Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Lucrari de reabilitare si modernizare pentru Strada Ecaterina Teodoroiu


Detaliu pentru invitatia numarul 336063
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Administrarea Strazilor si Iluminatului Public
Numar invitatie: 336063/25.09.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Lucrari de reabilitare si modernizare pentru Strada Ecaterina Teodoroiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Administrarea Strazilor si Iluminatului PublicCod fiscal: 18115577, Adresa: Str. Basarabilor nr. 35 A Slatinajudetul Olt, Slatina, Telefon: 0249/422788, Fax: 0249/422788
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Crisan nr. 33 Slatinajudetul Olt, Slatina, Romania, telefon: +40 0249422788, fax: +40 0249422788, persoana de contact: Constanta Duta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Crisan nr. 33 Slatinajudetul Olt, Slatina, Romania, telefon: +40 0249422788, fax: +40 0249422788
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Lucrari de reabilitare si modernizare pentru Strada Ecaterina Teodoroiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Lucrari de reabilitare si modernizare pentru Strada Ecaterina Teodoroiu.Conform Listei de antemasuratori, Strada Ecaterina Teodoroiu are o suprafata carosabila de 21.700 mp. si o suprafata de trotuare de 1.505 mp.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 707, 296.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 54.145, 00 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata.Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781 din O.U.G. 34/2006 actualizata.I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de lucrari exclusiv TVA. Modul de constituire agarantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferantul va prezenta: - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: - Puscasu Marian ? director executiv;
- Murgulet Daniel Marian ? sef serviciu;
- Caloian Anda Tereza ? responsabil achizitii;
- Otincelescu Mihaela ? jurist;
- Ulmeanu Marta Gina ? economist.-Albota Emil Florin, Anghel Ana, Badescu Virgil, Bircea Cristian, Bit Florin, Bratoi Sorin Cristian, Craciunica Dumitru Mugurel, Dogaru Mircea, Floricu Sorin, Ivan Catalin Ionut, Matei Mariana, Obretin Florin, Oproiu Ionel Emanuel, Petre Gheorghe Ginel, Popa Emil Costin, Prina Minel Florin, Stana Andronia Luana Mihaela, Tanase Aurelia, Tomireanu Maria Cristina, Vatrai Ion, Vilceleanu Gigi Ernes- Consilieri Locali- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Slatina (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Informatii prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor.Se vor prezenta, numai documente in original, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realiza executarea partiala a lucrarii.Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente edificatoare, numai in original, prin care se confirma ca are disponibil sau are acces la facilitatile de credit in suma de cel putin 542.000 lei pentru realizarea partiala a contractului (pe toata durata de executie, respectiv maxim 10 luni) care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri., Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente.Se vor prezenta bilanturile in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile., Cifra de afaceri medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1000000 leiFisa de informatii generale (Formular 7 din sectiunea de formulare semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care sa garantezeposibilitatea de a sustine financiar executia lucrarilor. Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de sustinere financiara a executiei lucrarii de minim 1.000.000 lei., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Declaratiei privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani., Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se vor prezenta contracte ce au avut ca obiect executia lucrarilor de reabilitare/ modernizare drumuri in valoare cumulata de minim 2.000.000, 00 lei fara TVA. Se vor prezenta in original Fise de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica. Dovada indeplinirii acestor experiente similare se face, in mod obligatoriu, cu copii ale informatiilor relevante din contract, copii procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, copii recomandari si/sau certificatele constatatoare emise in conformitate cu prevederile art.97^1 alin.(1) din HG 925/2006, datate, semnate si parafate de emitent, din partea beneficiaruluiacestuia pentru contractul prezentat in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotit de procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor., Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Pentru dovedirea unei experiente similare ofertantii trebuie sa indeplineasca urmatorul nivel minim: Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare proiectare a lucrarilor de reabilitare/modernizare drumuri in valoare de minim 40000 lei fara TVA.Se vor prezenta in original Fise de experienta similara pentru servicii care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.Dovada indeplinirii acestei experiente similare se face, in mod obligatoriu, cu copii ale informatiilor relevante din contract, copii procese verbale de receptie, copii recomandari si/sau certificatele constatatoare emise in conformitate cu prevederile art.97^1 alin.(1) din HG nr.925/2006 datate, semnate si parafate de emitent, din partea beneficiarului acestuia insotit de procesul-verbal de receptie la terminarea prestarii serviciilor., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii trei ani, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate., minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani si, care sa fi condus, in calitate de manager de proiect, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii - care va indeplini functia de Manager Proiect. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate /angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., minim 1 (un) inginer constructor absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) avand o experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor si experienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor de drumuri ? care va indeplini functia de Sef Santier Constructii Drumuri. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate /angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Cadastru/ Geodezie (sau echivalent). Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru cel putin un proiect tehnic ? pentru functia de specialist topo. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate /angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari de drumuri care va indeplinii functia de Responsabil Tehnic cu Executia Drumuri.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, atestate/autorizatii RTE pentru lucrari de drumuri in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate /angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul calitatii (Cod COR 325701 sau echivalent) ? care va indeplinii functia de manager calitate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor superioare, copii diplome, decizie de numire/dispozitia interna manager al sistemelor de managementul calitatii (Cod COR 325701 sau echivalent), Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, cu decizie de numire/ dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul mediului (Cod COR 325702 sau echivalent) ? care va indeplinii functia de manager mediu. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor superioare, copii diplome, cu decizie de numire/dispozitia interna manager al sistemelor de managementul mediului (Cod COR 325702 sau echivalent), Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, Declaratia privind Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentruindeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate ? se va prezenta formularul anexat la sectiunea Formulare., Utilaje necesare: -min 1 Autogudronator-min 3 Autobasculante-min 1 AutobetonieraPentru autobasculante si autobetoniere se vor prezenta in mod obligatoriu, in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, cartile de identitate.-min 1 Incarcator-min 3 Masini de taiat rosturi cu disc diamant-min 1 Repartizator asfalt-min 1 Masina de marcaj-min 1 Perie mecanica-min 1 Raspanditor criblura-min 2 Cilindrii compactori pentru imbracaminte rutiera-min 1 Masina de frezat imbracaminte asfaltica-min 1 Cilindru pe pneuri pentru imbracaminte rutieraPentru buldoexcavatoare, repartizator asfalt, echipamente de frezat asfalt/beton, compactoare pneu-tambur se vor prezenta in mod obligatoriu, in copie, rapoarte de inspectie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.-min1 Statie de asfalt cu raport de inspectie si autorizatie de mediu pe amplasament-min1 Statie de betoane (autorizatie pentru mediu de amplasament), -Laborator de incercari atestat cel putin gr.II. Pentru laboratorul de incercari se va prezenta contract de prestari servicii (daca nu este laborator propriu) si copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul dupa Autorizatie Laborator gradul II eliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii (sau echivalentul acestuia) in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare., Dovada detinerii de minim 1 echipament pentru determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrarea datelor si calculul structurii rutiere si minim 1 echipament pentru determinarea planeitatii si rugozitatii. Pentru echipamentul privind determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucarea datelor si calculul structurii rutiere si echipament pentru determinarea planeitatii, determinarea rugozitatii, se accepta si prezentarea unui contract de colaborare cu un laborator atestat pentru efectuarea acestui gen de testari sau declaratiea de disponibilitate , colaborare din partea reprezentantului unui laborator atestat (pentru situatia in care ofertantul va fi declarat castigator., Declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to pe care la foloseste in derularea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica. Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru deschiderea ofertei. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Acestea documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat., Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Acestea documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare se acorda astfel: I. Pretul ofertat pentru executia lucrarilor: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 60 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [60].II. Pretul ofertat pentru elaborarea proiectului se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia proiectului ce face obiectul contractului se acorda 10 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 10 ].
Durata de elaborare a proiectului
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Durata de evaluare a proiectului (PT+DE+PAC) ce fac obiectul contractului se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre durata de elaborare a proiectului se acorda 15 puncte; b)pentru alta durata de elaborare a proiectului decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P=(durata minima de elaborare proiect ofertata/durata de elaborare proiect (n))Xpunctaj maximalocat (15). Durata minima de elaborare sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 1 luna.Durata maxima de elaborare peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 2 luni.Ofertantul va oferta durata de elaborare a proiectului in luni
Durata de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 15 puncte;b) pentru o durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n)=(durata de garantie(n)/durata de garantie maxima)xpunctaj maxim alocat (15).Durata minima de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 24 luni.Durata maxima de garantie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 60 luni.Ofertantul va oferta durata de garantie acordata lucrarilor in luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer