Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE RK ACCES PACIENTI INTRE CLADIRILE IBCV IASI SI A CENTRULUI DE CERCETARE A TRATAMENTULUI INVAZIV AL FIBRILATIEI ATRIALE
Detaliu pentru invitatia numarul 337760
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337760/18.10.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE RK ACCES PACIENTI INTRE CLADIRILE IBCV IASI SI A CENTRULUI DE CERCETARE A TRATAMENTULUI INVAZIV AL FIBRILATIEI ATRIALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232267601, fax: +40 232267601, etaj 5, secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Bulevardul Carol I, Nr. 50, corp vechi, etaj 6, sala de lucrari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE RK ACCES PACIENTI INTRE CLADIRILE IBCV IASI SI A CENTRULUI DE CERCETARE A TRATAMENTULUI INVAZIV AL FIBRILATIEI ATRIALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE LUCRARI : PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE RK ACCES PACIENTI INTRE CLADIRILE IBCV IASI SI A CENTRULUI DE CERCETARE A TRATAMENTULUI INVAZIV AL FIBRILATIEI ATRIALE
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 354 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin: 1)virament bancar in contul R080TREZ4065005XXX009774, Trezoreria IASI; 2)instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului de formular nr.3 IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.4 Cuantumul garantiei de participare este de 1694 lei. Garantia de participare va fi valabila minim 60 zile de la data limita a depunerii ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este: - intre 63000 si 420000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din val. Contract. fara TVA. Modul de constituire: ? instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societ de asig ( conf. prev.art. 90, al. 1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare) sau ?retineri succesive din plata facturilor ? ? In acest caz, contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contract, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autorit contract are calitatea de autoritate publica, instit publica sau operator ec cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autorit contract? ( conf. prev art. 90, al. 3 din HG 925/2006 modif prin art. I din Hot 1045 din 19.10.2011 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.6 si nr.7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.8 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: MANAGER: Grigore Tinica, DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Nedelciuc Victoria, DIRECTOR MEDICAL: Dabija Eduard, Farcasel Victor, Ing. Butnaru Gabriel, Bioing. Liviu Amariei, Ciobanu Eduard Ionut, Ing. Paul Aprofirei)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.9Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa modelul de formular nr.10 Persoane juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridica straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridicaMentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2011 sau 30.06.2012, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru/contractului de lucrari Certificat ISO 9001 - privind standardele de asigurare a calitatii, sau echivalent, Certificat ISO 14001 - privind managementul de mediu, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 10:54