Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURII DE INTERES COMUNAL IN COMUNA CLEJANI JUDETUL GIURGIU


Detaliu pentru invitatia numarul 341516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Clejani (Consiliul Local Clejani)
Numar invitatie: 341516/04.01.2013
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURII DE INTERES COMUNAL IN COMUNA CLEJANI JUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Clejani (Consiliul Local Clejani)Cod fiscal: 5026702, Adresa: Comuna Clejani, Clejani, Telefon: 0246261176, Fax: 0246261176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Clejani, Clejani, Romania, cod postal: 087045, telefon: +40 246261176, fax: +40 246261176, persoana de contact: Nidelea Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Clejani Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURII DE INTERES COMUNAL IN COMUNA CLEJANI JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURII DE INTERES COMUNAL IN COMUNA CLEJANI JUDETUL GIURGIU
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 556, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 91.121, 20 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :8.051, 60 lei .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Pentru alta valuta se va folosi echivalentul leu/valuta afisat de BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA .In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HGnr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura : Formularul 12 C; Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator. Acord de asociere - Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat . Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12 A . Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Formularul 12 B . Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator pentru lit. a), c1) si d) Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul de stat eliberat de D.G.F.P., din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.. Certificat de participare cu oferta independenta Formularul 12 DconformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 Formularul 12 FSe va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Nidelea Florinprimar ;Constantin Costin viceprimarpresedintele comisiei ;Constantin Marioara ? membru ;Slaninoiu Mihail ? membru ; Consilieri : Cheorghe Aurica , Badulescu Niculina , Moldoveanu Marin , Mihai Constantin , Dumitru Mircea , Tanase Dumitru , Neagu Georgeta , Lazar Florin Adrian , Parvan Marin , Badeci Marinel Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - copie ;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., Cerinta minima : completare formular B2cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minimum: 9.000.000 RON. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate. In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 9.000.000 RON.Cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRpentru cei 3 ani : Anul 2011 1 EURO =4, 2379 lei , Anul 2010 1 EURO = 4, 2099 lei , Anul 2009 1 Euro = 4, 2373 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani si Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 animinim 1 contract de lucrari executatsimilar , a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 4.400.000 leifara TVA se vor prezenta certificate certificari rcomandari procese-verbale documente emise si/sau contrasemnatede beneficiarii serviciilor/lucrarilor . Completarea Formularului 12F1, minim 1 contract de proiectare executat, cu obiect similar a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 90.000 lei fara TVA , se vor prezenta certificate/certificari/rcomandari/procese-verbale/documente emise si/sau contrasemnatede beneficiarii serviciilor/lucrarilor ., Continuare cerinta 1)Se accepta pentru dovedirea experientei similare a ofertantului ( in baza aceluiasi contract care sa contina si lucrari si servicii similare ) si prezentarea a ? minim 1 contract in baza caruia au fost executate lucrari similare in valoare de minim 4.400.000 lei fara TVA si au fost prestate servicii de proiectare similare in valoare de minim 90.000lei fara TVA, 2)Informatii privind subcontractantiiIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., 3)Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii : Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui saprezintelista cu urmatoareleutilaje si echipamente : Statie preparare mixturi asfaltice ;
-Repartizator mixturi asfaltice ;
-Statie de sortare;
- Autobasculante ;
-Buldozer ;
-Buldoescavator ;
-Escavator ;
-Autogreder ;
-Cilindri compctori ;
-Incarcator WOLA ;
-Automacara ;
-Laborator de gradul II. , Repartizator finisor mixturi asfaltice , Repartizator beton .Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documente care sa ateste detinerea acestora inproprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, 4)Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, atat pentruproiectare cat si pentruexecutieIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente, Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001, Se solicita, atat pentru executie cat sipentru proiectare, documente care sa ateste ca ofertantulare implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardulISO 14 001.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Pret se acorda astfel : Pentru cel mai scazut dintre preturi ( justificat) se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv . Pentru celelaltepreturi punctajul se acorda astfel ; P(n)=Pret minim x nr. puncte alocate/Pret(0) . rezultatul imultirii dintre Pret minim si nr. puncte alocate se imparte la pretul ofertat unde : P(n) - punctajul ofertantului , Pret minim - cel mai mic pret ofertat, Pret(0) - pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul
Timp de proiectare si executie lucrari
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare timp de proiectare si executie lucrari se acorda astfel : Pentru cel mai scazut timp de executie (justificat) se acorta punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv.Pentru celelalte durate de executie , punctajul se acorda astfel : Tp(n)=Timpp minim x nr. puncte laocate/Timp de executie p(0) Rezultatul imultiri dintre timp minim si nr. puncte alocate se aimparte la timp de executie ofertat unde: Tp(n) punctajul ofertantului Timpp minim cel mai scazuti timp de executie Timpp (0) Timp de executie propus de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul . Timp minim acceptat pentru executie 6(sase) luniTimp maxim acceptat pentru executie 18(optsprezece) luni Durata ce depaseste perioada maxima acceptata, oferta va fi respinsa ca neconforma.O durata sub cea minima realista nu se va puncta suplimentar, punctajul acordanduse proportional cu celelalte oferte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer