Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ?Lucrari de reabilitare drumuri forestiere din comuna Lisa, jud. Brasov?


Detaliu pentru invitatia numarul 355221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LISA
Numar invitatie: 355221/30.10.2013
Denumire contract: Proiectare si executie ?Lucrari de reabilitare drumuri forestiere din comuna Lisa, jud. Brasov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LISACod fiscal: 4443434, Adresa: Sat Lisa, Str Principala, Nr. 194, Lisa, Telefon: +40 0268246795, Fax: +40 0268246795
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Lisa, Str Principala, Nr. 194, Lisa, Romania, cod postal: 507115, telefon: +40 0268246795, fax: +40 0268246795, persoana de contact: GEORGE IOAN GREAVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Lisa, Str Principala, Nr. 194, Lisa, Romania, cod postal: 507115, telefon: +40 0268246795, fax: +40 0268246795
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Lucrari de reabilitare drumuri forestiere din comuna Lisa, jud. Brasov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (PT, DE, CS, DTAC, asisten?a tehnica din partea proiectantului) si execu?ie ?Lucrari de reabilitare de drumuri forestiere de pe teritoriul administrativ al comunei Lisa, jud. Brasov?.Valoarea estimata aferenta construc?ii si instala?ii (C+M), fara TVA, este de 5 353 089 lei.Valoarea estimata aferenta organizarii de santier, fara TVA, este de 107 062 lei.Valoarea estimata aferenta serviciilor de proiectare si asisten?a tehnica, fara TVA, este de 140 211 lei.Valoarea estimata aferenta documentatiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii, fara TVA, este de 2637 lei.* Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 527 060 lei reprezinta 9.59% din valoarea aferenta cap. 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 din devizul general.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 130, 059 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantiei de participare: 112060 lei(redusa cu 50% pe baza decl.privind calitatea de IMM, resp. 56030lei), conf.Legii nr.346/2004.Forma de constituire: ?Scrisoare de garantie bancara pentru partic.la lic./Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari?Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la AC: a)a unui OP(in original)sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor;b)a sumei in numerar depuse la casieria Primariei Lisa, din str.Principala, nr.194, Lisa, jud.Brasov.Contul AC: UAT Comuna Lisa RO40TREZ13224510271XXXXX, deschis la Trez.Fagaras, CUI: 4443434.In cazul unei Asocieri, garantia de part. va fi constituita in numele Liderului.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile(conf.art.33, alin.3 lit.b)din HG 925/2006).In atentia ofertantilor: AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.(c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie, in termenul stabilit.(d)ofertantul se afla sub incidenta art.I, pct.68 din OUG 76/2010, pentru modificarea si completarea OUGnr.34/2006.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta la art.278¹ alin.(1)din OUG34/2006. Echivalenta Ron/Valuta se stabileste la cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR pentru anul 2012.Garantia pentru participare se returneaza ofertantului in conditiile legii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie solicitate este de5% din pretul contractului fara TVA(redusa cu 50% pe baza decl. privind calitatea de I.M.M.).Contractantul are obligatia de a const. garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie se va constitui de comun acord intre parti, prin: ?Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devineanexa la contract ? respectand prevederile legislatiei in vigoare.?Retineri succesive conform art.90, alin 3, din HG nr. 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis, va fi de minim 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.Restituirea Garantiei de buna executie se va face conform HG 925/200, cu modificarile si completarile ulterioare: -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca beneficiarul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ;
-restul de 30% din valoarea garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular A Declaratie privind eligibilitatea/ neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare ? in original. Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Formular B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare?in original.Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Formular C Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tert sustinator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, din cadrul Autoritatii contractante : Greavu Sorin Nicolae-Primar, Paler Gheorghe-Viceprimar, Nicusan Diana Ileana-Secretar, Greavu Gheorghe- consilier local, Greavu Valeriu-consilier local, Ionescu Crisan Ioan-consilier local, Marin Constantin - consilier local, Toma Gheorghe Adrian-consilier localSucaciu Ioan Costel- consilier local, Vijoli Victor-consilier local, Naftanaila Victor-consilier local Cirstea Alexandru-consilier local, Greavu Dorin-consilier local, Ramba Maria-contabil, Greavu Goerge Ioan-consilier primar, Serban Gheorghe-referent, Marinescu Dan-expert cooptat.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular D)-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), pentru toate punctele de lucru, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Firmelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale pentru toate punctele de lucru, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Nota: ? Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local vor fi respinse.*In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe propria raspundere potrivit art. 11, alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011.? Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c¹) din OUG nr. 34 / 2006.? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.? In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la literele a), c1)si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii(lucrari de drumuri), precum si toate punctele de lucru. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vorprezenta si Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Anexa nr.1 din Legea 346/2004 actualizata- Formularul 3.In cazul intreprinderilor partenere sau legate se va completa si Anexa 2 din Legea 346/2004 actualizata.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de depunere a documentelor de calificare- in traducere legalizata in limba romana. Aceste documente vor fi prezentate inclusiv de catre asociati.Persoanele juridice/fizice straine, pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizatesiinregistratdeorganelecompetente, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Fisa de informatii generaleCompletata inclusiv cu datele referitoare la cifra de afaceri globala, realizata in ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012), in RON si Euro (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare)Echivalenta Ron / Valuta se stabileste la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Atentie!Media cifrei de afaceri globale a ofertantului aferenta anilor mentionati in Formularul E ?trebuie sa fie de minim 10.000.000 lei.In sustinerea conditiei impuse, operatorul economic va prezenta bilanturile contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta.Formularul 3 ? Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM din sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In situatia in care demonstrarea indeplinirii cerintelor se face prin sustinerea unui tert se vor prezenta: (1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2)Angajamentul ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Completare Formular F cu lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 5 ani, respectiv sa prezinte cel putin 1 (unu) contract, avand ca obiect executia de lucrari de construire/reabilitare/modernizare drumuri, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 5460151 lei. (Prin contract similar se intelege un contract avand ca obiect executia de lucrari de construire/reabilitare/modernizare drumuri).Lucrarile declarate in Formularul G trebuie sa vizeze lucrari de construire/reabilitare/modernizare drumuri, in care operatorul economic candidat/ofertant este contractant unic sau asociat in cadrul asociatiei ??, subcontractant al ??
Ofertantul va trebui sa probeze experienta similara printr-o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificarile de buna executie.Prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg : lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal, de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.
In situatia in care contractul / contractele au fost semnate inainte de
perioada de 5 ani, calculata pana la data depunerii ofertei, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate efectiv si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele prezentate ca experienta similara exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Completare Formular H cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii referitoare la personalul de conducere sipesonalul de specialitateCompletare Formular IOfertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului responsabil de indeplinirea contractului. Din componenta echipei de executie vor face parte : - 1 sef de santier ? studii superioare specialitatea CFDP (cai ferate, drumuri si poduri)- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniul ?Constructii rutiere, drumuri?, conform Legii 10/1995, HG 925/1995, Ordin MLPTL 777/2003;
- 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ), numit prin deciziea ofertantului;
- 1 Responsabil SSM, conform Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 aprobate prin HG 1425/2006;;
- 1 Inginer cadastru si geodezie, cu autorizatie OCPI.- 1 Inginer specialitatea CFDP (cai ferate, drumuri si poduri).Pentru activitatea de proiectare ofertantul va face dovada disponibilitatii unui proiectant atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului nr. 576/2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale.Declaratie privind personalul responsabil pentru executarea lucrarilor. Personalului atestat/autorizat i se va solicita prezentarea atestatului/autorizatieiPentru Responsabilul cu controlul tehnic de calitate (CQ) este suficienta prezentarea deciziei de numire din partea operatorului economic valabila la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei Asocieri, Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si formularul privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formularele H si I, vor fi completate de liderul asocierii si vor cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cadrul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Completare Formular J cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Utilaje necesare: - 1 buc. buldoexcavator;
- 1 buc. incarcator frontal;
- 1 buc. excavator pe pneuri;
- 1 buc. excavator pe senile;
- 1 buc. buldozer;
- 2 buc. cilindru compactor;
- 2 buc. autogreder;
- 2 buc. autobasculante;
- 1 buc. autobetoniera;
- 1 buc. autotrailer., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraCompletare Formular K declaratie privind subcontractantii, Asociere: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, (Formular 4), in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante., Sustinere tehnica si profesionala: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formularele A, B si C., Ofertantii au dreptul de a demonstra indeplinirea criteriilor de calificare fie prin depunerea documentelor solicitate mai sus, fie prin prezentarea initiala a unei declaratii pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date (Sectiunea Formulare- Documente de calificare - Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare). Declaratia va fi insotita de o anexa (ANEXA la Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.In cazul in care ofertantii uzeaza de dreptul de a depune initial doar declaratia privind indeplinirea cerintelor de calificare, acestia au obligatia de a prezenta documentele cerute in fisa de date a achizitiei pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare in termen de cel mult 72 de ore de la solicitarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul nu indeplineste integral cerintele de calificare stabilite prin documentatia de atribuire, oferta va fi respinsa.(Situatiile care pot conduce la respingerea ofertei sunt urmatoarele: Ofertantul nu prezinta toate documentele de calificare solicitate sau, daca uzeaza de dreptul de a depune declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare, nu depune in termen de 72 de ore de la solicitarea autoritatii contractante toate documentele care atesta indeplinirea tuturorcerintelor de calificare.) Standarde de asigurare a calitatiiCertificatdeatestareISO-9001/2008sau echivalent, privindmanagementul calitatii in domeniul constructiilor pentru tipul de lucrari supus ofertarii ? copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al ofertantului.Nota: 1. Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.2. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.3. In cazul unei asocieri, certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat., Standarde de protectia mediuluiCertificat de atestare ISO-14001/2004sau echivalent, privind protectia mediului pentru tipul de lucrari supus ofertarii ? copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al ofertantului.Nota: 1. Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare.2. Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.3. In cazul in care ofertantul nu detine ISO-14001/2004, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.4. In cazul unei asocieri, certificatul privind protectia mediului calitatii din seria ISO14001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata de catre executant
10
Descriere:
Durata proiectarii ofertata de catre executant
10
Descriere:
Durata de executie ofertata de catre executant
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer