Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de reparatii la ascensoare pentru bolnavi(Qn=1250 kg) si persoane(Qn=320 kg)


Detaliu pentru invitatia numarul 336645
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Numar invitatie: 336645/04.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de reparatii la ascensoare pentru bolnavi(Qn=1250 kg) si persoane(Qn=320 kg)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes CraiovaCod fiscal: 4417060, Adresa: Calea Bucuresti Nr 126, Craiova, Telefon: 0251 461003, Fax: 0251 461003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari de reparatii la ascensoare pentru bolnavi(Qn=1250 kg) si persoane(Qn=320 kg)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari de reparatii la ascensoare pentru bolnavi(Qn=1250 kg) si persoane(Qn=320 kg)
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in suma de 3225 lei. Ofertantul va constitui garantia de participare pentru o perioada de valabilitate de 60 zile. (valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. -ordin de plata in contul autoritatii contractante RO92TREZ2915006XXX011012 deschis la Trezoreria Craiova. -garantia de participare poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara sau polita de asigurare atunci acesta are obligatia ca pana la data limita de depunere sa depuna in original si la sediul autoritatii contractante. Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu sau de a vira garantia de participare in contul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: - revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - fiind declarat castigatorul procedurii refuza semnarea contractului in termenul stabilit; - fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului. - atunci cand contestatia operatorului economic este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; Art. 278 1 - (1) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea estimata din pretul contractului, fara TVA si se constituie prin -scrisoare de garantie bancara -cont de garantie deschis la dispozitia autoritatii contractante Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independent emis in conformitate cu Ordinul Administratiei Publice 314/2010 Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? se va intocmi conform modelului prevazut in Sectiunea -formulare.Declaratii privind eligibilitatea Ofertantul va completa formularul din Sectiunea ?Formulare ? - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator va completa formularul din Sectiunea III ?Formulare ? - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006La completarea declaratiei operatorul economic trebuie sa aiba in vedere eventualele relatii cu urmatorii membrii: Comitet Director: Dr Manda Adina -managerSavu Dragnei Constanta Ileana- director financiar contabilEcobici Constantin-director medicalPoenaru Luminita-director ingrijiri medicaleConsiliul de Administratie: Nichita Georgeta-Piticu Mirela-Roxana-Pascu Nela FlorinaNastase MonicaCupsa AugustinNitu MimiPandelescu MarianZavate LivioaraFilotie MarianaRapanoiu Carmen luizaCiuca Delia ClaudiaFlorentina DumitrescuDan HurezeanuVaduva CameliaLia Olguta Vasilescu-Noul ordonator de credite.Comisie de evaluare: Marinescu MihaelaBasangiu GabrielaPoenaru LuminitaConstantinescu PetreApreotesi ClaudiaMirica ConstantinBalan FeliciaIonita BogdanBerceanu IonicaPauna MariaVasiluta CosminDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006Ofertantul va completa formularul din Sectiunea III ?Formulare ? - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediulsocial, care sa ateste situatia datoriilor scadente la data de 25 a lunii anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat fiscal eliberat de compartimentul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediulsocial care sa ateste situatia datoriilor scadente la data de 25 a lunii anterioara celei in care se depun ofertele;Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducereautorizata(copie).Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul va completa formularul din Sectiunea ?Formulare In cazul unei asocieri - acordul de asociere semnat de fiecare participant la asociere Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractual - asociere pe baza de contract legalizat cf art 44 alin 2 din OUG 34/2006 Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie individualizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati asa cum sunt stabilite in OG 509/2011Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti(lista cu subcontractantii si specializarea acestora). Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, Autorizatie ISCIR pentru proiectarea, executie si montarea ascensoarelor electrice(documente relevante-certificari, autorizari, declaratii privind indeplinirea prescriptiilor tehnice PT ISCIR R2/2010)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii Generale(se va intocmi conform modelului prezentat in formulare)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul de specialitate, responsabil tehnic cu executiade care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant;, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Documente relevante(certificari, autorizari, declaratii) privind indeplinirea SR EN 81-1+A3:2010, Reguli de securitate pentru executia si montarea ascensoarelor. Partea 1: Ascensoare electrice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer