Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul "Modernizare sistem rutier, drumuri de interes local, comuna Balotesti, judetul Ilfov"
Detaliu pentru invitatia numarul 351689
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351689/01.08.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul "Modernizare sistem rutier, drumuri de interes local, comuna Balotesti, judetul Ilfov"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balotesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 4532469, Adresa: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Telefon: 021/351.10.92, Fax: 021/352.18.85
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Balotesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 4532469, Adresa: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Telefon: 021/351.10.92, Fax: 021/352.18.85 , Email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Balotesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 4532469, Adresa: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Telefon: 021/351.10.92, Fax: 021/352.18.85 , Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul "Modernizare sistem rutier, drumuri de interes local, comuna Balotesti, judetul Ilfov"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare, modernizare si reabilitare drumuri de interes local, comuna Balotesti, judetul Ilfov?Conform temei de proiectare se vor realiza, moderniza, reabilita 14 strazi cu o lungime totala de 6, 930km.Valoarea estimata totala a contractului este de 6.503.652, 00 lei fara TVA. Din valoarea totala a contractului, valoarea estimata pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului este 177.372, 00 lei fara TVA. Suma alocata pentru diverse si neprevazute este de 295.621, 00 lei fara TVA, reprezentind un procent de 4.76% din valoarea estimata totala a contractului. Valoare estimata fara diverse si neprevazute: 6.208.031, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 503, 652 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia particip. 124160 lei-scrisoare garantie bancara, in formatul stabilit la Form.11 eliberata de o banca si trebuie sa contina : - sa fie prezen. in ORIGINAL, anexata la oferta, sa se refere la procedura, sa contina denum. autoritatii si numele OFERTANTULUI, data valabil. si parafa lizibila si semnatura bancii, sa corespunda sumei fixate, ; instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari va respecta preved. art86, alin.3 din HGR nr.925/2006 sau ordin de plata (cu cond. Confirm. de banca emitenta ) in contul autorit RO30TREZ4215006XXX000285 Trezoreria Ilfov confirmat. Garantia de participare in val de 50% se accepta cu dovada prezent calitati de I.M.M.-declaratie . Neprezent. dovezii constit. garantiei de participare atrage dupa sine resping. ofertei. Perioada de valab. a garantiei pt particip. este de 90 zile(raportata la data limita stabil. pt dep.ofertei), sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate b) neconditionat la prima cerere a beneficiarului Doc. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara / soc. de asigurari in favoarea autoritatii, va cuprinde faptul ca autoritatea poate retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia sau ofertantul castigator, nu constituie garantia buna executie in perioada de valab. nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului sau ofertantul castigator refuza sa semneze contractul . Doc. de garantare emis in cond. legii va prevede ca ofertantul care depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, soc. bancara / asigurari va plati neconditionat autoritatii suma calculata conform preved.r art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. Doc. de garantare care nu contine prevederile enuntate mai sus, nu va fi acceptata. Pt. plata in valuta se va lua in calcul valoarea leu/euro a BNR la 18.07.2013
Garantie de buna executie
Garantia buna executie e de 5% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la trezoreria statului. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa instiinteze contract. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: a)Primar - PRETORIAN Cristian Stefan;b)Viceprimar - Ionut TIGANASU.c)Membru Comisie evaluare - Margareta LICSANDRU - compartiment contabild)Membru Comisie evaluare- Constanta DUMITRU - consilier juridice)Secretar ? Cojocariu MARIANAf) Membru de rezerva comisie de evaluare- Ion Madalin Virgil -inspector urbanismg)Expert extern cooptat: Marius Ionitah)Expert extern cooptat: Mihail Ioan Bogdani)Membru Comisie evaluare - Mustata Alexandru Cornel - inspectorj)Membru Comisie evaluare - Calugareanu Arabela - consilier urbanismk)Membru Comisie evaluare - Angelica Barzoi - Inspector contabilitatel)Consilieri: AVRAM CRISTIAN, BARBULESCU LEONIDA, BUNEA MARIAN, COSMA VIRGIL-MARIAN, DATCU OANA-AMALIA, DUMITRESCU LILIANA, FIRICEL GHEORGHE, GRIGORAS AUREL, ION FLORIAN-DANUT, MIRCEA VICTOR-ADRIAN, SAMOILA CORNEL, SANDU CONSTANTIN, STEFAN GHEORGHE.Pentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.2.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.Cazier fiscal al companiei .4. Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12B6.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu, valabil la data limita de depunere a ofertei.Documentele, se vor atasa in original /copie legalizata/copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pretedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind conflictul de interese.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.Toate documentele trebuie sa aiba data valabila raportata la data limita stabilita pt depunerea ofertei Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatiiPersoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta o declaratie de angajament a ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului - raspundere civila precum si o asigurare dede risc profesional., Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 12.416.062, 00 lei pentru operatorul economic si sa rezulte din bilantul la 31.12.2010, 31.12.2011 iar pt 31.12.2012 se va depune balanta contabila sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si euro stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia fnanciara aferenta, Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va aveaacces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a sustine financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarii lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza OUG 28/2013 prezentand documente doveditoare: asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari, scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau un chas flow pentru 3 luni conform ordinului 509/2011 ANRMAP in valoare de 1.552.007, 75 lei sau orice alt document care poate dovedi sustinerea financiara pe aceasta perioada .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte de lucrari de natura si complexitate similare cu obiectul contractului, avand o valoare cumulata de minim 6.030.659 lei , fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respective insotita de cerificari de buna executie care sa indice beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei. (declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani)., Continuare cerinta 1 Avand in vedere natura complexa a achizitiei experienta similara poate fi indeplinita si prin prezentarea unui contract maxim doua ce au ca obiect proiectare si executie similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 6.208.031 lei fata TVA., Cerinta 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, servicii similare pentru cel putin 1 contracte sau maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate de proiectare, cu o valoare cumulata de minim de 177.372 Lei fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respectiv insotita de cerificari / documente care sa indice beneficiari si valoare contractului de prestari avand in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei. (declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ) ., Cerinta nr.3 - Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt ofertant.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza: , Continuare cerinta nr 3: Pentru executantul lucrarii: -manager de proiect cu diploma de absolvire si experienta in cel putin un proiect similar
- sef de santier cu experienta elevanta in aceasta calitate. experienta : Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef de santier? sau o alta functie asemanatoare intr-o investitie similara.
- responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii superioare si cu licenta: experienta specifica dovedita prin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii drumuri . Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca ?responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri?, Cerinta nr.4: Echipamentele necesare pentru executarea contractului. Dotarea minima trebuie sa includa: Executant: Se va completa Formularul nr. 12H (declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari). Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant .Valabilitatea documentelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor . Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei. Pentru proiectant: statie totala, plotter, calculatoare, autoturisme, programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice. Se va completa Formularul nr. 12H (declaratie privind dotarile tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari). Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului de prestare servicii. Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei., Cerinta nr.5 -Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere . Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Cerinta nr.6 - Informatii privind subcontractantii Cerinta obligatorie: Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati. Se va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr. 6 (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora). Declaratia pe propria raspundere in temeiul art.69F din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii. Cerinta obligatorie: Se va prezenta in original/copie legalizata / copie conform cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Se vor accepta ofertantii certificati si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - in original/copie legalizata/copie conform cu originalul de reprez legal al firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: : Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (cumulat pentru proiectare si executie)se acorda Pfinanciar =60 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pretminim / pretn) x 60 puncte
Punctaj tehnic 1- P1 Termenul de executie a lucrarilor de constructie
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor de constructie? se calculeaza si se acorda astfel: P1 ; Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 15 puncte. Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calcula conform astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 15. Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 9 Luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 5 luni (sub care oferta va fi declarata neconforma)
Punctaj tehnic 2- P2 Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare? se calculeaza si se acorda astfel: P2; Pentru cea mai mica perioada de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 15 puncte; Pentru perioade de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica mai mari decat cea prevazuta la capitolul IV.1. se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de indeplinire cea mai mica a serviciilor de proiectare / perioada de indeplinire serviciilor de proiectare (n) ) x 15; termenul de predare a proiectului maxim acceptat este de 3 luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 14 zile (sub care oferta va fi declarata neconforma)
Punctaj tehnic 3 - P3- Garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P3 maxim = 10 puncte; Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P3 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii) x 10.perioada de garantie minima acceptata este de 12 luni( sub care oferta va fi declarata neconforma) si durata maxima este de 60 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 13:58