Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Lucrari de RK - amenajare si reabilitare termica cladirea Laboratoare de analize medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 354402
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Numar invitatie: 354402/04.10.2013
Denumire contract: Proiectare si executie Lucrari de RK - amenajare si reabilitare termica cladirea Laboratoare de analize medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAUCod fiscal: 4278728, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Telefon: +40 234534000/1391, Fax: +40 234517424/515184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Romania, cod postal: 600114, telefon: +40 234534000/1606, fax: +40 234517424/515184, persoana de contact: SJU Bacau - Birou Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SJU Bacau, str. Spiru Haret nr 2, Serviciul Licitatii Pavilion Pediatrie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Lucrari de RK - amenajare si reabilitare termica cladirea Laboratoare de analize medicale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare DTAC, PTh, Caiete de sarcini si Detalii de executie. Executare de lucrari de RK, amenajare si reabilitare termica. Valoarea totala estimata se compune din : Proiectare si inginerie ? 18000.00 leiExecutie de lucrari - 667090.00 leiCheltuieli Diverse si neprevazute ? 66709.00 lei
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 751, 799 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garantia de participare (GP) este de 13700, 00 lei Perioada de valabilitate a GP 90 zile de la data limita de depun a ofertelor.GP se constit prin virament bancar cu OP la Trez Bc in contul: RO 31 TREZ 0615 006XXX 00 6582, CF 4278728, al AC sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In orice situatie dovada constit GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor Data la care se face echivalenta ptr oper. ec. care constit GP in alta moneda decat lei este data stabilita cu 3 zile inainte de data depunerii ofertelor, la cursul BNR ; Form 13. 1)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, adica 4465, 09 lei; 2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Reducere 50% pt IMM-uri def. cf L346/2004 rep. Form 14. Daca ofertantul a constituit gar de part la proced de achiz publica in calitate de IMM si nu face dov ca este IMM cfalin precedent, oferta va fi respinsa la deschidere. Ptr a se putea prevala de preved art.16 alin.2 din L 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM toti membrii unei asoc. vor avea oblig prezentarii decl privind incadrarea in categ IMM. Restituire : conf. Art.88 din HG.925/ 2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90, modificat si completat prin HG 1045/2011. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata. Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, actualizat, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofetantul/candidatul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, si2. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofetantul/candidatul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorB. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 1. si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele A.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin (4) din HG nr 925 /2006.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitatecu Formularul 3;ART. 69 ind 1Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie incadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane ce detin functii de decizie: Manager ? ing. Stoica Dan;Director Medical dr. Taga AureliaDirector Fin. Contabil ec. Popa George AdrianSef Serviciu Licitatii ? ec Dragomir DoinaSef Birou Licitatii ec. Rosu TeofilCerinta nr 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 4 Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane / straineCerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copiisemnate si stampilate ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certif. Constatator.Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor din Romania, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana, in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, - Atestat ANRE tip B pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV (conform Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 24/2007, modificat si completat prin Ordinul nr. 51 din 16 decembrie 2011), prezentat in copie?conform cu originalul?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2 Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente, respectiv cel aferent anului 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 Experienta similara ; Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract de lucrari similare insotita de certificate / documente emise sau contrasemnate de catre beneficiarulcontractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Lista serviciilorprestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract de prestari servicii de proiectare similare, similare insotita de certificate / documente emise sau contrasemnate de catre beneficiarulcontractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea a cel putin un contract ce contine atat proiectare cat si executie., Cerinta nr. 2 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echip teh, mijl de transp si alte mijl fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utiliz. pentru indeplinirea contr. de executie lucrari ., C-nr 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Responsabil tehnic in domeniul constructiilor civile;
- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructiilor civile;
-Responsabil tehnic cu executia ptr domeniile retele si instalatii electrice;Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii ptr domeniile retele si instalatii electrice.Certificat de atestare tehnico-profesionala; - Decizie de numire a persoanei desemnate cu contr tehnic de calitate., C- 4.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti-Informatii privind asociatii Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat Sistemul de Management al Mediului ISO 14001/2005, sau echivalent in termen devalabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
15
Descriere: Termenul de executie : minim 3 luni, maxim 6 luni
Perioada de garantie acordata
10
Descriere: Perioada de garantie: minim 24 luni, maxim 48 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer