Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL LICEUL TEOLOGIC ADVENTIST MARANATHA- SUPRAETAJARE CORP C
Detaliu pentru invitatia numarul 322286
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322286/21.03.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL LICEUL TEOLOGIC ADVENTIST MARANATHA- SUPRAETAJARE CORP C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 0264/592588, fax: +40 0264/431575, persoana de contact: lucia lupea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, STR MOTILOR, NR 3, CLUJ-NAPOCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL LICEUL TEOLOGIC ADVENTIST MARANATHA- SUPRAETAJARE CORP C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrarila obiectivul Liceul Teologic Adventist Maranatha- supraetajare CORP C.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 123, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare=60000lei si va fi valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei pentru partic.: * instrument de garantare (Formular 11) emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia- instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINALpoate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data 20.01.2012, respectiv 1 euro 4.3473 lei.- instrumentul de garantare emis in conditiile legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constituie: a) ofertantul__ si-a retrasoferta in perioada de valabil.a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___nu a constituit garantiade buna executie in perioada de valabil. a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabil. a ofertei.d) autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata. In acest caz suma care se va retine este de6903 lei.(conf.preved.art. 278^1, alin (1), lit b) din OUG 34/2006 modif.)Nu se accepta bilet la ordin si fila CEC!depunere in numerar in lei la casieria autorit. contract., str.Motilor, nr.7
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari;(formular 18)prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la trez., cu respec.art.90, alin.(3)din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ4)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );4. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4.a) si 4.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Viceprimar cu atributii delelegate de primar-RADU MOISIN , presedinte comisie de evaluare -viceprimar LASZLO ATTILA, membrii comisiei de evaluare: VIRGIL PORUTIU, LIANA HENT, LUCIA LUPEA, CARMEN RUSU, IOAN BOGDAN, POP TITUS.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 4.a) si 4.b)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. ? Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/ copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata);? Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Autorizatii impuse de Ordinul 89/2009, ordinul 1007/2010 si Ordinul 24/2007-emise de institutiile acreditate: autorizatii emise de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei(ANRE) cf Ordinului 24/2007 si Ordinului 89/2009, si de Ministerul Economiei, Comertului si mediului de afaceri cf Ordinului 1007/2010
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniIndeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract sau prezentarea de contracte distincte, prin care sa se fi executat lucrari / prestat servicii similare celor cuprinse in caietul de sarcini, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniCerinta minima de calificare: - ofertantul va asigura responsabil tehnic cu executia, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:04