Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica M_322


Detaliu pentru invitatia numarul 279262
Autoritate contractanta
COMUNA BIRLA (CONSILIUL LOCAL BIRLA)
Cod de identificare fiscala: 4122396
Adresa: COMUNA BIRLA, JUDETUL ARGES, Barla
Telefon: 0248678141
Fax: 0248678090
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare si executie lucrari, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica M_322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: "Proiectare si executie lucrari, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivele: - Canalizarea si epurarea apelor menajere uzate in satele Birla, Podisoru, Mozaceni-Vale ? comuna Birla, judetul Arges; - Alimentarea cu apa a satelor Birla, Podisoru, Mozaceni-Vale ? comuna Birla, judetul Arges; - Reabilitare, modernizare camin cultural sat Birla ? comuna Birla, judetul Arges; - Centrul de ingrijire copii tip After-school si imprejmuire in sat Mozaceni-Vale ? comuna Birla, judetul Arges"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.02.2011 15:06
Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei Birla, Comuna Birla, sat Birla, strada Principala, nr. 127, judetul Arges, cod postal (ZIP) 117090
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Birla, Comuna Birla, sat Birla, strada Principala, nr. 127, judetul Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 8, 671, 598 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratia privind eligibilitatea;
- Declaratie neincadrarea în art. 181 din OUG 34/2006;
- Declaratie participant la procedura;
- Certificat de participare cu oferta independenta; - CUI si Certificat constatator ORC;
- Cifra generala medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 17373196 LEI sau 4142294 Euro;
- Bilanturile contabile pe anii 2007, 2008 si 2009; - Dovada acces la o linie de credit? cel putin 2601479 LEI sau 620271 Euro;
- Lista lucrari executate in ultimii 5 ani -(vezi Fisa de date);
- Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;
- Declaratia personal responsabil;
- Declaratie conditii de munca si protectia muncii;
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;
- Acordul de asociere;
- Certificate ISO 9001, Certificate OHSAS 18001;
- Certificate ISO 14001;
- Garantie participare 173000 LEI, valabila 90 de zile de la data stabilita pentru deschiderea ofertelor.
- Gratuit, din SEAP (www.e-licitatie.ro)
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de prestare a serviciilor de proiectare
5
Descriere: a) Pentru cea mai mica durata de elaborare a proiectului tehnic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte durate de elaborare a proiectului tehnic punctajul se acorda proportional, conform algoritmului descris in Fisa de date a achizitiei.
Durata de executie a lucrarilor
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare respectiv se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de executie a lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte durate de executie a lucrarii punctajul se acorda proportional, conform algoritmului descris in Fisa da date a achizitiei.
Durata de mobilizare pentru remedierea deteriorarilor in perioada de garantie
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare respectiv se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de mobilizare pentru remediere se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte durate de mobilizare pentru remediere punctajul se acorda proportional, conform algoritmului descris in Fisa de date a achizitiei.
Planul de sanatate si securitate in munca
10
Descriere: Autoritatea contractanta va avea in vedere urmatoarele elemente: a) informatii de ordin admin. ? max. 0, 5 p; b) masuri generale de organizare a santierului ? max. 0, 5 p; c) identificarea riscurilor ? max. 5 p; d) masuri specifice de securitate in munca pentru lucrarile care prezinta riscuri; masuri de protectie colectiva si individuala ? max. 1 p; e) amenajarea si organizarea santierului, inclusiv a obiectivelor edilitar-sanitare ? max. 0, 5 p; f) masuri de coordonare stabilite de coordonatorii in materie de securitate si sanatate ? max. 0, 5 p; g) obligatii ce decurg din interferenta activitatilor ? max. 0, 5 p; h) masuri generale pentru asigurarea mentinerii santierului in ordine si in stare de curatenie ? 0, 5 p; i) indicatii practice privind acordarea primului ajutor, evacuarea persoanelor si masurile de organizare luate in acest sens ? max. 0, 5 p; j) modalitati de colaborare ? max. 0, 5 p. , conform Fisei de date a achizitiei.
Durata de elaborare si de predare a planului propriu de sanatate si securitate/ Calculat de la data incheierii contractului de achizitie publica
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare respectiv se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de elaborare si predare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte durate de elaborare si predare punctajul se acorda proportional, conform algoritmului descris in Fisa de date a achizitiei.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante (de la data aprobarii situatiilor de lucrari) pentru situatii exceptionale (in care aut. contractanta este blocata financiar)
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare respectiv se acorda astfel: a) Pentru cea mai lunga perioada de gratie ofertata in cadrul procedurii de atribuire se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte perioade de gratie punctajul se acorda proportional, conform algoritmului descris in Fisa de date a achizitiei.
Riscuri identificate cu impact negativ la implementarea contractului de achizitie publica
5
Descriere: - Punctajul pentru factorul de evaluare respectiv se acorda pe baza continutului matricei riscurilor care pot favoriza insuccesul implementarii contractului de achizitie publica, prin blocaje sau intarzieri in executia serviciilor si lucrarilor. - Punctajul se acorda astfel: cate max. 0, 5 puncte pentru fiecare risc si descriere identificate, respectiv max. 0, 5 puncte pentru fiecare masura de gestiune necesara reducerii sau eliminarii riscului identificat, dar nu mai mult de 5 puncte NOTA: - Riscurile considerate de ofertanti ca afectand executia contractului, dar care in mod evident nu influenteaza executia contractului, nu vor fi numarate/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul. - In acest sens identificarea riscurilor este nelimitata, insa se vor puncta maxim 5 riscuri care influenteaza executia contractului.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare respectiv se acorda astfel: a) Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice; b) Pentru ofertele care prevad garantia minim acceptata de 24 de luni se acorda 0 puncte; c) Pentru oferta care prevede cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor executate se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte); d) Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, conform algoritmului descris in Fisa de date a achizitiei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer