Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari la obiectivul ,,Asigurarea energiei electrice pentru functionarea unor institutii publice din judetul Ialomita prin captarea energiei verzi solare ? Parcul Solar Fotovoltaic Gura Ialomita? ? modulul I ,,Parc Solar Fotovoltai


Detaliu pentru invitatia numarul 339323
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETULIALOMITA
Numar invitatie: 339323/13.11.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari la obiectivul , ,Asigurarea energiei electrice pentru functionarea unor institutii publice din judetul Ialomita prin captarea energiei verzi solare ? Parcul Solar Fotovoltaic Gura Ialomita? ? modulul I , ,Parc Solar Fotovoltaic Ialomita I ? 0, 5 Mw?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: 0243230200, Fax: 0243232100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243233000, persoana de contact: Dinu Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Judetul Ialomita (Consiliul Judetean Ialomita), Piata Revolutiei, nr. 1, Slobozia, jud. Ialomita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari la obiectivul , ,Asigurarea energiei electrice pentru functionarea unor institutii publice din judetul Ialomita prin captarea energiei verzi solare ? Parcul Solar Fotovoltaic Gura Ialomita? ? modulul I , ,Parc Solar Fotovoltaic Ialomita I ? 0, 5 Mw?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se desfasoara in doua faze.: - faza de proiectare care cuprinde: proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatie tehnica pentru autorizarea constructiei, documentatii pentru avize si acorduri;
- faza de executie lucrari ? parc fotovoltaic 0, 5 MW.
II.1.6) CPV: 45251100-2 - Lucrari de constructii de centrale electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 611, 095.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 72.200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie potrivit prevederilor art.86, alin.(1) din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.In cazul prezentarii unei scrisori de garantie bancara aceasta trebuie sa fie prezentata in original, conform formular nr.2, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; sa contina in mod clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire; sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Ordinul de plata - in contul nr.RO 67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trezoreria Slobozia.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de participare; se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004, cu modificarile ulterioare. Nota: Ofertantului caruia C.N.S.C. ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.278^ 1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile ulterioare, o parte din garantia de participare(4.200 +0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei), respectiv suma de 7.391, 095 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5(cinci) zile.
Garantie de buna executie
10%din val.contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se const.potrivit art.90, alin.1), (2)si(3)din H.G.nr.925/2006, cu modifi.ulterioare.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeIn acestcaz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in confor.cu H.G.nr 1045/2011.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modifi.ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie;
-se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004, cu modific.ulterioare;Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art.92 din H.G.nr.925/2006, cu modific.ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul depunerii ofertei individuale /ofertei comune/ sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Art.180. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Art.181.2.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4.2.2 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 2.2. si 2.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice, care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.5; Formularul va fi completat de catre ofertant/ ofertanti asociati;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederi Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) ? formular nr.6. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.7. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert;Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA.Vicepresedinte: Ioan MARTIN, Vicepresedinte: Stefan MUSOIU.Director: Cezar Gheorghe VALCAN. Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta: Presedinte comisie de evaluare: Maria DINU. Membri: Iulian COCONCEA, BEREZNICOV Dan, Maria CAZACU, Claudiu PARAIPAN. Membri de rezerva: Marius HRISTESCU, Gratiela GURLEA. Consilierii judeteni: Dumitru Otilia, Nica Viorel, Vasile Mitu, Herea Gheorghe, Popescu Nicolae, Petre Gheorghe, Sonchereche Laurentiu, Condrut Ileana, Serbanescu Virgil Marian, Berbecel Vasile, Maftei Gica, Nunu Ion, Vasilache Aurel, Popescu Ionut, Dumitru Doina Elena, Miclea Dan, Purice Gheorghe, Sitaru Nicolae, Nica Ion, Andriescu Adrian, Urloiu Zenica, Barcari Rodica Luminita, Mihaila Stefan, Stoica Stefan, Enescu Gheorghe, Galatchi Emil, Ionescu Ion. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul depunerii ofertei individuale /ofertei comune/ sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte: ? nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori? obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune.NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Atestate proiectare: -Ofertantii trebuie sa detina atestate ANRE tip C1A si E1)Ofertantii vor prezenta documente care dovedesc atestarea ANRE tip C1A si E1.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestarea solicitata. Se pot lua in considerare si atestatele subcontractantilor numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv.Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu.Atestate executie: -Ofertantii trebuie sa detina atestate ANRE tip C2A si E2)Ofertantii vor prezenta documente care dovedesc atestarea ANRE tip C2A si E2.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestarea solicitata. Se pot lua in considerare si atestatele subcontractantilor numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv.Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu.NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriPrezentarea unei fise de informatii generale, care sa cuprinda cifra de afaceri globale (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe perioada ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011)Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic trebuie sa fie de cel putin 7.222.191 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii de proiectare in ultimii 3 ani pentru cel putin un Proiect Tehnic si Detalii de Executie pentru executarea unei centrale fotovoltaice de min. 0, 5 Mw.Operatorul economic trebuie sa completeze FormularulDeclaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani impreuna cu anexa la formular Fisa experientei similarepentru fiecare dintre contractele prezentate ca experienta similara. Fisa de experienta similara va fi insotita de certificate/certificate de buna executie/procese verbale de receptie/recomandari sau oricare alt document care sa confirme prestarea serviciului., Cerinta nr. 2-Executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare la cel putin o centrala fotovoltaica de min. 0, 5 Mw. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.11 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani impreuna cu anexa la formular Fisa experientei similare pentru contractul prezentat ca experienta similara. Fiecare Fisa de experienta similara va fi insotita de cel putin o certificare de buna executie sau orice alt document care sa ateste executarea lucrarilor., Cerinta nr.3-Utilaje/Dotari- Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajelenecesare indeplinirii contractului, Cerinta nr.4-Personal-Declaratie efectiv mediu anual al pers.angajat si cadre de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul va completa Formularul 13.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: Ing.coordonator/supraveghetor proiectare, cu experienta in proiect.centrale fotovoltaice, dovedita prin participare elab. proiect centrala fotovolt.Ing.coordonator/supraveghetor executie cu experienta in constructiicentrale fotovoltaice, dovedita prin participarea la construirea unei centralefotovolt.Ing.constructor;Ing.topograf;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de experti(angajati permanenti/temporar sau cu contract de colaborare sau angajament de participare obtinut de ofertant de la personalul de specialitate) pentru realizarea contractului.Pt.experti se vor prezenta C.V. ?uri. Operatorul economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor care sa ateste capacitatea expertilor pentru indeplinirea functiilor in echipa si experienta din C.V., Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? Formularul nr.14, Informatii privind asociereaSe va prezenta Formularul privind Acordul de Asociere, in cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici. Standard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu., Standard de protectie a mediului, tip ISO 14001 sau echivalent. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de protectie a mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer