul Hunedoara?.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.400 lei.In cazul ofertantilor IMM, garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat, in conditiile legii.Modalitati de constituire: 1. prin virament bancar, cu OP in original, confirmat de banca emitenta, in contul RO84TREZ37621450204XXXXX deschis la Trezoreria Statului Sucursala Ilia, cod fiscal 4468390;2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular 13 - original.Perioada de valabilitate a garantiei ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse nedeschise in cadrul sedintei de deschidere.In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul dispune respingerea acesteia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, o suma in raport cu valoarea estimata a contractului, potrivit dispozitiilor art. 278^1 al. (1) lit. b) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Suma initiala, care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 2, Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 2 Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 1, Sectiunea Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele juridice straine: Se va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea nr.279/2011Cerinta obligatorieDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 1A, Sectiunea Formulare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa Formularul 1A ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1), si d).-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoane juridice straine: -Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in copie conforma cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 4 Documente care atesta neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69 ยน din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea nr.279/2011Cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 1CSe completeaza de catre fiecare ofertant/membru al asocierii, de catre subcontractanti si de catre tertul sustinator ? in cazul in care exista.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Bureana Radu Emil ? primar, reprezentant legal;2. Lascu Mihaela Simona ? consilier responsabil achizitii publice;Cerinta nr. 5 Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta minima obligatorie : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 1B Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in care sa fie inscris obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original sau in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.044.000 lei.Se vor prezenta, de asemenea, copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati insotite de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul unei oferte comune, cifra medie de afaceri se ia in considerare pe intregul grup de operatori economici., Cerinta nr. 2Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. A), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG), pentru exercitiul financiar aferent ultimului an incheiat, de minim 100%.LG = active circulane x 100 / datorii curenteIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va indeplini aceaasta cerinta., Cerinta nr. 4Acces la resurse.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca vaavea la momentul semnarii contractului cash-flowde executie a lucrarii pentru o valoare de minim 127.200 lei, pentru primele 3 luni de executie a lucrarilor.Cash-flow se va demonstra prin adresa din partea institutiei bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o perioada de 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea executiei lucrarii ce face obiectul prezentei proceduri ? in original.In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligatsa prezinte documentul mentionat mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara.Pentru proiectare ofertantul va face dovada proiectarii cu minim o lucrare similara, in ultimii 3 ani, egala ca valoare cu cel putin 13.000 lei fara TVA.Pentru constructie, ofertantul va face dovada finalizarii (receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani, a unui contract care a avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructiilor de cladiri, cu o valoarea de cel putin egala cu 500.000 lei fara TVA.Pentru contractul declarat ca experienta similara, ofertantul va prezenta: - parti relevante din contract de lucrari(valoare, durata, garantii) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- proces verbal de receptie (predare-primire) aferent contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- recomandare din partea beneficiarului, care sa contina numarul si obiectul contractului declarat ca experienta similara, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, strict necesar pentru indeplinirea contractului, trebuie sa cuprinda minim: 1. Pentru proiectare: 1 arhitect;1 inginer constructii civile;1 inginer instalatii sanitare si termice;1 inginer instalatii electrice, cu atestat ANRE.Pentru executie lucrari: 1 coordonator de lucrare: inginer constructii civile cu experienta profesionala de minim 5 ani in inginerie;1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile;1 responsabil cu asigurarea calitatii: pentru domeniul constructii civile;1 inginer instalatii sanitare si termice;1 inginer instalatii electrice, cu atestat ANRE.- 1 dulgher;1 fierar betonist;1 zidar;1 instalator;1 zugrav;Se vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu roginalul?, diplomele, adeverinte, autorizatii, atestate sau certificate detinute de specialisti., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei.Se va prezenta actul doveditor al dreptului de proprietate sau de folosinta asupra utilajelor si echipamentelor considerate necesare pentru realizarea, in bune conditii, a investitiei (factura/ contract de inchiriere)., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se subcontracteaza, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, la semnarea contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 5Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si laCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.In cadrul unei asocieri, toti partenerii trebuie sa indeplineasca conditiile de calificare privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, iar documentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii., Cerinta nr. 6Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectiva, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei a mediuluiCertificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul Ppret pentru criteriul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel:
Durata de executie a serviciilor de proiectare
10
Descriere: Punctajul PexPT pentru factorul de evaluare ?durata de executie a serviciilor de proiectare? se va acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai scazuta (durata minima), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare- 10 puncte;b) pentru o alta durata decat cea prevazuta la litera a), se acorda punctajul astfel: (durata minima / alta durata) x 10;c) pentru o durata de executie mai mica decat durata minima stabilita (10 zile), oferta nu va primi punctaj suplimentar;d) pentru o durata de executie mai mare decat durata maxima stabilita (60 zile), oferta va fi declarata neconforma;
Durata de executie a lucrarilor de constructii
20
Descriere: Punctajul PexL pentru factorul de evaluare ?durata de executie a lucrarilor? se va acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai scazuta (durata minima), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare- 20 puncte;b) pentru o alta durata decat cea prevazuta la litera a), se acorda punctajul astfel: (durata minima / alta durata) x 20;c) pentru o durata de executie mai mica decat durata minima stabilita (4 luni), oferta nu va primi punctaj suplimentar;d) pentru o durata de executie mai mare decat durata maxima stabilita (12 luni), oferta va fi declarata neconforma;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer