Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Lucrari de R.K. ? SECTIA UROLOGIE ? SJU Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 328183
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Numar invitatie: 328183/30.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Lucrari de R.K. ? SECTIA UROLOGIE ? SJU Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAUCod fiscal: 4278728, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Telefon: +40 234534000/1391, Fax: +40 234517424/515184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Romania, cod postal: 600114, telefon: +40 234534000/1391, fax: +40 234517424/515184, persoana de contact: SJU Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spit.Jud.de Urg.Bacau, strada Spiru Haret nr 2, Bacau -serv. Licitatii si Atribuire Contracte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Lucrari de R.K. ? SECTIA UROLOGIE ? SJU Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a)Proiectarea Lucrarilor de R.K. Sectia Urologie ? faza : Proiect tehnic, Caiete de sarcini, si Detalii de executie;b)Executia Lucrarilor de R.K. Sectia Urologie ? SJUBacau
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 937, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant de partici este de 18.750, 00 Ron Perioada de valab a garant ptr particip 90 zile de la data limita de depun a of.Garant de partici se const prin vir bancar cu OP la Trez Bc in contul: RO 31 TREZ 0615 006XXX 00 6582, CF 4278728, al autor contr sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita st abilita pentru depunerea ofertelor, la adresa SJU Bacau, strada Spiru Haret nr 2, CP 600114 ; Formularul 13(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Reducere 50% pt IMM-uri def. cf L346/2004 rep.Formularul 14Daca of-tul a constituit gar de part la proced de achiz publica in calitate de IMM si nu face dov ca este IMM cf alin precedent, oferta va fi respinsa la deschidere. Pt a se putea prevala de preved art.16 alin.2 din L 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvolt intrepr-lor mici si mijlocii toti membrii unei asoc. vor avea oblig prez decl priv incadrarea in categ IMM.Restituire : conf. Art.88 din HG.925/ 2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90, modificat si completat prin HG 1045/2011. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata. Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaFormularul 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularul 2 insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si2. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 1. si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele A 1. si -2. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 3Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane ce detin functii de decizie: Manager ? ing. Stoica Dan;Director Fin. Contabil ec. Popa George AdrianSef Serviciu Licitatii ? ec Dragomir DoinaCerinta nr 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 4 Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane / straineCerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990; cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certif. Constatator.Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor din Romania, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana, in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea economica si financiara ? Informatii generaleCerinta nr. 2Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: c1-1. Decl priv lista pricip lucr execut in ultimii 5 aniAutor contr solici ca cerinta min obligativ prezent ptr exper simil, execut si final in ultimii 5 ani, a cel putin douacontrcare au ca obiect realiz de lucr similC 2-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani. Op ec trebuie sa faca obligatoriu dovada ca este: - Atestat ANRE tip B sitip C2 B conf Ordin ANRE nr 24 / 2007.C 3 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti4.Informatii privind asociatii Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelorCerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat Sistemul de Management al Mediului ISO 14001/2008, sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 75 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(financiar (n)) = (pret minim/pret ofertat (n)) x 75 puncte; unde: P(financiar (n)) = punctajulpentru pretul ofertei (n) Pret ofertat (n) = pretul ofertei (n); Pret minim = cel mai mic pret dintre toate ofertele. Preturile carese compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate , fara TVA
Durata de Garantie acordata
15
Descriere: Descriere: minim 24 luni sub care of. va fi declarata neconf.-max 48 luni peste care of. nu va fi punctata;a) pentru perioada cea mai mare de garantie acordata se puncteaza cu 15 puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit.a) seacorda punctajul astfel: P(durata (n)) = (durata cea mai mica) / durata ofertata (n) ) x 15 puncte; unde: P(durata (n)) = punctajul pentru durata de garantie ocordata (n)Durata de garantie ofertata (n) = durata de garantie a ofertei (n)Durata degarantie maxima = cea mai mare durata de garantie acordata dintre toate ofertele
Termenul de executie al lucrarilor
10
Descriere: Descriere: max: 9 luni peste care of. va fi declarata neconf; minim 3 luni sub care of. nu se puncteaza;a) pentru cel mai mic termen de executie prevazuta in una dintre oferte se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ? 10puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(durata (n)) = (durata minima/durata ofertata (n)) x 10 puncte; unde: P(durata (n)) = punctajul pentru durata de livr. a ofertei (n)Durata ofertata (n) = durata de executie a ofertei (n); Durata minima = cea mai mica durata de executie dintre toate ofertele
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 07:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer