Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari ?Extinderea retelei de canalizare in localitatile Rus, Sindresti, Unguras si Carbunari din comuna Dumbravita judetul Maramures?
Detaliu pentru invitatia numarul 333774
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333774/16.08.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari ?Extinderea retelei de canalizare in localitatile Rus, Sindresti, Unguras si Carbunari din comuna Dumbravita judetul Maramures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURESCod fiscal: 3627803, Adresa: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Telefon: 0722293585, Fax: 0262-299688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 262299001, fax: +40 262299688, persoana de contact: Felician Ciceu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 262299001, fax: +40 262299688, persoana de contact: Felician Ciceu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari ?Extinderea retelei de canalizare in localitatile Rus, Sindresti, Unguras si Carbunari din comuna Dumbravita judetul Maramures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Canalizare: ? extinderea sistemelor de canalizare;? prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de canalizare.Prin prezentul proiect se propune extinderea actualei retelei de canalizare din comuna Dumbravita(satele Dumbravita si Chechis) si in celelalte sate (Rus, Sindresti, Unguras si Carbunar), in vedereafurnizarii serviciului de canalizare la toti locuitorii comunei si folosirea la capacitatea proiectata astatiei de epurare din localitatea Chechis.Extinderea re?elei de canalizare consta in: ? Executia unei retele de canalizare in sistem separativ pe strazile principale ale satelor Rus, Sindresti, Unguras si Carbunari.? Conectarea noii retele de canalizare la sistemul de canalizare existent din satul Dumbravita, respectiv Chechis.In caietul de sarcini sunt incluse listele orientative cu cantitatile de lucrari care se solicita a fi executate, respectiv descrierea serviciilor ce urmeaza a fi prestate.Totalprestariservicii de proiectare: Se vor elabora : - Detaliide executie, - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii.Total executie lucrari: Conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 193, 221 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 8.179, 32 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: -primarFelician Gheorghe Ciceu, -viceprimar Balaj Florea-secretar Dobrican Dacian, -contabil Pop Ileana, - consilieri locali: Bele Nicolae, Cadar Dumitru, Pante Ionut, Nichita Aurora, Dobrican Cosmin, Medan Gavril, Pasca Gheorghe, Peter Emilian, Petrisan Octavian, Cernestean Gratian, Trif Alexandru, Trif Ionita Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1. Documente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs2. Ofertantul va prezenta atestate tip Be, Bp cf. Ordin 24/2007 al A.N.R.E., publicat in M. Of. nr. 604/2007 cu modificarile si completarile ulterioare valabile la data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 6.193.221 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 3.000.000 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 3.000.000 leisi pentru o perioada de 4 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect execu?ia de lucrari privind realizarea a cel putin 22, 9 km de retele de canal.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la dotari tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizariia cel putin urmatoarelor utilaje/echipamente: Buldoexcavator pe pneuri 4 buc.Mini-excavatoare pentru spatii inguste 4 buc.Incarcator frontal 4 buc.Automacara 10 to 1 buc.Mai mecanic 4 buc.Placa vibranta 4 buc.Motopompe pentru epusiment 4 buc.Utilaj pentru taiat asfalt si beton 1 buc.Aparat de sudura pentru tevi de polietilena 1 buc.Autocamion basculant 5 ? 20 tone incarcatura utila 6 buc.- Ofertantul va prezenta documente care sa demonstreze ca, pentru indeplinirea contractului, dispune de utilajele/echipamentele/mijloacele de transport solicitate., In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta vor prezentacontracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare.In cazul in care va fi declarat castigator, Ofertantul va prezentala momentul semnarii contractului, pentruutilajele/echipamentele/mijloacele de transport solicitate, urmatoarele documente: - copie in conf cu orig dupa asigurarea deraspundere civila obligatorie;
- copii in conf cu orig ale cartilor de identitate si certificatelor de inmatriculare, cu ITP valabila;
- dovada achitarii rovignetei ? copie in confe cu orig dupa factura (rovinieta valabila);
- copii in conf cu orig dupa autorizatia ISCIR pentruautomacara in conf cu prevederile Legii nr. 64/2008 si aprescriptiilor tehnice ISCIR ? R1;
- copii in conf cu orig dupa atestatele tehnice pentruautovehiculele si utilajele ce efectueaza lucrari in constructiiemise de organisme de specialitate;, Cerinta nr. 4Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Precizari: - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.- In cazul unei oferte in asociere, cerintelecu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului, Cerinta nr. 5Sef Proiect-executieNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: ing.Construc?ii hidrotehnice , ing. Protec?ia Mediului , ing. Instalatii pt constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.d) Relatia cu ofertantul- Orice doc din care sa reiasa rap legale existente intre persoana nominalizata si op ec care depune oferta (ctr de munca, ctr de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un ctr (decl pe propria rasp).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef Proiect-executie urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ?Formularul nr. 10;
- Diplome de studii ?i atestate/cert de absolvire in conf cu instruc?iunile de complet a CV-ului Europass;
- Doc din care sa reiasa exp relevanta, Cerinta nr. 6Sef de SantierRetea de CanalizareNecesar ? 1persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu dipl de licenta intr-unul din domeniile: constructii civile-industriale-agricole, instalatii pt constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.d) Relatia cu ofertantul- Orice doc din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si op ec care depune oferta (ctr de munca, ctr de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un ctr (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele doc: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ?Formularul nr. 10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conf cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Doc din care sa reiasa exp relevanta, Cerinta nr. 7Inginer electricianNecesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolv cu dipl de licenta, autorizatie ANRE gradul IIBb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in dom studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in dom specific activitatilor din cadrul proiectului, inclusiv sisteme de automatizare.d) Relatia cu ofertantul- Orice doc din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si op ec care depune oferta (ctr de munca, ctr de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un ctrt (decl pe propria rasp).Ofertantul va depune pt persoana nominalizata ca Inginer electrician urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Doc din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 8Inginer electrician - SCADANecesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: - sup de lunga durata, absolvite cu dipl de licenta, intr-unul din domeniile: electric sau automatizarib) Experienta generala: Cel putin 3 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului, inclusiv sisteme de automatizare.d) Relatia cu ofertantul- Orice doc din care sa reiasa raporturile legale existente intre pers nominalizata si op ec care depune oferta (ctr de munca, ctr de prest serv, etc.) sau intentia ferma de a incheia un ctr (decl pe propria rasp).Ofertantul va depune pt persoana nominalizata ca Inginer electrician urmatoarele doc: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Dipl de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conf cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Doc din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 9Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)Necesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: - atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A- rezistenta si stabilitate; B- siguranta in exploatare; C- siguranta la foc; D- igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si prot mediului; E- izolatia termica, hidrofuga si economia de energie; F-protectia impotriva zgomotului; in urm domenii: I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii;b) Relatia cu ofertantul- Orice doc din care sa reiasa rap legale existente intre pers nominalizata si op ec care depune oferta (ctr de munca, ctr de prest serv, etc.) sau intentia ferma de a incheia un ctr (decl pe propria rasp).Ofertantul va dep pt pers nominalizata ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) urm doc: - CV-Europass;
- Decl de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Dipl de studii ?i atestate/certif de absolvire in conf cu instruc? de complet a CV-ului;
- Doc din care sa reiasa exp relevanta., Cerinta nr.10Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu dipl de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;b) Experienta generala: - participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar;c) Relatia cu ofertantul- Orice doc din care sa reiasa rap legale existente intre persoana nominalizata si op ec care depune oferta (ctr de munca, ctr de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un ctr (decl pe propria rasp).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) urmatoarele doc: - CV- Formular Europass;
- Decl de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conf cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Doc din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 11Inspector S.S.MNecesar ? 1 persoanaa) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (ctr de munca, ctr de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un ctr (declaratie pe propria raspundere).Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata, Cerinta nr. 12Sef de Proiect -proiectarea) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata caSef de Proiect - proiectare urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata, Cerinta nr. 13Inginer proiectant instalatii pentru constructiia) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: instalatii pentru constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer proiectant instalatii pentru constructiiurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 14Inginer proiectant instalatii electricea) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, autorizatie ANRE gradul IIAb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectuluiOfertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer proiectant instalatii electriceurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta, Cerinta nr. 15Personal minim de executie: ? Personal calificat: a) Electricieni ? 2 pers;b) Constructor in beton armat ? 2 pers;c) Instalatori de instalatii tehnico sanitare si de gaze ? 2 persd) Mecanic Utilaj greu ? 2 perse) Sudor PE ? 2 pers? Personal autorizat: a) Electrician autorizat gradul IIB conf. Ordin 90/2009 ? 2 pers;b) Sudor PEHD, autorizat cf. PT CR 9-2011 ? 2 persOfertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.10;
- Diplome de studii ?i atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instruc?iunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 15:29