Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de construire Grup sanitar in incinta de campare noua Strand termal Tasnad


Detaliu pentru invitatia numarul 353721
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL TASNAD
Numar invitatie: 353721/16.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de construire Grup sanitar in incinta de campare noua Strand termal Tasnad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TASNADCod fiscal: 3897122, Adresa: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Telefon: +40 261825701, Fax: +40 261827223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Romania, cod postal: 445300, telefon: +40 261825701, fax: +40 261827223, persoana de contact: GABRIELA SABAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI TASNAD, str. N.Balcescu, nr. 1, jud. Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de construire Grup sanitar in incinta de campare noua Strand termal Tasnad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Servicii de proiectare, care va cuprinde urmatoarele: elaborare Proiect tehnic; Detalii deexecutie; Documentatie tehnica pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie.- Lucrari de constructii, instalatii, electrice, sanitare si bransamente.494.859, 30 lei, echivalent a 111.832, 61 euro (curs BNR din data de 13.08.2013; 1 euro = 4, 4250 lei) din care;
- 8.500, 00 lei, fara TVA, aferenta valorii serviciilor de proiectare- 464.008, 00 lei, fara TVA, reprezinta valoarea lucrarilor .- 22.351, 30 lei, fara TVA, reprezinta valoarea corespunzatoare procentului de 5 % de cheltuieli diverse si neprevazuteaferent capitolului4 din devizul general.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 494, 859.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.800, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie - Formular 7 - sau printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau- Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO 82 TREZ 5495006XXX000046 CUI 3897122 Trezoreria Tasnadsau- Depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea, conform Formular A, in original si se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Neincadrarea in prevederile 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea: Certificatului de participare cu oferta independenta, Formular B, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, Formular C, in original ( va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul);Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular D, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 /OUG nr.34/2006 Formular E, in original ( se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Mitrasca Vasile ? Primar, Veron Andrei Stefan ? Viceprimar, Lombrea Valer ? Secretar, Osan Adriana Simona- Contabil sef, Sabau Gabriela - Responabil achizitii publice, Hegyesi Ileana ? Inspector gospod. Comunala, Astalis Ionel consiler, Bendel Iosif consilier, Farcau Adrian Danut consilier, Horgos Izidor consilier, Katona Petru consilier, Maier Calin Daniel consilier, Micu Horea Gheorghe consilier, Mihai Ildiko consilier, Mindreanu Remus consilier, Nica Daniela Ramona consilier, Pakular Istvan consilier, Racolta Gheorghe consilier, Sabou Ioan consilier, Schmidt Otto Stefan consilier, Bratis Lavinia membru in comisia de evaluare, Pop Mirabela Nicoleta membru in comisia de evaluare, Mezosi Matei si Nicoara Margareta membri de rezerva in comisia de evaluare .Formulare tip emise de organismele competente: Certificat de atestare fiscala, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, privind plata obligatiilor la zi fata de: -Bugetul de stat (bugetul consolidat) si- Bugetul local(se vor prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul).Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratieautentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre traducatoriautorizati si vor fi legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus si tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Conform Legiinr. 123/2012 , Ord ANRE nr. 23/2013 sinr. 11/2013 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care desfasoara activitati deproiectare siexecutare de instalatii electrice racordate la Sistemul electric National.1. Se solicita prezentarea (dupa caz), in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, urmatoartelor atestate sau autorizatii emise de autoritatile competente, valabile la data limita de depunere a ofertelor : a) autorizatie de tip IIA ? pentru proiectare de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala mai mica de 1 kVb) autorizatie de tip IIB?pentru executare de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala mai mica de 1 kVc) atestat de tip B - proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV.2. In conformitatecu Legea nr. 307/2006 actualizat, privind apararea impotriva incendiilor si potrivit art. 1, alin (2), lit. g), din Ordinulnr.87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor, se solicita prezentarea in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Autorizatiapentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelorcombustibile, eliberata deCentrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. EXPERIENTA SIMILARAa)Cerinta de calificare solicitatapentru servicii de proiectare(PT+DE+DTAC): Ofertanul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani de servicii similare, duse la bun sfarsit. in valoare cumulata de cel putin8.500, 00 lei fara TVA.Se considera servicii de proiectare similara, acele servicii de proiectare care au avut ca obiectconstruire/reabilitare/ modernizare/ consolidare de cladiri, de cel putin categoria de importanta C, cu sau fara instalatii aferente cladirilor.Anexat tabelului se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea?conf.cu originalul? certificate sau documente emise de beneficiar indiferent daca sunt autoritaticontractante sau clienti privati, din care sa rezulte obiectul si denumirea serviciului/serviciilor, beneficiarul/beneficiarii, valoarea totala a contractuluiperioada si locul prestarii serviciului., b)Cerinta de calificare solicitatapentru lucrari de constructii: Ofertanul va face dovada executariiin ultimii 5 ani a unor lucrarisimilare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu400.000 lei fara TVA.Se considera lucrari similare acele lucrari care au avut ca obiectconstruire /reabilitare/modernizare/ consolidare de cladiri, de cel putincategoria de importanta C, cu sau fara lucrari de instalatii aferente cladirilor.Anexat tabelului se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate de buna executie sau documente emise de beneficiar indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte obiectul si denumirea lucrarii/ lucrarilor, beneficiarul/beneficiarii lucrarii, valoarea totala a contractului perioada si locul executiei lucrarilor., RESURSE UMANESe solicita completarea de catre ofertant a Formularului 4 si 4A Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor deconducere, care contine informatii privind numarul mediu al personaluluiangajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatireacadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile directde indeplinirea contractului, Dupa caz : - Se solicita completarea Formularului 9 privitor la prezentarea subcontractantilor- Se solicita completarea Formularului 10 Lista cuprinzand asociatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer