Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Reabilitarea si Modernizarea infrastructurii rutiere forestiere din comuna Cupseni, judetul Maramures?
Detaliu pentru invitatia numarul 335584
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335584/18.09.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Reabilitarea si Modernizarea infrastructurii rutiere forestiere din comuna Cupseni, judetul Maramures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cupseni (Primaria Cupseni)Cod fiscal: 3694969, Adresa: Cupseni, nr.85, Cupseni, Telefon: 0723721072, Fax: 0262383040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cupseni, nr.32, Cupseni, Romania, cod postal: 437130, telefon: +40 763653489, fax: +40 262383125, persoana de contact: Dragomir Constantin Laurentiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cupseni, nr.32, Jud. Maramures, Romania, cod postal: 437130, telefon: +40 763653489, fax: +40 262383125, persoana de contact: Dragomir Constantin Laurentiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Reabilitarea si Modernizarea infrastructurii rutiere forestiere din comuna Cupseni, judetul Maramures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea si Modernizarea infrastructurii rutiere forestiere din comuna Cupseni, judetul MaramuresProiectul vizeaza modernizarea si reabilitarea celor mai importante trei drumuri forestiere de pe raza comunei, si anume: drumul forestier Izvorul Setrii din satul Cupseni (UA 360D), drumul forestier Izvorul Cosului (UA 361D) si P. Barlogului (UA362D) din satul Ungureni, totalizand 9, 20km, prin refacerea structurii rutiere prin impietruire si aplicarea unei impermeabilizari a imbracamintii de macadam cu tratament dublu bituminos, asigurarea scurgerii apelor pluviale prin executia de rigole, santuri si podete de descarcare si consolidarea podetelor existente.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 940, 824 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum si forma: ? Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, in cuantumul de8.154, 08leiGarantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conditii de retinerea garantiei de participare: In conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care CNSCrespinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma in conformitate cu dispozitiile legale, de 8.154, 08leiIn cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.- cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -primarBoga Mircea Ioan, -viceprimar Dragomir Constantin Laurentiu-secretar Buda Dumitru- consilieri locali: Dragomir Constantin Laurentiu, Buda Ioan, Neag Grigore, Griguta Adrian, Perta Teodor, Filip Ioan, Bude Dumitru, Buda Ioan, Buda Ioan, Pode Vasile, Pop Grigore, Sima Maria Silvia, Tira Vasile.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.2.Ofertantul va prezenta certificat de atestare al persoanei juridice cf. Ordin 576/2009 al Ministerului Mediului si Padurilor, publicat in M.Of.nr.639/2009 cu modificarile si completarile ulterioare valabil la data depunerii ofertelorNota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari sa aiba o valoare de minim 10.800.000 lei.Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrat la organele competente.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la cifra de afaceri trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa dir
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea a cel pu?in unui contract a carui valoarea fost de minim 5.801.000lei, fara TVA.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.b) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestarea a cel pu?in unui contract a carui valoare a fost de minim 139.824 lei, fara TVA.Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Pentru indeplinirea cerin?ei, ofertantul poate prezenta ?i un singur contract care are ca obiect atat proiectarea cat ?i execu?ia de lucrari similare, a carui valoare sa fi fost cel pu?in 5.940.824 lei., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului in conformitate cu Formularul nr. 8 pentru executia lucrarilor si in conformitate cu Formularul nr. 8.1 pentru prestarea serviciilorO persoana nu poate ocupa doua posturi simultan., Cerinta nr. 3Sef Proiect-executieNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: CFDP, constructii civile-industriale-agricoleb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului., Cerinta nr. 4Sef de SantierNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: CFDP, constructii civile-industriale-agricoleb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului., Cerinta nr.5Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)Necesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: - atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; in urmatoarele domenii de constructii: II -Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, Cerinta nr. 6Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;b) Experienta generala: - participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar, Cerinta nr. 7Inspector S.S.MNecesar ? 1 persoana, Cerinta nr. 8Sef de Proiect -proiectareNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile de constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului., Cerinta nr. 9Inginer CFDP-proiectareNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul CFDP- superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul CFDP-atestat cf.Ordin nr.576/2009 al Ministerului Mediului si Padurilor, Cerinta nr. 10Responsabil cu controlul de calitate-proiectareNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;b) Experienta generala: - participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar, Cerinta nr. 11O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan., Cerinta nr. 12Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente si operatorii aferenti: Denumire Capacitate Nr. Buc.Buldoexcavator pe pneuri - 2Excavatoare24t 1Incarcator frontal Min.2, 5mc 2Cilindru compactor 6-8t 1Cilindru compactor 10-14t 1Cilindru compactor Peste 14t 2Autocamion basculant5 ? 20 tone4Autogreder - 1, Cerinta nr. 13In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului, conform ISO 14001:2004 sau echivalent, raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Descriere criteriu: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctaj maxim (50 p) Pentru celelalte oferte, punctajul va descreste proportional si se va calcula dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim/pret n) x 50
Tehnic 1: Costuri de mentenanta, pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
33
Descriere: Criterii de punctare: Cost de mentenanta: reprezinta costurile aferente mentinerii functionarii investitiei la parametrii impusi prin caietul de sarcini, aici sunt inclusecosturile cu intretinerea curenta a investitiei, reparatiile curente necesare, cheltuieli legate de post garantie impuse de necesitati si legislatia in vigoare. Costurile se vor determina pentru perioada de referinta aferente sectorului implicat cf.ORD.863/2008, anexa2, respectiv 30 de ani. Nu sunt incluse costurile aferente costurilor legate de salarizarea/scolarizarea personalului ce deserveste investitia. Modalitatea de punctare: - Pentru cel mai mic cost calculat , se va acorda punctajul maxim aferent obiectivului;pentru alte valori punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Punctaj obiectiv = [cost minim obiectiv/cost (n)] x punctaj maxim aferent obiectivului Obiectiv drum: 33 pct.max. Total: 33 pct.max.
Tehnic 2: Costuri de exploatare pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
11
Descriere: Criterii de punctare: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Costuri de resurse tehnice si financiare pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini?, se acorda astfel: Cost de exploatare aferente functionarii investitiei la parametrii impusi prin caietul de sarcini: Modalitatea de punctare: Pentru cel mai mic cost calculat , se va acorda punctajul maxim aferent obiectivului; pentru alte valori punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Punctaj obiectiv = [cost minim obiectiv/cost (n)] x punctaj maxim aferent obiectivului Obiectiv drum: 11 pct.max. Total: 11 pct.max
Tehnic 3: Termen de realizare
6
Descriere: Ptehnic3= Ptehnic 3.1 + Ptehnic 3.2Ptehnic3.1.Durata prestarii serviciilor de proiectare Punctaj maxim 0, 6 Ptehnic3.2.Durata executiei lucrarilor Punctaj maxim 5, 4 Ptehnic 3.1 se acorda pentru durata serviciilor de proiectare, astfel: oferta a carei durata de realizare ofertata depaseste 2 luni va fi declarata neconforma. Oferta a carei durata de realizare ofertata este sub 30 zile calendaristice va obtine punctajul maxim. Ptehnic 3.2 se acorda pentru durata de executie a lucrarilor, astfel: oferta a carei durata de realizare ofertata depaseste 9 luni va fi declarata neconforma. Oferta a carei durata de realizare ofertata este sub 6 luni va obtine punctaj maxim (nu va fi punctata suplimentar). Pentru cea mai mica durata se acorda Ptehnic3.1= 0, 6 puncte, iar pentru cea mai mica durata se acorda Ptehnic3.2 = 5, 4 puncte; Pentu alta durata decat cea prevazuta mai sus, punctajul se acorda astfel: Ptehnic3.1=(durata minima / duratan) x 0, 6 Ptehnic3.2=(durata minima / duratan) x 5, 4
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 10:06