Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL PARKING SUPRATERAN CU AMPLASAMENT PE STR.MEHEDINTI-ALEEA NEGOIU, MUN CLUJ-NAPOCA
Detaliu pentru invitatia numarul 327253
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327253/17.05.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL PARKING SUPRATERAN CU AMPLASAMENT PE STR.MEHEDINTI-ALEEA NEGOIU, MUN CLUJ-NAPOCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: viorica muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante str Motilor nr 3 Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL PARKING SUPRATERAN CU AMPLASAMENT PE STR.MEHEDINTI-ALEEA NEGOIU, MUN CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL PARKING SUPRATERAN CU AMPLASAMENT PE STR.MEHEDINTI-ALEEA NEGOIU, MUN CLUJ-NAPOCA, CONFORM DESCRIERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 929, 406 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar part: 300.000 lei.Va fi val 90 zile de la data lim de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei de partic.: * instrument de garantare (Formular 11) emis in cond.legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru per prev in docum de atrib.Daca emitentul este o banca/societ bancara/societ de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia - instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data 09.02.2012, respectiv 1 euro 4.3554 lei.autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de part., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul__ si-a retras oferta in perioada de valabil.a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___ nu a constituit garantiade buna executie in perioada de valabil. a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabil. a ofertei.d) autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata. In acest caz suma care se va retine este de 9152.94 lei.(conf.preved.art. 278^1, alin (1), lit c) din OUG 34/2006 modif.) Nu se accepta bilet la ordin si fila CEC; depunerea in numerar in lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr. 7
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari CONFORM formular 18.prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la trez., cu respec.art.90, alin.(3)din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ4)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );4. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4.a) si 4.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar-RADU MOISIN, presedinte comisie de evaluare -viceprimar LASZLO ATTILA, membrii comisiei de evaluare: VIRGIL PORUTIU, FLORIN BUGNAR, LIANA HENT, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN, POP TITUS.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 4.a) si 4.b)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/ copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata);Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima de calificare privind media cifrei de afaceri globale: media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani fiscali trebuie sa fie in valoare de minim 15.000.000 lei fara TVA sau echivalent euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro) .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca detine autorizatie ANRE emisa in baza Ordinului nr. 24/2007. De asemenea, se impune ca elaboratorul proiectului sa detina autorizatie ANRE-electrice- proiectare+executie conform legislatiei in vigoare., Cerinta minima de calificare: - ofertantul va asigura responsabil tehnic cu executia. Se va prezenta CV al persoanelor responsabile cu executia care sa fieatestate in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate(lucrari de constructii si instalatii), Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea/documentele constatatoare din parteabeneficiarului/clientului respectiv.In cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in anii 2010, 2011 se vor atasa in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile/documentele constatatoare din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara., Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 5 ani de contracte similare- proiectare si executie constructii civile cu categoria de importanta C sau prezentarea de contracte distincte din care sa rezulte ca s-a executat/ prestat lucrari/ servicii similare celor cuprinse in Caietul de sarcini.(contracte insotite de procese-verbale la terminarea lucrarilor/ prestarea serviciilor, recomandari/ documente constatatoare, si documente din care sa reiasavaloarea lucrarilor executate/ serviciilor prestate, termenul de executie si principalele tipuri de lucrari/ servicii, etc). Se prezinta contracte insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor/ prestarea serviciilor, recomandari/ documente constatatoare si documente din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate/ serviciilor prestate, termenul de executie si principalele tipuri de lucrari/ servicii, etc., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabiledirect cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant.Ofertantul va trebui sa demonstreze ca dispune(dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate inrealizarea contractului., Completarea formularului D cu subcontractantii si specializareaacestora ? daca e cazul. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent valabil ladata deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 15:13