Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Proiectare si executie lucrari de reparatii la imobilele apartinand Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 337789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Numar invitatie: 337789/19.10.2012
Denumire contract: "Proiectare si executie lucrari de reparatii la imobilele apartinand Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 15531230, Adresa: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 0213142315, Fax: 0213142316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Proiectare si executie lucrari de reparatii la imobilele apartinand Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune Proiectarea si executia lucrarilor de reparatii curente la imobilele apartinand Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti situate la urmatoarele adrese: 1. Str. Serban Voda nr. 482. Bd. Iuliu Maniu nr. 111, bloc F, parter;constand in principal in lucrari de reparatii la acoperis si fatade, compartimentari interioare, inlocuire tamplarie, confectii metalice interioare, instalatii electrice, sanitare, termice si de ventilatie, reparatie instalatie detectie incendiu, reparatie instalatie CCTV precum si la amenajari exterioare constand in construire si refacere alei si trotuare, reabilitare imprejmuire potrivit antemasuratoarei anexate intocmite pentru fiecare locatie in parte.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 045, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 80.900, 00 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO34TREZ7005006XXX006777 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei pentru participare trebuie: scanata si atasate online ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Ofertantii au posibilitatea prezentarii documentelor care atesta constituirea garantiei de participare in original la sediul Autoritatii contractante pana la data si ora stabilite in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata (transmisa online sau la sediul autoritatii contractante) pana la data si ora inscrisa pentru depunerea ofertelor in invitatia pentru participare, potrivit prevederilor art 33 alin 3 lit b) din HG nr. 925/2006 oferta va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Da Se va constitui GBE, in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta.Cerinta obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic a documentelor de mai jos: Formularului 1-Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;
- Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul/administratorii si asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei .-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.Prezentarea Formularului 2 ? Incadrarea intr-una din situatiile prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar AC are obligatia de a accepta acele certificate.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentarea Formularului 4- Avand in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei .-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori, conform art.691 din ordonanta Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinator i? completata si semnata, conform modelului, Formular 5 , in original.Operatorii economici participanti la procedura (ofertanti/ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazuite la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz contrar urmand a fi exclusi de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractanta, in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cosmina Ioana SIMIEAN?director general, Claudia Ramona POPESCU, director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ, Eugen Dan DAIA-inspector specialitate, Laura Maria DRAGU-consilier juruduc, Robert Radu IATAN-consilier juridic.-Certificate de atestare fiscala: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat - original sau copie conforma cu originalul.2.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local ? original sau copie conforma cu originalul, pentru sediu.Ambele certificate trebuie sa prezinte situatia fiscala la sfarsitul lunii anterioare derularii procedurii (deschiderii ofertelor).Persoanele juridice straine vor atasa certificate/ documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Nota: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Operatorii economici trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3.;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca sunt autorizati sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate sa se regaseasca activitatile: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, Lucrari de instalatii electrice, Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat , Alte lucrari de instalatii pentru constructii , Lucrari de ipsoserie, Lucrari de tamplarie si dulgherie, Lucrari de pardosire si placare a peretilor, Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri, Alte lucrari de finisare, Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solictate, indeplinirea cerintei se va considera indeplinita prin cumul tinand cont de partea de contract pe care o va realizab. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, copie confrom cu originalul si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale ; lucrari de demolare a constructiilor ; lucrari de instalatii electrice ; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; alte lucrari de instalatii ;lucrari de ipsozerie ; lucrari de tamplarie si dulgherie ; lucrari de pardoseli si placare a peretilor ; lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri ; alte lucrari de finisare ; lucrari de invelitori, sarpante, si terase la constructii.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.In cazul neprezentarii documentelor care atesta indeplinirea cerintelor minime de calificare referitoare la situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii nu vor fi solicitate ulterior, lipsa acestora conducand la respingerea ofertei potrivit dispozitiilor art. 36 alin. 1) lit. b) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie priv cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani?min.8.091.000lei(AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transf.val.cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro. Cifra de afaceri solicitata este cea globala. a)Formularul nr.6 (Informatii Generale)b)Pers.juridice romane: copii conforme cu original ale sit.fin.pt.ultimii3ani- bilant contabil, inreg.in cond.legii c)Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, Scrisoare de bonitate bancara sau alte doc. bancare corespunz.prin care op.ec.trebuie sa demonstreze faptul ca in cazul atribuirii contractului are acces la resursele fin. negrevate de datorii in suma minima de 2.022.000 lei pt a realiza cash-flow de investitie pe o perioada de minim 60 zile. Scrisoarea de bonitate bancara/doc.bancar va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solic.mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pt lucr.in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul doc.emise in alte limbi of.va atasa, copii ale doc. simil , insotite de traducere certif.si legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani.Executie: Ofertantul sa fi finalizat cel putin 1 contract similar sau cel mult 2 contracte similare cu cel supus procedurii de achiz.- lucrari constructii si instalatii: sanitare, termice, electrice, a carui/caror valoare sa fie egala cu minim 3.985.000lei.Lista princ servicii prestate in ultimii 3aniProiectare: Ofertantulsa fi finalizat cel putin un contract simil.sau cel mult doua contracte simil.cu cel supus procedurii de achiz.-serv.de proiectare tehnica, a carui/ caror valoare sa fie egala cu minim 60.600lei. (vezi continuarea), Declaratie priv.dotarile specifice indepl. contract.utilaje si echipamente: 1.automacara min.5 tf 2.schela Smin 640 mp.3.betoniera min.100L;4.vibrator pt.beton;5. autobasculante.Pt echipamente proprii se va atasa in copie doc.care atesta proprietatea.Se accepta alte forme de detinere.Pt.echipame.inchiriate se va atasa o copie lizibila?conf.cu originalul? dupa contractele de inchirierePt.automacara va fi prezentat obligatoriu copia lizibila?conf.cu originalul? a Proces verbal de verificare teh.tipISCIR-potrivitLegii64/2008, Personalul tehnic.Executant: 1Sef santier? inginer.constructii civile/industrialesi/sau agricolecu cel putin 1 proiect similar;
-1 Responsabil tehnic cu executia(RTE)atestat in domeniul constr.civile, industrialesi/sau agr;
-1Responsabil control calitate-ing constructii civile, industriale.si/sau.agricole/ instalati sanitare, cu atestat sau decizie de numire;
-1Ing. specialitatea instalatiisanitare, cu exp.in domeniul lucrari de alimentari apa si/sau canalizare-cel putin 1 proiect similar;
-1Ing.-spec.instalatii electrice cu cel putin 1proiect similar;
-1Responsabil SSM ?cu atestat/ certificat- conf.HG 300/2006, cu cel putin 1pr.similar;Proiectantul: -1sef proiect?Arhitect cu drept de semnatura cu exp.in pr.similare, cel putin 1proiect similar;
-1ing.proiectant-specialit.constructii civile, industriale/agricole, cu cel putin 1proiect similar;
-1inginer proiectant.? spec.instal.electrice pt.constructii cu cel putin 1pr.similar;
-1ing.proiectant? spec. instal.sanit.pt.c-tii cu cel putin 1pr. simil;, Continuare "Personal Tehnic" : Informatii generale privind angajatii Formular nr. 9- Personal ce va fi angajat in contract Formular nr. 10 sau va avea angajament de participare, insotit de: - Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.- Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 11 ? Declaratie de disponibilitate, Informatii subcontractanti/asociati1.Subcontractanti: Declaratie priv.partea din contract indepl.de subcontractanti?Formular122.Pt.asociati: -Acord de asociere cu preciz. lider.Formular 13.Imputernicire lider asocierii. Formular 14;Pt.subcontractanti: - lista cusubcontractanti, si specializarea acestora.Asociati/subcontractanti-declaratie pe priv. neincadrarea in art69^1/OUG34/2006, Formular5, semnata de reprezentantul legal.Pt.asociere: -acordul de asociere cu precizare lider, Continuare "Exp.similara": Declaratie priv. princip.lucr.exec.in ultimii 5ani.ACva avea in vedere data la care op.ec.fost infiintat).-Declaratie priv.princ.serv.prestate in ultimii 3ani.Formular7.1-copii"conf.cu orig? contracte din Formular7/Formular7.1.-recomandari beneficiari din Formular7/F.7.1, -procese verbale la finaliz.contracte din Formular7. Pt.echival-curs mediu anual lei/valuta/BNR din data public.invit.de participare, www.bnr.ro. Prin ?contract de lucr. finalizat? se inteleg: ?lucr.reception. partial, insotite de proces-verbal de receptie partiala;? lucr. reception.cu proces-verbal la terminarea lucr;?lucr.receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Se ataseaza copii ?conform cu originalul?/ contractele din Formular7/Formular7.1.Daca contract are clauze de confid.-se prezinta contracte/parti relevante ale ac;cel putin o recomandare; procese verbale de receptie la terminare lucrari.-se pot prezenta contract ce includ proiectare si executie lucrari., Continuare exp.similara: -se prezinta contracte sau parti relevante ale acestora; cel putin o recomandare; procese verbale de receptie la terminare lucrari.-se poate/pot prezenta contract(e) care contin atat lucrari cat si servicii de proiectare.Recomandarea sa precizeze urmatoarele: - mod de indep.obligatii contract./parcursul derulare contract, daca au fost efect.in conf. cu normele prof.in dom;
-daca s-au inregist neconformit.ce au dus la refaceri lucrari;
-accidente teh.din nerespectareparametri de calitate. Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, lucrari de instalatii electrice, Standarde de asigurare a calitatii Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, lucrari de instalatii electrice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 55, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica.1. Punctajul pentru ?Perioada garantiei oferita lucrarii? , se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni nu se acorda punctaj suplimentar.
Termen de prestare a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Componenta tehnica.Punctajul pentru ?Termen de prestare a serviciilor de proiectare? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 10 zile si nu mai mult de 30 zile) se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte); b.pentru o perioada mai lunga decat cea prevazuta la lit. a) oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 10 zile nu se acorda punctaj suplimentar, c) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit. a) -Duratan - se acorda punctajul astfel : Dn = (Durata minima/durata n ) x punctajul maxim alocat unde: D (n) = punctajul ofertei n; Durata (n) = durata ofertei; Punctaj maxim = 15
Termen de executie a lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica.Punctajul pentru ?Termen de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 2 luni si nu mai mult de 3 luni) se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte); b.pentru o perioada mai lunga decat cea prevazuta la lit. a) oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 2 luni nu se acorda punctaj suplimentar. c) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit. a) -Durata(n) - se acorda punctajul astfel : Dn = (Durata minima/durata n ) x punctajul maxim alocat unde: D (n) = punctajul ofertei n; Durata (n) = durata ofertei; Punctaj maxim = 15Nota: Termenul de prestare a serviciilor si termenul de executie a lucrarilor va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica in acest sens se va prezenta obligatoriu graficului GANTT .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer