Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA TELCIU, JUDETUL BISTRITA - NASAUD?


Detaliu pentru invitatia numarul 328954
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TELCIU
Numar invitatie: 328954/07.06.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA TELCIU, JUDETULBISTRITA - NASAUD?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TELCIUCod fiscal: 4512267, Adresa: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Telefon: 0263/369004, Fax: 0263/369004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Romania, cod postal: 427355, telefon: +40 263/369004, fax: +40 263/369004, persoana de contact: MOLDOVAN OCTAVIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Romania, cod postal: 427355, telefon: +40 263/369004, fax: +40 263/369004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA TELCIU, JUDETULBISTRITA - NASAUD?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contractul de fata se doreste realizarea serviciilor de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize si acorduri si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada executiei lucrarii) si executie lucrari pentru obiectivul de investiei ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA TELCIU, JUDETULBISTRITA -NASAUD? conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 685 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 4.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO53TREZ1035006XXX000090, deschis la Trezoreria Nasaud. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art. 278ยน alin. (1) din OUG nr. 34/2006, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata CNSC, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa.Executare garantiilor de participare: pt. ofertantii care: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;/ oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; /oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratieprivind eligibilitatea. Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 6; In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: se vor prezenta documete conform Art. 182din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Pentruofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006;
-Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 7.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Muresan Sever-primar, Moldovan Octavian-responsabil achizitii publice, Bumbu Ioan-viceprimar, Danciu Emilia-secretar, Danciu Marius Iulian-contabil.Persoanele care vor fi in comisia de evaluare Bumbu Ioan, Moldovan Octavian, Danciu Marius Iulian. Persoanele care aproba bugetul local sunt: Bumbu Ioan, Suciu Ioan, Pintican Ana, Mititel Gheorghe, Moldovan Ovidiu, Dobricean Victor, Pupeza Grigore, Ganea Vasile, Peter Dumitru, Ilies Nicolae, Mititel Augustin, Rebrisorean Nicolae, Ferchi Ioan, Puica Vasile, Scuturici George. Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.-Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.-Prezentarea cazierului fiscal al societatii-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Formular 38;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.- Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original, copie legalizata a documentelor originale, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.- In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011 -Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(mai putin anul in curs) sa fie cel putin egala cu 740.000 lei. In cazul in care op ec a fost infiintat intr-o perioada mai mica de 3 ani, se poata prezenta pe perioada de infiintare;Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Declaratie Informatii Generale Formularul 10Pt persoane juridice straine: situatia financiara anuala, pe ultimii 3 ani, inregistrata laorganele fiscale competentedin tara de origine+ traducerea autorizata si legalizata a documentelor.In cazulofertantilor din cat. IMM, se va prezenta Decl. privind incadrarea in IMM, Disponibilitatea sumei de 135.000 lei pentru o perioada de 4 luni.Declaratii bancare corespunzatoare/Scrisore de confirmare de fonduri/ depozit bacar/ angajament ferm al bancii/ linii de credit in valoarea solicitata/ alt doc. edificatorcare confirma ca acesta are acces la suma 135.000 leinominalizata pentru prezentul contract ce urmeaza a fi atribuit., Angajament ferm (daca este cazul)? in forma autentica (la notar) daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul 11 ? Lista principalelor prestari de servicii prestate in ultimii 3 aniFormularul 12 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, impreuna cu Anexa la Formularul 12Recomandare/ Certificare de buna executie din partea beneficiarului/ Copie partile relevante din Contractul nominalizat, Ofertantul a finalizat, in ultimii 5 ani: Fie un contract similar care sa cuprinda si proiectare si executie lucrari cu o valoare totala de min. 371.685, fie 2 contracte distincte avand ca obiect: unul proiectare (PT, DDE, doc. pentru avize, asist. din partea proiectant pe perioada executie lucrarilor) cu o val. de min. 12.381 lei si unul de executie lucrari similare cu o val. de min.359.304 lei. In etapa de evaluare se va tinecont de preved. art.14(1)din Ord. 509/2011 emis de Presed. ANRMAP;Form., experienta similara, Recomandare, copie parti relevante din contract, copie Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor., F.13, F.29, F.1, Lista personal responsabil ce va fi angajat in contract atat pt. proiectare cat si pt. lucrari;Pt. proiectare: 1 arhitect cu drept de semnatura, 1 ing. constructii civile, 1 ing. instalatii electrice, autorizat de ANRE pt. proiectare instalatii electrice;1 ing. atestat ANRE pt. proiectare instalatii gaze naturale;Pt. executie lucrari, min.: 1 Manager de proiect/ Coordonator de proiect?min.3 ani experienta in domeniu, 1 Sef de santier?min. 3 ani experienta in domeniu, 1 Responsabil tehnic cu executia, atestat, 1 Responsabil cu calitatea atestat, 1 Inspector SSM atestat, 1 Ing. atestat ANREpt. instalatii electrice;1Ing.atestat ANRE pt gaze;CVin care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/autorizatii/, Decl. de disponibilitate, Contract de munca/prestari servicii inregistrate cof. legii/Revisal/ angajament de participare.Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest.in domeiul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate., Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune?pt. executia de lucrari si, separat, Decl. privind logistica, tehnica software de care dispune pt. servicii de proiectare ? Form.16.Ofertantul castigator va face dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor, logistica, tehnica software etc., Acord de asociere(F19), Doc. solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare op. ec. din cadrul asociaerii, Imputernicire lider asociatie. Acordul de asociere va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Acordul de asociere in forma legalizata va fi solicitat la semnarea contractului.Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., Informatii privind subcontractantii, decl. art. 691din OUG34/2006, Resursele materiale si umane ale subcontract. se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, dc.prezinta documente relevante in acest sens. Standarde de asigurare a calitatiiStandarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: P n = pret minim / pretul ofertei x 50 puncte
Durata garantiei lucrarilor
30
Descriere: P(n) = (termen(n) / termenul max. x30 puncte (minim 3 ani-maxim 10 ani)
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: P de= (Demin./Den) x20 puncte (minim 5 luni- maxim 10 luni)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 20:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer