Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari modernizare strazi Comuna Glina satul Catelu


Detaliu pentru invitatia numarul 337642
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA GLINA
Numar invitatie: 337642/18.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari modernizare strazi Comuna Glina satul Catelu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA GLINACod fiscal: 4420767, Adresa: str.Libertatii nr.292, Glina, Telefon: 4671214, Fax: 4671214
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Libertatii nr.292, Glina, Romania, cod postal: 077105, telefon: +40 214671214, fax: +40 214671214, persoana de contact: ION BALAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Glina, Str. Libertatii, Nr. 292, Jud Ilfov, Com Glina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari modernizare strazi Comuna Glina satul Catelu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI MODERNIZARE STRAZI COMUNA GLINA ? SATUL CATELUStrazile: Libertatii, Intr. Libertatii 3, Intr.Libertatii 4, Uzinei, Intr. Florilor, Intr. Marginei 1, Intr. Marginei 2, Intr. Marginei 3, Trecere intre Viilor si Libertatii, Intr. Viilor 3, Intr. Cimitirului 2, Intr. Uzinei 1, Intr. Uzinei 2, Trecere intre Uzinei si Ogorului, Trecere intre Uzinei si marginei, Independentei 1 (zona Farmacie), Independentei 2 (zona Farmacie), Independentei 3 (zona farmacie), Independentei 4 (zona farmacie) ? Se va executa proiectarea pentru toate strazile cu exceptia strazilor Libertatii si Uzinei.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 29.500 (douazecisinouamiicincisute) lei. Modalitati de constituire acceptate: conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. Mentiune: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument emis de o societate bancara.societate de asigurari, se va completa F 36 ? instrument (scrisoare) de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Note: a) Termenul de valabilitate algarantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.b) In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare (societate bancara/societate de asigurari), dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.2) Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile Legii 346/2004, vor atasa Formularul 20-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, completat.3)Pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa ataseze Formularul 20, completat.4) Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv 5.260 (cincimiidouasutesaizeci) lei.5)Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise in max. 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
a) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care trebuie sa fie irevocabila si sa se execute neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea prevederilor art 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Op. economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1. Formularul nr.1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG 34/2006, completat.2. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)valabil la data limita de depunere a ofertelorCerinta nr. 2Op. economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) F2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in Romania. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana.Mentiuni: a)Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniub) In situatiile prevazute la art. 11 alin 4 din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei limita de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei limita de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr.3OP. ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURATREBUIE SA RESPECTE REGULILE DE CONCURENTAModalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul F3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Cerinta nr.4OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA TREBUIE SA INDEPLINEASCA CONDITIILE PREVAZUTE DE LEGISLATIE PENTRU A PARTICIPA LA PROCEDURAModalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura formularul F4- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Cerinta nr.5Operatorii economici(ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art 69 ind 1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura formularul F5 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1 din OUG 34/2006, completat in original. Mentiune: Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Manole Marin-Primar, vasile marin-Viceprimar, Stoica Gina-Secretar, Bosnigeanu Nela-contabil, Comisia de evaluare si selectie a ofertelor: Balan Ion, Craciun Maria, Sloata Mariana, Consilieri locali: Gheorghe Gheorghe, Dobre Stefan, Dobre Vasile, Dumitroiu Ion, Dragan Niculae, Stoica Ion, Muja Nicolae, Ion Mariana, Tudor Ionut Razvan, Lupu Marian, Bacrau Mihai, Comnea Viorel, Capatana Constantin, Targovetu Marian Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, cu cel mult 30 zile inainte de data ldepuneriiofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ORC).Mentiune : Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc cerificatul constatator emis de ONRC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentareapentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Proiectare-Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 30.000 (treizecimii)lei.Executie - Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.900.000 (Douamilioanenouasutemii) lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Faza I ? ProiectareOfertantul trebuie sa faca dovada prestarii si ducerii la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, de servicii similare cu o valoare de minim 30.000 lei fara TVA . Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de max 2 contracte, a caror valoare cumulate sa indeplineasca cerinta de calificare., Faza a II-a ExecutieFaza a II-a Executiea)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o valoare de minim 2.900.000 lei, fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte, a caror valoare cumulata sa indeplineasca cerinta de calificare.Operatorii economici pot prezenta atat contracte distincte de proiectare si contracte distincte de executie cat si contracte de proiectare-executie de lucrari similare., Observatii: a) (1) Lucrari executate si duse la bun sfarsit ? asa cum sunt definite prin Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. b) (2) Lucrari similare sunt lucrarile de constructii/reabilitare/modernizare/consolidare/drumuri. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat) , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., a) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitate de indeplinire: Se va atasa F9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice De care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat., b) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit a), c1) si d) si ale art 69^1 din OUG 34/2006, Cerinta nr.3a) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, indeplinirii in bune conditii a contractului ( personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului ) :1) Inginer proiectare, absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata, profil constructii, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare.2) Responsabil tehnic cu executia, atestat MLPTL conform art. 23 lit. c) din Legea 10/1995, cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor3) Responsabil cu calitatea cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare.In faza de ofertareCV-ului, iar ulterior, in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV, va solicita operatorului economic clasat pe locul intai: copii conf cu origin ale diplomelor, certifi, b) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, ( la notariat ), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea sa din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art 69^1 din OUG 34/2006, Subcontractanti: Cerinta nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., Asociatii: Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie ( consortiu ), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare ), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Atentie ! ? Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractanti pentru executia lucrarii. In acest caz se va preciza ( pe formular ) ? Nu este Cazul ?.Mentiune: Daca operatorul economic, castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Mentiune: Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare ), informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) pentru fiecare asociat.Atentie!Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractanti pentru executia lucrarii.In acest caz se va preciza (pe formular)?Nu este cazul?.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi oasociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent precum is sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer