Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de reamenajare arhitecturala intrare ambulatoriu? Spitalul Judetean


Detaliu pentru invitatia numarul 310469
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Cod de identificare fiscala: 4342863
Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila
Telefon: 0239/693868
Fax: 0239/693868
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare si executie lucrari de reamenajare arhitecturala intrare ambulatoriu? Spitalul Judetean
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LUCRARI
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.08.2011 15:40)
Data publicarii: 18.08.2011 16:30
Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Soseaua Buzaului nr 2
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 100, 400 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Încadrarea în situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006;Neincadrarea in situatia prevazuta la art 181 din OUG nr. 34/2006;Certificatul constatator- Registrului ComertuluiCertificat ANAFCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local Situatiaeconomico-financiaraSe solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 200.000, 00 lei fara TVA.Capacitatea tehnica si/sau profesionalaFisa de experienta similara de cel putinde 100.000, 00 lei.Garantia de participare va fi de 2000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
SEAP
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: PROCEDURA DE CERERE DE OFERTA SE ANULEAZA POTRIVIR ART. 209 ALIN. 1 LIT. C DIN OUG 34/2006 DEOARECE NU A FOST DEPUSA NICI O OFERTA. pRODEDURA SE VA RELUA ULTERIOR
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer