Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEM RUTIER IN LOC. OGREZENI SI HOBAIA JUDETUL GIURGIU


Detaliu pentru invitatia numarul 335455
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ogrezeni
Numar invitatie: 335455/14.09.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEM RUTIER IN LOC. OGREZENISI HOBAIAJUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OgrezeniCod fiscal: 5874850, Adresa: ogrezeni, Ogrezeni, Telefon: 0246250234, Fax: 0246250250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ogrezeni, Ogrezeni, Romania, cod postal: 087170, telefon: +40 246250234, fax: +40 246250250, persoana de contact: Jean Jipa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Ogrezeni Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEM RUTIER IN LOC. OGREZENISI HOBAIAJUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEM RUTIER IN LOC. OGREZENISI HOBAIAJUDETUL GIURGIU
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 172, 334 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 21.723, 34 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :5.952, 33 leiOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art.90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura -Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. ? in original;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Acord de asociere -Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Declaratie privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Certificat de participare cu oferta independenta-Se va completa Formularul 12 D din sectiunea Formulare conformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta .Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006-Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 F din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Jipa Jan- primar ; 2. Stanciu Vasile ? viceprimar - presedintele comisiei ; 3. Preda Ion Catalin ? membru ; 4. Lazar Gheorghe ? membru; 5. Dimuta Nicolae ? membru ; 6. Gheorghe Georgeta - membru , Sava Gheorghe ? consilier local , Stanciu Vasile ? consilier local , Voicu Viorel ? consilier local , Lecu Florin ? consilier local , Parvu Ghe. Cezar ? consilier local , Lecu Vasile ? consilier local , Iacob Marius Nicusor ? consilier local , Danaila Constantin Cristian ? consilier local , Palea Ilie ? consilier local , Jiganie Marin ? consilier local , Ilie Floricel ? consilier local , Constantin Ion ? consilier local Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emis cu maxim 30 de zile inainte de data depuneri ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - copie ;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat, Cerinta nr. 2: Completare formular B2cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minimum: 2.000.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate. In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie gobala pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 2.000.000 lei.Cursul mediu comunicat de BNR pentru cei trei ani este : Anul 2011 1 euro = 4, 2379 lei , anul 2010 1 euro = 4, 2099 lei , anul 20091 1 euro = 4, 2373 lei, Cerinta nr. 3 : Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,2, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 543.083, 50lei RON, Continuare cerinta nr.3: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 543.083, 50 lei RON si pentru o perioada de 2 luni.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani conform formularului 12F si Anexa la formularul 12F? In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ.Se solicita, completarea Formularului 12F1, Uncontract de lucrari, similar cu obiectul prezentei achizitii pubice a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.000.000 fara TVA;Se solicita completarea Formularului 12F1, Un contract de proiectare, cu obiect similar cu obiectul prezentei achizitii pubice a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 50.000 fara TVA.Lucrarile similare vor fi demonstrate de documente doveditoare: contracte de executie si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor., Continuare cerinta nr. 1: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Cerinta nr. 2: Se vor prezenta recomandari distincte pentru executia lucrarilor, respectiv proiectare , vizate de beneficiari lucrarilor? completare formular 12F2, Cerinta nr. 3: Completare formular 12H si anexa la formularul 12H Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui saprezintelista cu urmatoareleutilaje si echipamente : Statie preparare mixturi asfaltice ;
-Repartizator mixturi asfaltice ;
-Statie de sortare;
- Autobasculante ;
-Buldozer ;
-Buldoescavator ;
-Escavator ;
-Autogreder ;
-Cilindri compctori ;
-Incarcator WOLA ;
-Automacara ;
-Laborator de gradul II. Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documente care sa ateste detinerea acestora inproprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, Cerinta nr.4: Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12G In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., Cerinta nr. 5 : Se va completa formularul 12I. Va fi insotita de CV-uri si copii alediplomelorpersonalului cheie pentru acest contract.Se va prezenta echipa de proiectare si executie, astfel: - 1 coordonator proiectare -inginer constructii drumuri ;
- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat;
- 1 responsabil cu controlul calitatii ; - 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Pentru R.T.E. se vor prezenta: - autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;
- Declaratie pe propia raspundere privind relatia de colaborare;
- Declaratie de disponibilitate.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita prin cumul Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, atat pentru proiectare cat si pentru executie , In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente, Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001, atat pentru proiectare cat si pentru executie , Se solicita, pentru lucrarile de proiectare, documente care sa ateste ca ofertantulare implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardulISO 9 001 SI 14 001.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " pret" se acorda astfel : Pentru cel mai scazut dintre preturi ( justificat ) se acorda punctajul maxim pentru factorul de evaluare respectiv : pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel : P(n)=pret minim x nr. puncte alocate /pret(0) . Rezultatul imultirii dintre Pret minim si nr. Puncte alocate se imparte la Pretul ofertat unde : P(n) - punctajul ofertantului ; pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (0) - pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul
Timp de executie a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Puctajul pentru factorul de evaluare" Timp de executie a serviciilor de proiectare " se acorda astfel : Pentru cel mai scazut timp de executie a proiectari ( justificat)se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv: pentru celelalte durate de executie a proiectari prezentate , punctajul se acorda astfel : Tp(n) = Timp minim x nr. puncte alocate /timp de executie p (0) . Rezultatul imultirii dintre timp minim si nr puncte alocate se imparte la timpul de executie ofertat unde : Tp(n) - punctajul ofertantului la proiectare ; timp minim - cel mai scurt timp de proiectare propus ; timp(0) - timp de executie de proiectare propus de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul. Nota : Timp minim acceptat pentru realizarea serviciilor de proiectare 7(sapte) zile . Timp maxim acceptat pentru realizarea serviciilor de proiectare 14 ( patrusprezece ) zile
Timpul de executie al lucrarilor
15
Descriere: Puctajul pentru factorul de evaluare " timp de executie al lucrarilor " se acorda astfel : pentru cel mai scazut timp de executie ( justificat )se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv : Pentru celelalte durate de executie prezentate punctajul se acorda astfel : T(n) = timp minim x nr. puncte alocate / timp de executie (0); rezultatul imultiri dintre timp minim su nr. puncte alocate se imparte la timp de executie ofertat unde : T(n) punctajul ofertantului ; timp minim - cel mai scazut timp de executie propus ; timp (0) - timp de executie propus de ofertantul pentru care se calculaza puncatjul . Timp minim acceptat pentru executia lucrarilor 2(doua ) luni. Timp maxim acceptat pentru executia lucrarilor 8 (opt) luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 19:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer