Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL EXTINDERE CLADIRE LA SEDIUL D.G.F.P. CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 337199
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337199/11.10.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL EXTINDERE CLADIRE LA SEDIUL D.G.F.P. CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJCod fiscal: 4426336, Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.591.670, Fax: 0264.592.489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Documentele de calificare se transmit pe www.e-licitatie.ro, in SEAP.In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea anumitor documente (planse de proiect, etc) in format electronic prin intermediul SEAP, documentele respective se transmit autoritatii contractante in forma si utilizandu-se modalitatea de comunicare solicitate de aceasta, cu respectarea prevederilor ordonantei de urgenta cu privire la regulile de comunicare si transmitere a datelor, conf. art. 17 alin. 4, din HG nr.1660/2006, la DGFP Cluj, p-ta Avram Iancu nr. 19, cam. 9 ? Registratura generala in atentia dl. Misan Dorin.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL EXTINDERE CLADIRE LA SEDIUL D.G.F.P. CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL EXTINDERE CLADIRE LA SEDIUL D.G.F.P. CLUJ-N, CU AMPLASAMENT IN P-TA AVRAM IANCU NR. 19, MUN. CLUJ-NAPOCA, CONFORM DESCRIERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 274, 669.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 220.000 lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare se va aplica si asocierii.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? - scrisoare de garantie emis de o societate bancara sau o societate de asigurari prezentata in original.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.? - ordin de plata in contul deschis nr. RO96TREZ2165005XXX006910 la Trezoreria Cluj-Napoca pentru DGFP Cluj-Napoca, CUI 4426336.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 8687, 47 lei (conf.preved.art. 278^1, alin (1), lit c) din OUG 34/2006 modif.).
Garantie de buna executie
Daca ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul GBE se va aplica si asocierii.Modul de constituire a GBE: instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari sau daca partile convin, GBE se poate constitui prin retineri succesive, intr-un cont deschis la trez., cu respec.art.90, alin.(3)din HG 925/2006 modificat de HG 1045/2011.Cuantumul GBE a contractului reprezinta 10% din pretul contractului fara TVA, iar suma initiala care se depune de catre antreprenor in contul astfel deschis este de 1% din valoarea GBE. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite antreprenorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa pe modelul formular nr.12A anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formular nr.12B anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG34/2006.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa pe modelul formular nr. 12C anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa pe modelul formular nr. 8 anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Mihai Costin ? director executivJude Cristian Alin ? dir.executiv adj.Dragonici Laurentiu ? sef serviciuCrisan Cristina ? consilier juridicKurucz Nemes Oana ? expert superiorMisan Dorin - inspectorFlorea Monica ? sef serviciuRus Ioan ? Consilier superiorCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita dedepunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinata nr. 7Alte documente?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Toate certificatelepot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului prin raportare la data depunerii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteSe accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/ candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita dedepunere aofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 22.000.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta nr. 2Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare de constructii civile duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 3Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata., Cerinta nr. 4Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc experienta similara solicitata ., Cerinta nr. 5Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, a unei experiente similare, constand dintr-uncontract de executie de lucrari similare de constructii civilein valoare de minim 11.000.000, 00 lei fara TVA., Cerinta nr. 6Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 3 ani, a unei experiente similare, constand dintr-un contractdeprestarea serviciilor de proiectare de constructii civile in valoare de minim 100.000, 00 lei fara TVA., Cerinta nr. 7Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 8Lista privind personalul propus pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca va dispune de urmatorul personal: - 1 responsabil de contract ? inginer cu studii de lunga durata ? constructii civile- 1 sef de santier ? inginer cu studii de inginerie ? constructii civile- 1 responsabil tehnic cu executia Domeniul I- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul constructii civile- 1 responsabil securitate si sanatate in munca atestat nivel superior conform HG nr. 1425/ 2006- 1 arhitect- 1 inginer instalatii cu experienta specifica in domeniul proiectarii- 1 inginer structurist- 1 geotehnician- 1 topometrist, Cerinta nr. 9Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul din care fac parte lucrarile ce constituie obiectul contractului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 1Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilorce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat (60p.)
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: Pdurata = [durata minima ofertata / durata(n)] x punctajul maxim alocat (20p.);
Durata de realizare a proiectului tehnic
5
Descriere: Pdurata = (durata minima ofertata / durata(n)) x punctajul maxim alocat (5p.);
Suprafata utila birouri raportata lasuprafata utila totala
15
Descriere: Psuprafata = [Suprafata (n) / Suprafata cea mai mare ofertata(Sabm)] x punctajul maxim alocat (15p.);
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 11:19