Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Lucrari de R.K. Bransamente electrice si firide distributie energie electrica ? SJU Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 332357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Numar invitatie: 332357/25.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Lucrari de R.K. Bransamente electrice si firide distributie energie electrica ? SJU Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAUCod fiscal: 4278728, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Telefon: +40 234534000/1391, Fax: +40 234517424/515184
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Bacau, Romania, cod postal: 600114, telefon: +40 234534000/106, fax: +40 234517424/515184, persoana de contact: SJU Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SJU Bacau , Strada Spiru Haret, nr. 2, Bacau, Serviciul Licitatii - Pavilionul Pediatrie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Lucrari de R.K. Bransamente electrice si firide distributie energie electrica ? SJU Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a)Proiectarea Lucrarilor de R.K. Bransamente electrice si firide distributie energie electrica ? faza : Proiect tehnic, Caiete de sarcini, si Detalii de executie;b)Executia Lucrarilor de R.K. Bransamente electrice si firide diatributie energie electrica ? SJU Bacau
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 897, 138 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiade participare ( GP ) este de 17.940, 00 Ron Perioada de valabilitate a G P este 60 zile de la data limita de depunere a ofertei GP se const prin virament bancar cu OP la Trez Bc in contul: RO 31 TREZ 0615 006XXX 00 6582, CF 4278728, al A C, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ; Formularul 13 (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; 2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Cuantumul G P pentru IMM este de 50 % conf. L346/2004. Formularul 14 Daca ofertantul a constituit GP la proced de achiz publica in calitate de IMM si nu face dovada ca este IMM conf. alin precedent, oferta va fi respinsa la deschidere. Ptr a se putea prevala de preved art.16 alin.2 din L 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM toti membrii unei asoc. vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categ IMM. Restituire G P : conf. Art.88 din HG.925/ 2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90, modificat si completat prin HG 1045/2011. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator. Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata. Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, actualizat, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si2. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 1. si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele A 1. si -2. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 3;ART. 69^1Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane ce detin functii de decizie: Manager ? ing. Stoica Dan;Director Fin. Contabil ec. Popa George AdrianSef Serviciu Licitatii ? ec Dragomir DoinaCerinta nr 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 4 Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane / straineCerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990; cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certif. Constatator.Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor din Romania, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, -Atestat ANRE tip B pentru proiectare si executie de instalatii Conf. Ordin nr 24 / 20. 07.07 al ANRE, incopie ?conform cu originalul?, -Atestat C2 B ptr executie de linii electrice aeriene sau subteraneConf. Ordin nr 24 / 20 07 07al ANRE in copie ?conform cu originalul?,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Informatii privind capacitatea economica si financiara ? Inform generale, Cerinta 2 Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: C 1 Experienta similara 1.Declaratie privind lista pricip lucrari executate in ultim 5 ani + Fisa/fise privind experienta similara Autoritatea contractanta solicita ca cerinta min. obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, executarea si finalizarea in ultimii 5 ani, a max 2 contr. care au ca obiect realizarea de lucr. similare ?proiectare si executie , sau distinct un contr. de proiectare si un contr. de exececutie de lucr. similareContractele si actele aditionale (daca este cazul) in copie semnata si stampilata , ,conform cu originalul? -procesele verbale la terminarea lucrarilor -documente constatatoare sau recomandari de buna executie de la beneficiari, C nr. 2 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echip teh, mijl de transp si alte mijl fixe pe care ofertantul se angajeazasa le utiliz. pentru indeplinireacontr. de executie lucrari, C-nr 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani.-Responsabil tehnic cu executia ptr domeniileretele si instalatii electrice-Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii ptr domeniileretele si instalatii electriceCertificat de atestare tehnico-profesionala; - Decizie de numire a persoanei desemnate cu contr tehnic de calitate insotita de copia dupa diploma de studii, C- 4.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinitede subcontractanti-Informatii privind asociatii C-1 Ofert trebuie sa faca dovada ca are implem Sist de Managem al Calit ISO 9001/2008, sau echival in termen de valabil la data deschi ofert C-2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implem Sist de Managem al Med ISO 14000/2008, sau echival in termen de valabil la data deschid ofert
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraa) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 70 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(financiar (n)) = (pret minim/pret ofertat (n)) x 70 puncte; unde: P(financiar (n)) = punctajulpentru pretul ofertei (n) Pret ofertat (n) = pretul ofertei (n); Pret minim = cel mai mic pret dintre toate ofertele. Preturile carese compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate , fara TVA
Durata de garantie acordata
15
Descriere: minim 24 luni sub care of. va fi declarata neconf.-max 48 luni peste care of. nu va fi punctata;a) pentru perioadacea mai mare de garantie acordata se puncteaza cu 15 puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(durata (n)) = (durata cea mai mica) / durata ofertata (n) ) x 15 puncte; unde: P(durata (n)) = punctajul pentru durata de garantie ocordata (n)Durata de garantie ofertata (n) = durata de garantie a ofertei (n)Durata de garantie maxima = cea mai mare durata de garantie acordata dintre toate ofertele
Termenul de executie al lucrarilor
15
Descriere: max: 12 luni peste care of. va fi declarata neconf; minim 6 luni sub care of. nu se puncteaza;a) pentru cel mai mictermen de executie prevazuta in una dintre oferte se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ? 15puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(durata (n)) = (durata minima/durataofertata (n)) x 15 puncte; unde: P(durata (n)) = punctajul pentru durata de livr. a ofertei (n)Durata ofertata (n) = durata deexecutie a ofertei (n); Durata minima = cea mai mica durata de executie dintre toate ofertele
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer