Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Infiintare sistem de alimentare cu apa potabila in localitatile Florica si Coltea, comuna Rosiori, judetul Braila?


Detaliu pentru invitatia numarul 326254
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ROSIORI (PRIMARIA COMUNEI ROSIORI)
Numar invitatie: 326254/09.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul?Infiintare sistem de alimentare cu apa potabilain localitatile Florica si Coltea, comuna Rosiori, judetulBraila?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROSIORI (PRIMARIA COMUNEI ROSIORI)Cod fiscal: 4342774, Adresa: Rosiori, Rosiori, Telefon: 0239699493, Fax: 0239699493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Rosiori, Rosiori, Romania, cod postal: 817120, telefon: +40 239699492, fax: +40 239699493, persoana de contact: Neculai Soceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Rosiori, comuna Rosiori, Judetul Braila,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul?Infiintare sistem de alimentare cu apa potabilain localitatile Florica si Coltea, comuna Rosiori, judetulBraila?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilorpentru obiectivul ?Infiintare sistem de alimentare cu apa potabilain localitatile Florica si Coltea, comuna Rosiori, judetul Braila? in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 328, 685 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 10000 lei.Perioada de valabilitate - 90 de zilede latermenul limita de primire a ofertelor. Se constituie: -Printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- Formular 19.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO05TREZ1525006XXX000244, deschis la Trezoreria Insuratei.-Lichiditati depuse la casieria Primariei Rosiori, judetul Braila.Conform prevederilor HGR nr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM -Declaratie privind incadrarea in categoria IMM - Anexa A.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In conditiileart. 278^1 din OUG 34/2006, in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma egala cu5108, 68 lei.
Garantie de buna executie
- 10% din valoarea fara TVA a contractului. Durata de valabilitate a garantiei de buna executie - 24 luni. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- Formularul 20.-prin retinerea a 10% din din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratia privind eligibilitatea in conformitatecu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 22) Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul 3.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2.Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertantcare, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinteFormularul 4. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificatede atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: -certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale si alte venituri aleimpozitului local, emis de serviciul public pentrufinantele publice locale, din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.-Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fiinsotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 -Formularul 5. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6.Declaratiatrebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de deciziein cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire: Soceanu Neculai - Primarul comunei Rosiori, Mocanu Aurica - Contabil, Dragomir Vasilica - Inspector achizitii publice, Moldoveanu Cornel - Referent, Dragomir Adriana - Secretar 1.a) Pentru persoane juridice romane-Prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice;b)ca nu sunt inscrisementiunicu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedurainsolventei sau ca ofertantuleste inincapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata , daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.1.b) Pentru persoane juridice straine - in vedereademonstrarii capacitatii de exercitare aactivitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare caresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globalacare vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Cerinta minima : Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii trei ani sa fie de minim 2.657.370 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei cu principale lucrari executate in ultimii 5 aniPrezentarea de informatii privind experienta similara -Cerinta minima: prezentareaa cel putinun contract delucrari similar (proiectare si executie lucrari)in valoare minima de1328685 lei.Pentru indeplinirea cerintei se accepta fie un singur contract care are ca obiect proiectare si executie lucrari, fie contracte distincte proiectare si executie , cu mentiunea ca fiecare contract in parte sa fie similar cu obiectul prezentei proceduri, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare acontractului de lucrari, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPersonalul propus pentruderularea contractului trebuie saacopere cel putin urmatoarele functii: Sef santiercu studii de inginerie constructii, Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT, Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)atestat ISC sau prin dispozitie interna., Listaprivind subcontractantii/asociatii Standarde de asigurare a calitatii -Certificatul ISO 9001sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract (lucrari de constructii), Standarde de asigurare a protectiei mediului- Certificatul ISO 14001sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract (lucrari de constructii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer