Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de racordare la reteaua de energie electrica imobil B-dul Geniului nr.42 - Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 343388
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343388/04.03.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de racordare la reteaua de energie electrica imobil B-dul Geniului nr.42 - Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M.0149FCod fiscal: 4283635, Adresa: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214081046, Fax: +40 0214081105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 0214081046, fax: +40 0214081105, persoana de contact: NICOLAE TUDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 0214081046, fax: +40 0214081105, persoana de contact: NICOLAE TUDOR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de racordare la reteaua de energie electrica imobil B-dul Geniului nr.42 - Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Descrierea succinta a contractului sau a achizitiilor : Proiectarea si executia lucrarilor de racordare la reteaua de energie electrica imobil B-dul Geniului nr.42 Bucuresti, care cuprinde proiectare si executie lucrari inamonte de punctul de delimitare (componenta B a tarifului deracordare, asa cum estedefinita de metodologia din 28 noiembrie 2003, de stabilirea tarifelor de racordareautilizatorilor la reteleleelectricede distributie medie si joasa tensiune, aprobata prinOrdinul AutoritatiiNationale de Reglementare in DomeniulEnergiei nr. 29 din 28.11.2003) si proiectare si executie lucrari inaval de punctul de delimitare .Valoarea estimata a contractului cuprinde valoarea estimata fara TVA a proiectarii si executiei, in suma de 1.883.788 lei precum si valoarea fara TVA corespunzatoare procentului de cheltuieli diverse si neprevazute inscrise in studiul de solutie, in sumade 51.328 lei.
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 935, 116 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, irevocabila, prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor a carei valabilitate trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Valoarea garantiei de participare care trebuie constituita este de 30.000 lei. Garantia de participare se poate constitui si in valuta. Echivalenta lei/valuta se va realiza la cursul de schimb comunicat de BNR valabil in ziua a treia inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. IMM pot depune garantia in conditiile Legii 346/2004, situatie in care vor prezenta declaratia pe propria raspundere conform anexelor 1 si 2 din Legea 346/2004. In situatia asocierii, de prevederile Legii 346/2004 va beneficia numai grupul format exclusiv din IMM. Declaratia se va depune de fiecare membru al asocierii. Forme de constituire : prin fila CEC sau prin ordin de plata in contul U.M.0149 F Bucuresti, cod fiscal4283635, nr. RO89 TREZ 7005 005X XX00 0211 deschis la ATCPMB, cu conditia confirmarii, filei CEC/ordinului de plata, de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, prezentat in original care trebuie sa continainformatiile din Formularului nr.1.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie, emisa in favoarea autoritatii contractante, irevocabila, in cuantumde 5 % din pretul contractului fara TVA. Intreprinderile mici si mijlocii pot depune garantia de buna executie in conditiile Legii 346/2004. In situatia unui grup de operatori economici depun oferta comuna (in asociere), de reducerea valorii garantiei in conditiile Legii 346/2004, beneficiaza doar grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Garantia de buna executie se poate constitui sub urmatoarele forme : a)prin virament bancar in contul U.M. 0149 F Bucuresti, printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara, etc.) emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, prezentat in original care trebuie sa continainformatiile din Formularului nr.17, b)prin retineri succesive, conform prevederilor art.90 alin.(3) din H.G. nr. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006, situatie in care vor completa si depune in original declaratia privind eligibilitatea, conform formularului nr. 2. In situatia asocierilor de operatori economici declaratia trebuie depusa de catre fiecare membru al asocierii.Cerinta nr.2: Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, situatie in care vor completa si depune in original declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform formularului nr. 3. In situatia asocierilor de operatori economici declaratia trebuie depusa de catre fiecare membru al asocierii.Cerinta nr.3: Participarea operatorilor economici la procedura trebuie sa se realizeze obligatoriu in concordanta cu regulile de concurenta, situatie in care vor completa si depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in original, intocmitin conformitate cu formularul nr. 4. In situatia asocierilor de operatori economici declaratia se va intocmi sub forma documentului comun semnat si stampilat de catre fiecare membru al asocierii.Cerinta nr.4 : Participarea operatorilor economici la procedura trebuie sa se realizeze obligatoriu in concordanta cu regulile de evitare a conflictului de interese, situatie in care este obligatoriu depunerea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006, in original, conform formularul nr. 5. In situatia asocierilor de operatori economici declaratia trebuie depusa de catre fiecare membru al asocierii. In situatia subcontractarii, declaratia trebuie sa se depuna de fiecare subcontractant . In situatia tertilor sustinatori, declaratia trebuie sa se depuna de fiecare sustinator.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Ioan Costea, Ailoaie Victor Vasile, Nicolae Tudor, Alexandru Ioana, Bogdea Nicolae, Antonache Marian, Tomescu Anca Mihaela, Dutu Cosmin, Nicolau Cristina.Cerinta nr.5 : Datorita conditiilor speciale mentionate la punctul III.1.4) operatorii economici trebuie sa posede aviz de securitate industriala eliberat potrivit precizarilor din Anexa nr.1, publicata in SEAP. In situatia depunerii ofertei comune (in asociere) avizul de securitate industriala trebuie sa fie depus de catre fiecare membru al asocierii. In situatia in care in cadrul ofertei sunt specificati subcontractanti sau terti sustinatori avizul se va depune de catre fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator. Avizul se va depune in copie certificata ?conform cu originalul?.Precizari pentru operatorii economici persoane fizice/juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara unde este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la III.2.1.a), sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 691, art. 180, si art.181 din O.U.G. nr.34 / 2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1: Operatorii economici persoane juridice romane participanti la procedura trebuie sa fie inregistrati, si sa depuna originalul, copia legalizata sau fotocopia lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata a Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC). In etapa evaluarii ofertelor, operatorul/operatorii economici clasati pe primul loc, trebuie sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in situatia in care nu a fost depus in una din aceste forme. In situatia asocierilor de operatori economici certificatul constatator se va depune de catre fiecare membru al asocierii (pentru partea din contract pe care o va realiza). Din continutul certificatului trebuie sa rezulte denumirea operatorului economic si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, structura actionariatului, reprezentantii legali ai operatorului economic, domeniul de activitate principal si domeniile secundare, situatia societatii (daca este in stare de functionare/ dizolvare/reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment, suspendare temporara a activitatii). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a operatorilor economici.Persoanele fizice romane vor depune in locul, certificatului constatator autorizatia pe baza caruia isi desfasoara activitatea. Persoane juridice/fizice straine vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care acestea sunt rezidente.Cerinta nr.2: Operatorii economici persoane juridice/fizice romane/straine participanti la procedura trebuie sa depuna, copia legalizata sau fotocopia lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata a atestatelor tip A (sau A1 si A2 ), B, C1A, C2A, E1 si E2, eliberate de A.N.R.E-, conform ordinului A.N.R.E. nr. 24 / 2007, pentru proiectarea si executia lucrarilor care fac obiectul contractului, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In situatia asocierilor de operatori economici atestatul se va depune de catre fiecare membru al asocierii. Cerinta se considera indeplinita daca cel putin unul dintre asociati va depune autorizatia eliberata de A.N.R.E. In situatia subcontractarii cerinta se considera indeplinita daca se va depune atestatul eliberat pentru subcontractant cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este necesar atestatul eliberat de A.N.R.E. Tertul sustinator nu poate sustine un operator economic ofertant prin prezentarea autorizatiilor eliberate de ANRE, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 (experienta similara) : Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, insotita de documente care atesta ducerea la bun sfarsita lucrarilor executate / serviciilorprestate.Cerinta minima de calificare: Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa demonstreze, optand pentru una din variantele de mai jos, ca: a) in ultimii cinci ani, a executat si a dus la bun sfarsit cel putin un contract care a avut ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie;SAUb) in ultimii cinci ani, a executat si a dus la bun sfarsitcel putin un contract care a avut ca obiect executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie si totodata in ultimi trei ani a prestat si a dus la bun sfarsitcel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare a unor lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Ducerea la bun sfarsit a contractelor declarate pentru indeplinirea cerintei minime de calificare (potrivit variantelor specificate la literele a) sau dupa caz, b) trebuiedemonstrata cu cel putin un document /proces verbal de receptie /recomandare, prin care sa se confirme prestarea serviciilor si executarea lucrarilor similare, Cerinta nr. 2 : Declaratie privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractantiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 10:26