Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari in vederea realizarii Laboratorului de cercetari de endocrinologie moleculara, celulara si structurala


Detaliu pentru invitatia numarul 345354
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Numar invitatie: 345354/15.04.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari in vederea realizarii Laboratorului de cercetari de endocrinologie moleculara, celulara si structurala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHONCod fiscal: 4505367, Adresa: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 760669955, Fax: +40 318057374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Birou Achizitii Publice, Contractare, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011863, telefon: +40 760669955, fax: +40 318057374, persoana de contact: Ing. Breuscan Bianca.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biblioteca Institutului, Corp A, Parter Intrare Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, , cod postal: 011863, telefon: +40 760669955, fax: +40 318057374, persoana de contact: Ing. Breuscan Bianca.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari in vederea realizarii Laboratorului de cercetari de endocrinologie moleculara, celulara si structurala
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari in vederea realizarii Laboratorului de cercetari de endocrinologie moleculara, celulara si structuralaValoarea estimata a contractului este: 13.115.171, 91 lei fara TVA, care se compune din: - Valoarea estimata a proiectarii in cuantum de: 1.037.225 lei fara TVA- Valoarea estimata a executiei in cuantum de: 11.346.570 lei fara TVA- Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 731.376, 91 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 115, 171.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 262.303, 00 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul nr. RO 98TREZ7015005XXX000181. deschis la Trezoreria SECTOR 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Dovada garantiei de participare se va prezenta in original (Form. Nr. 26) cel mai tarziu la data si la ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50% a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere (Form. nr. 25) privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul unei contestatii, in masura in care C.N.S.C o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA(5% in cazul IMM) si va avea o perioada de valabilitate de 24 de luni . Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor art.90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 modificat prin HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularulnr.1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularulnr.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularulnr.17Certificat de atestare fiscal, original sau copie conforma cu originalul, eliberat in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare ? Ordinul 752/2006 al ministrului finantelor publice, modificat si completat de Ordinul 2014/2011http: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/cod_procedura/Codul_de_ProceduraFiscala2011.htm, http: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/primapagina/Ordin_certificat_fiscal.pdf)Certificat de atestare fiscal, original sau copie conforma cu originalul, eliberat in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare ? Ordinul nr. 2052bis/2006 al ministrului finantelor publicehttp: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/OrdineMFP/OMFP_2052_2006.htm)NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, indiferent de cuantumul acestora.Cerinta nr. 3- Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Formularulnr. 3. Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este subcontractant;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este tert sustinator.Cerinta nr. 4-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul trebuie sa completeze Formularulnr.4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular, conform art. 13 din Legea nr. 279/2011.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Paun Diana Loreta, Boc Mariana, Manda Dana Alice, Simion Marieta, Puscau Ana Monica, Breuscan Bianca Elena, Ioan Daiana, Gura Gabriel, Duteanu Oana Daniela, Branzoiu Iuliana, Tomoiala Gheorghe, Briciu Sorin Eusebiu, Popescu Steliana, Scarpet Usturoi Silvia Liliana.Cerinta nr.5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent. Ofertantul trebuie sa completeze Form. nr.5In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare dintre situatiile urmatoare: ?in conformitate cu datele din certificatul de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, figureaza cu creante fiscale exigibile in luna anterioara depunerii ofertelorAtentie! In conformitate cu prevederile art. 6 din Ordinul 752/2006 al ministrului finantelor publice, modificat si completat de Ordinul 2014/2011, in sensul art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, creantele fiscale devin exigibile la data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara.?in conformitate cu datele din certificatul de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, figureaza cu creante fiscale scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.?sunt in stare de faliment, ca urmare a hotararii judecatorului-sindic?in ultimii doi ani au produs prejudicii grave beneficiarilor, ca urmare a indeplinirii necorespunzatoare a obligatiilor contractuale?in ultimii trei ani au fost condamnati, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele: Cerinta nr. 1 - ProiectareOfertantul trebuie sa fie inregistrat in Registrul Comertului si autorizat sa desfasoare activitati de arhitectura si de inginerie astfel cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 711 din clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani) sau in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).Cerinta nr. 2 ? ExecutieOfertantul trebuie sa fie inregistrat in Registrul Comertului, iar obiectul de activitate autorizata a operatorului economic trebuie sa se incadreze in sectiunea F-Constructii din CAEN, cu acoperirea tuturor tipurilor de activitati/operatiuni necesare realizarii obiectivului sau corespondent in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii*In cazul ofertantilor romani: Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de Oficiul teritorial al Registrului Comertului, care trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz). Din datele cuprinse in certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati incadrate, conform clasificarii CAEN, pentru obiectul suspus achizitiei in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.*In cazul ofertantilor strainiPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate. Din datele cuprinse in certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati de constructii, arhitectura si activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, conform clasificarii NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit. Daca legea care reglementeaza eliberarea si utilizarea documentului respectiv nu prevede altfel, documentul va putea fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 16) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inantea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inantea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formularDocumentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta 3.Atestat ANRE tip B pentru proiectarea si executare de instalatii electrice interioare pentru Constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiun nominala de 0, 4 kV (conform ORDIN Nr. 51 din 16 decembrie 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 24/2007);Cerinta 4. Instalatiile electrice de curenti slabi sistem antiefractie si semnalizare incendiu vor fi proiectate si executate de firme autorizate de Inspectoratul General al Politiei Romane in conformitate cu Legea 333/8 iulie 2003 art 34 si 35 si cad in sarcina Contractorului. Executantul instalatiei de curenti slabi va prezenta Atestatul pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si Licenta de functionare pentru efectuareaactivitatilor de instalare a sistemelor de alarmare impotriva efractiei, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta 5. Operatorul economic va face dovada ca este atestat ANRE tip PDI si EDI in temeiul Legii gazelor nr. 351/2004, conform prevederilor art. 183 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta 6. Executantul structurii metalice va prezenta certificatul EN ISO 3834-2 sau echivalent, pentru sudura structuri metalice, conform Ordinului Ministrului Industriilor nr. 1507/1996 cu modificarile si completarile ulterioare, privind Procedura-tip de atestare a capabilitatii agentilor economici de a executa structuri sudate, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Cifra medie de afaceri globala realizata de ofertant in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin: 24.670.000 lei fara TVA pentru executia lucarilor.- Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente pe anii 2010, 2011 si 2012- Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, respectand acelasi prag minim.- Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele trei bilanturi contabile anuale, anexele la acestea si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Pentru anul 2012 se poate prezenta si balanta aferenta lunii decembrie 2012. In cazul in care, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? si prezentarea altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta obligatorie- Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani (calculati in raport cu data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul va face dovada prestarii, in ultimii 3 ani, de servicii de proiectare unitati spitalicesti in valoare de cel putin 1.000.000 lei, in cadrul a cel putin un contract.Se vor prezenta certificari/ documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii precum si daca serviciile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ., Cerinta nr. 2Cerinta obligatorieDeclaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati in raport cu data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada executiei unor lucrari similare cu o valoare de minim 11.300.000 lei fara TVA - in cadrul a maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 11.300.000 lei fara TVA, din care cel putin unul sa aiba in cuprinsul obiectului si lucrari constructii-instalatii camere curate, clasa curatenie minim C.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitIn dovedirea experientei camere curate, clasa curatenie minim C, ofertantul va prezenta un document emis de un organism abilitat din care sa reiasa ca lucrarile de constructii si instalatii camere curate, clasa curatenie minim C au fost validate in concordanta cu normativele ce impun constructia acestora, respectiv SR EN 14644 sau echivalent, conform Ordinului Ministerului Sanatatii Publice nr. 905/2006.Pentru contractele exprimate in alte monede se va indica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Cerinta nr. 3Cerinta obligatorieDeclaratia privind efectivele medii anuale ale personaluluianagajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Cerinta minima obligatorieEchipa de proiectare trebuie sa fie formata din cel putin: - 2 Arhitecti cu studii sperioare finalizate in domeniul arhitecturii, din care cel putin 1 cu drept de semnatura asociat OAR/cu diploma recunoscuta OAR conform Legii 184/2001 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare-1 Inginer proiectant constructii civilecu studii superioare finalizate in domeniul tehnic (constructii civile)-1 Inginer proiectant instalatii, specializare HVAC / ventilatii cu studii superioare finalizate in domeniul tehnic (constructii civile), care sa fi participat la cel putin un proiect similar-1Inginer proiectare instalatii electrice cu studii superioare tehnice, absolvite cu diploma de licenta in specialitatea Energetica/Instalatii Electrice/Electrotehnica (sau echivalent)-1 Inginer proiectantinstalatii sanitarecu studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii civile si industriale, specialitatea instalatii pentru constructiiEchipa de executie trebuie sa fie formata din cel putin: - 1 Manager proiect cu studii superioare si experienta profesionala in constructii.-1 Sef santier cu studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in Constructii civile si industriale- 1Responsabil tehnic cu executia- atestat de catre M.D.R.Tcf. Legii nr. 10/1995- 1 Inginer lucrari de instalatiicu studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii civile si industriale, specialitatea instalatii pentru constructii-1 Inginer lucrari instalatii HVAC cu studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta, in domeniul constructii civile si industriale, specialitatea instalatii pentru constructii-1 Inginer lucrari de instalatii electrice, autorizat ANRE (sau echivalent) conform Ord. 51/2011 ANRE de modificare si completare a regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin Ord. 24/2007 ANRE.-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii cu studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul Constructii civile si industrialePt specialistii in domeniul calitatii se pot prezenta decizii interne privind numirea in aceasta functie-1 Responsabil protectia muncii autorizat cf. Legii nr. 319/2006 HG1426/2006 Normele metodologice de aplicare a L.319/2006, HG 300/2006O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii.-Angajament privind resursele umanePentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport de demonstrare a experientei sale profesionale: -C.V. uri (Formular nr.11)-Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute ( mentionate in CV)-Declaratie de disponibilitate (Formular nr.10) prin care isi declara disponibilitatea pentru participarea la proiect, pe toata durata acestuia., Cerinta nr. 5Cerinta minima obligatorie- Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing/ conventii de inchiriere sau orice alte forme legale de punere la dispozitie) de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate in Formularul nr.12, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. 1.2.3 din O.U.G. nr. 34/2006In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 15 in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG34/2006, Cerinta nr. 6Cerinta obligatorie- Informatii privind asociatiiIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii., Cerinta nr. 7Cerinta obligatorie-Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeSe va prezenta o declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii si partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/ acestora, resurseleumane (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare, resursele tehnice (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare. Cerinta nr. 1- Informatii privind standardele de asigurare a calitatii-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 2-Informatii privind masurile de protectie a mediului-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de protectie a mediului conform standardului ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer