Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului ?Sistem centralizat de alimentare cu apa, canalizare, epurarea apelor uzate si reabilitarea infrastructurii de drumuri in comuna Dragoesti, Judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 353837
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGOESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGOESTI)
Numar invitatie: 353837/16.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului ?Sistem centralizat de alimentare cu apa, canalizare, epurarea apelor uzate si reabilitarea infrastructurii de drumuri in comuna Dragoesti, Judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGOESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGOESTI)Cod fiscal: 2573861, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Dragoesti, Telefon: 0250-762303, Fax: 0250-762303
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, Dragoesti, Romania, cod postal: 247150, telefon: +40 250762303, fax: +40 250762303, persoana de contact: GABRIELA CIUBUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Dragoesti, Sat Dragoesti, sediul Primariei Dragoesti, Registratura,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului ?Sistem centralizat de alimentare cu apa, canalizare, epurarea apelor uzate si reabilitarea infrastructurii de drumuri in comuna Dragoesti, Judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de canalizare si epurare a apelor uzate menajere cu statie de epurare, retea de canalizare in lungime de 7, 851 km, alimentare cu apa in lungime de 9, 397 km si reabilitare put de existent, tratare si dezinfectie, capacitati de stocare, statie de pompare. Asfaltarea 16 strazi (2, 895 km) ce fac legatura cu DJ678 (limita jud. Olt Olanu-Galicea-Budesti), respectiv DJ678 C (Dragoesti-Buciumeni-Zavideni) precum si a strazii La Spital (1, 125 km) ce face legatura intre spitalul existent si DJ678. Centru de ingrijire a copiilor de tip After school. Valoarea estimata 9, 585, 083.00 lei detaliata astfel Lot 1 ?Proiectare si executie Sistem centralizat de alimentare cu apa, canalizare, epurarea apelor uzate in Comuna Dragoesti, Judetul Valcea? ? 5.795.483, 00 lei, astfel: Proiectare: 114.576 lei (75.234, 00 lei canalizare; 39.342, 00 alimentare cu apa) din care: PT :56.200 lei (35.500, 00 lei canalizare; 20.700, 00 alimentare cu apa)DE: 43.400 lei (28.400, 00 lei canalizare; 15.000, 00 alimentare cu apa) Verif teh a proiectarii: 4.980 lei (3.195, 00 lei canalizare; 1.785, 00 alimentare cu apa) DTAC: 9000 lei (7.500, 00 lei canalizare; 1.500, 00 alimentare cu apa)AT: 996 lei (639, 00 lei canalizare; 357, 00 alimentare cu apa)Executie lucrari: 5.646.133 lei (3.632.560, 00 lei canalizare; 2.013.573, 00 alimentare cu apa) din care: Asigurarea utilitatilor: 13, 783 lei (13.783, 00 lei canalizare; 0, 00 alimentare cu apa)Constructii: 3.957.626 lei (2.252.897, 00 lei canalizare; 1.704.729, 00 alimentare cu apa)Montaj utilaj: 39.098 lei (15.625, 00 lei canalizare; 23.473, 00 alimentare cu apa) Utilaje, echipamente tehnologice :1.548.625 lei (1.293.809, 00 lei canalizare; 254.843, 00 alimentare cu apa)Organizare de santier: 84.474 lei (53.946, 00 lei canalizare; 30.528, 00 alimentare cu apa)Probe: 2.500 lei (2.500, 00 lei canalizare; 0, 00 alimentare cu apa)div si neprev: 34.774 lei reprez 9, 2%(34.774, 00 lei canalizare; 0, 00 alimentare cu apa). Lot 2 ?Proiectare si executie Reabilitarea infrastructurii de drumuri in Comuna Dragoesti, Judetul Valcea? ? 3.069.313, 00 lei, astfel: Proiectare: 39.342 leidin care: PT :20.700 leiDE: 15.000 leiVerif th a proiectarii: 1.785 leiDTAC: 1.500 leiAT: 357 lei Executie lucrari: 3.029.971 lei din care: Asigurarea utilitatilor :0.00 lei Constructii: 2.985.193 lei Montaj utilaj tehnologic: 0.00 lei Utilaje, echipamente :0.00 lei Organizare de santier: 44.778 leiProbe :0.00 leidiv si neprev: 0.00 lei (0.00%).Lot 3 ?Proiectare si executie Centru After school in Comuna Dragoesti, Judetul Valcea? - 720.287 lei, astfel: Proiectare: 32.107 leidin care: PT :18.000 leiDE: 6.339 lei Verif th a proiectarii: 1.890 leiDTAC: 5.500 leiAT: 378 lei Executie lucrari: 688.180 lei din care: Asigurarea utilitatilor: 13.748 leiConstructii: 619.685 lei, Montaj utilaj: 24.575 lei Utilaje, echipamente :26.000 lei Organizare de santier: 4.172 leiProbe tehnologice: 0.00 leidiv. si neprev: 0.00 lei (0.00%)
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 585, 083 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul in care poate virata garantia pentru participare este RO62TREZ6825006XXX000211 deschis la Trezoreria Babeni cod fiscal 2573861 titular Comuna Dragoesti; Cuantumul garantiei pentru participare: LOT 1- 115.200 lei; LOT 2 ? 61.300 lei; LOT 3 ? 14.400 lei; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de: LOT 1- 8.136, 07 lei; LOT 2 ? 6.849, 31 lei; LOT 3 ? 4.500, 29 lei lei potrivit dispozitiilor art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor (Model orientativ Formular nr. 13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract..In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.15 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) , Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii? economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 )3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: MELENTE GHEORGHE- primar;AMZA MARIAN GEORGEL - viceprimar;CIUBUC GHEORGHITA GABRIELA-contabil;MELENTE ILIE LIVIU -secretar;COLTOI ION ? responsabil achizitii; Consilieri locali: BONCAN ILIE;BOBOC ILIE;BOSTINARU ION;BUZATU PETRE;POPA ION;GIUGA RADU;FLOREA MARIAN;DRAGHICI MARIAN;BOLOVANEANU CONSTANTIN;IONESCU CONSTANTIN Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului LOT 1 ? lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, LOT 2 - lucrari de constructii a drumurilor, LOT 3 - lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale - sa se faca dovadaautorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putinLOT 1:11.290.000, 00lei.LOT 2:6.050.000, 00leiLOT 3:1.370.000, 00leiDocumente relevante: Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza Formular nr.6 insotita de bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, vor prezenta in acest caz o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu publicat de BNR pentru anul respectiv, disponibil la adresa www.bnr.ro, Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de LOT 1:1.152.141, 80 lei.LOT 2:613.862, 60 leiLOT 3:216.086, 10leiModalitatea de indeplinireAsigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca in cazul atribuirii contractului: a) ofertantul va avea acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: LOT 1:1.152.141, 80 lei.LOT 2:613.862, 60 leiLOT 3:216.086, 10leib) posibilitatea disponibilizarii sumei respective in cazul atribuirii contractului, pentru o perioada de 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de alte facilitati sau disponibilitati existenteIn cazul unei asocieri, cerinta de calificare poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 18, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formular. 5, si Formular 21.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : LOT 1? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind lucrari de constructie sau modernizare sisteme de canalizare, a caror valoare cumulata sa fie minim 3.600.000, 00 lei? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind lucrari de constructie sau modernizare sisteme de alimentare cu apa, a caror valoare cumulata sa fie minim 2.000.000, 00 lei? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind servicii proiectare tehnica in domeniul ce face obiectul contractului (faza PT+DE+CS) , a caror valoare cumulata sa fie minim 114.000, 00 leiLOT 2: ? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind lucrari de constructie sau modernizare sisteme de alimentare cu apa, a caror valoare cumulata sa fie minim 3.000.000, 00 lei? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind servicii proiectare tehnica in domeniul ce face obiectul contractului (faza PT+DE+CS) , a caror valoare cumulata sa fie minim 39.000, 00 leiLOT 3: ? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind lucrari de constructie sau modernizare cladiri, a caror valoare cumulata sa fie minim 680.000, 00 lei? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind servicii proiectare tehnica in domeniul ce face obiectul contractului (faza PT+DE+CS) , a caror valoare cumulata sa fie minim 32.000, 00 leiOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare cel putin urmatoarele documente: Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare cel putin urmatoarele documente: - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de de buna executie in scopul demonstrarii indeplinirii cerintei de calificare. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
- Completare Formular 7, Formular 7.1 si Formular 8- documente contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte obiectul, natura lucrarilor /serviciilor executate/prestate, valoarea, locul si perioada de executie pentru lucrarile/serviciile declarate-In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta documente din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si val aferenta acesteia;
- Doc emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana.- Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste exper similara a unui operator economic, AC poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplim atat de la ofertantul in cauza cat si de la autorit care pot furniza informatii in acest sens.Nota: Se pot prezenta si cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare care sa fi cuprins ambele componente proiectare si executie care sa indeplinesca cumulativ conditiile valorice impuse mai sus pentru fiecare lot in parte., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: Completare Formular nr. 9 si Formular 9.1Nota: Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionateLOT 1- Coordonator de proiect - studii superioare- Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala, insotit de legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- Sef santier lucrari alimentare cu apa si canalizare- studii superioare in domeniul constructiilor specializarea instalatii.- Responsabil cu calitatea- cu decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniile supuse procedurii;
- Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;Sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHDProiectantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare formata din cel putin urmatorii specialisti proiectanti astfel incat sa poata gestiona activitatile specifice de proiectare: - Sef proiect ? studii superioare in domeniul constructiilorcu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea constructii civile, industriale si agricole cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant ? studii superioare in domeniul constructiilor specializarea instalatii cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Specialist Topometru ? studii superioare in domeniul cadastrului, geodeziei sau cartografiei cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Pentru personalul nominalizat vor fi prezentate urmatoarele documente: a) CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeb) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile/ atestatele sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;c) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheieToate documentele prezentate trebuie sa fie in termen de valabilitate., LOT 2- Coordonator de proiect - studii superioare- Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri, insotit de legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- Sef santier lucrari drumuri- studii superioare in domeniul constructiilor specializarea drumuri si poduri.- Responsabil cu calitatea- cu decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniile supuse procedurii;
- Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;Proiectantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare formata din cel putin urmatorii specialisti proiectanti astfel incat sa poata gestiona activitatile specifice de proiectare: - Sef proiect ? studii superioare in domeniul constructiilorcu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant ? studii superioare in domeniul constructiilor specializarea drumuri si poduri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Specialist Topometru ? studii superioare in domeniul cadastrului, geodeziei sau cartografiei cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Pentru personalul nominalizat vor fi prezentate urmatoarele documente: a) CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeb) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile/ atestatele sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;c) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheieToate documentele prezentate trebuie sa fie in termen de valabilitate., LOT 3- Coordonator de proiect - studii superioareCompletare Formular nr. 9 si Formular 9.1- Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, insotit de legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- Sef santier lucrari constructii civile - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea constructii civile, industriale si agricole.- Responsabil cu calitatea- cu decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniile supuse procedurii;a- Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;Proiectantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare rmata din cel putin 4 specialisti proiectanti astfel incat sa poata gestiona activitatile specifice de proiectare: - Sef proiect arhitectura ? Arhitect cu drept de semnatura cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea constructii civile, industriale si agricole cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant ? studii superioare in domeniul constructiilor specializarea instalatii cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Specialist Topometru ? studii superioare in domeniul cadastrului, geodeziei sau cartografiei cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Pentru personalul nominalizat vor fi prezentate urmatoarele documente: a) CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeb) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile/ atestatele sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;c) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheieToate documentele prezentate trebuie sa fie in termen de valabilitate., urmatorea dotare tehnica: LOT 1: - Autobasculante- Autobetoniere- Incarcator frontal/buldoexcavator- Miniexcavator pentru spatii inguste- Placa vibrocompactoare- Masina de sudura PELOT 2- Autobasculante- Autogreder- Incarcator frontal/buldoexcavator- Compactor autopropulsat cu rulouri (valturi)- Compactor autopropulsat cu pneuri- Instalatie preparat mixturi asfaltice la cald- Repartizator finisor mixturi asfaltice- Autogudronator- Laborator autorizat gr. IILaborator grad 2 autorizat cu profile corespunzatoare se solicita conform Legii 10/1995, H.G. 808/2005 pentru aprobarea regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii, Ordin 1497/13.05.2011 care aproba procedura privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii modificata prin Ordin 296/23.03.2012 publicata in M.O. nr.213/30.03.2012 si OMT 290/2000 actualizat in 2004LOT 3- Autobasculante- Autobetoniere- Incarcator frontal/buldoexcavator- Schela metalicaCompletare formular nr.24 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate: contracte inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte care atesta detinerea utilajelor si echipamenteslor minime solicitate, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Se va prezenta Formular 10 si Formular 10.1Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociereFormular 11 cu precizarea liderului si imputernicirea liderului asocierii pentru semnarea ofertei si a contractului, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 19al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 1, Formular nr. 5 si Formular nr. 21. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile : LOT 1-lucrari de constructie a lucrarilor utilitare pentru fluide; LOT 2 - lucrari de constructii de drumuri; LOT 3 - lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile : LOT 1-lucrari de constructie a lucrarilor utilitare pentru fluide; LOT 2 - lucrari de constructii de drumuri; LOT 3 - lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie este disponibila prin intermediul operatorului S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer