Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari mansardare cladire anexa la Judecatoria Sinaia


Detaliu pentru invitatia numarul 327997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL PRAHOVA
Numar invitatie: 327997/28.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari mansardare cladire anexa la Judecatoria Sinaia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL PRAHOVACod fiscal: 2998315, Adresa: STR. GHEORGHE LAZAR NR.6, Ploiesti, Telefon: 0244522805, Fax: 0244522805
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GHEORGHE LAZAR NR.6, Ploiesti, Romania, cod postal: 100031, telefon: +40 0244524064, fax: +40 0244524064, persoana de contact: PAULA ENE, LIGIA BENGEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL PRAHOVA, STR.GHEORGHE LAZAR, NR.6, PLOIESTI, JUD.PRAHOVA, ROMANIA, COD POSTAL 10031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari mansardare cladire anexa la Judecatoria Sinaia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este de a realiza proiectarea si executia mansardarii cladirii anexe a Judecatoriei Sinaia in scopul amenajarii unor spatii cu destinatia dearhiva, cu o suprafataconstruita de 115 mp, regim de inaltime Parter.Proiectarea consta in intocmirea DALI + PT + DE + CS + DTAC + avize
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 232 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 6200 leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original.Garantia de participare se va constitui: a) - prin virament in contul autoritatii contractante, prin ordin de plata, cu conditia ca acesta sa fie confirmat de catre banca. se va depune in contul IBAN nr. R006TREZ5215005XXX000096 alTribunalului Prahova deschis la Trezoreria Ploiesti;b) -la casieria Tribunalului Prahova pana la data de conform invitatiei de participarec) - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin (3), din HG nr.925/2006, prezentate mai sus;sau : d)-instrument de garantie emis de catre o societate de asigurariSe va retine suma de 3000 lei in conditiile art.278.1 lit.a din OUG 34/2006.Valabilitatea garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/19.06.2006.Ofertantul isi pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Neprezentarea garantiei de participare in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor duce la respingerea ofertei ( art.33 din HGR 925/2006)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea a contractului fara TVA pe o perioada de 24 luni, modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se face conform prevederilor art.90 din H.G.nr.925/2006.Ofertantul castigator va prezenta la data incheierii contractului de lucrari extras de cont deschis la Trezoreria Statului pentru 0, 5% din pretul contractului, urmand ca pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta sa alimenteze acest cont prin retineri succesive pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului .Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art.92 (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare formular nr.12 A ? Declaratie privind eligibilitatea ? cerinta obligatorieNota : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .- semnatcu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilat, in original1. Prezentare formular nr.12 B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34 / 2006? cerinta obligatorieNota 1: Incadrarea in situatiileprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .- semnat cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilat, in original2. Prezentare formular 12.C ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? cerinta obligatorie3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat eliberat de D.G.F.P.- care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- cerinta obligatorie4. Certificatde taxe si impozite privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul local, eliberat de catre directiile de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala este ofertantul ?care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - cerinta obligatorie5. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ยน( evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 ? Formularul F6 - cerinta obligatorie6. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/201 Formularul M - cerinta obligatorieNota 2 : Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este judecator Mihail Radu ? presedintele Tribunalului Prahova, comisia de evaluare: Bengea Ligia- presedinte, Furtuna Mircea - inlocuitor presedinte, Dragomirescu Petronela si Rusina Mihai - membrii, Grigore Catalina si Chira iuliana - inlocuitori membrii, Ocneanu Iulia - secretar. Cerinta obligatorie :1.Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte adresa actuala siobiectul de activitate al societatii, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila - cerinta obligatorieObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Informatii generale ? formularul B2 - cerinta obligatorie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii 3 ani - cerinta obligatorie- Dovada privind asigurarea riscului profesional pentru proiectant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind : - studiile in domeniul proiectarii si executiei lucrarilor de constructii civile- realizarea unor servicii de proiectare si executie similare- efectivul mediu anual angajat in ultimii 3 ani-principalele servicii de proiectare si executie in ultimii 3 ani- recomandari privind calitatea serviciilor si lucrarilor prestate ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer