Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Modernizare drum comunal DC33 in comuna Nimigea, jude?ul Bistri?a Nasaud?


Detaliu pentru invitatia numarul 355475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA NIMIGEA (PRIMARIA COMUNEI NIMIGEA)
Numar invitatie: 355475/07.11.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Modernizare drum comunal DC33 in comuna Nimigea, jude?ul Bistri?a Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NIMIGEA (PRIMARIA COMUNEI NIMIGEA)Cod fiscal: 4512259, Adresa: NIMIGEA DE JOS NR.1, COMUNA NIMIGEA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD, Nimigea de Jos, Telefon: 0263-381005, 0263-381027, Fax: 0263-381005, 0263-381027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NIMIGEA DE JOS NR.1, COMUNA NIMIGEA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD, Nimigea de Jos, Romania, cod postal: 427190, telefon: +40 263381005, fax: +40 263381027, persoana de contact: Runcan Mircea Gavrila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: NIMIGEA DE JOS NR.1, COMUNA NIMIGEA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Modernizare drum comunal DC33 in comuna Nimigea, jude?ul Bistri?a Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drum comunal DC33 in comuna Nimigea, jude?ul Bistri?a NasaudPrin acest proiect se doreste realizarea obiectivulul de investitie - modernlzarea si reabilitarea drumului comunal DC 33 din comuna Nimigea, judetul Bistrita-Nasaud. Necesitatea lucrarilor propuse in prezentul proiect este in primul rand argumentata de starea fizica a drumurilor. Prin realizarea acestui proiect se propune refacerea drumului dupa inundatiile care au avut loc in vara anului 2010, in scopul satisfacerii cerintelor de transport in conditii normale de siguranta, confort si eficienta in deplasare. Lungimea drumului comunal calamitat propus pentru reabilitare in acest proiect este de 7, 000 Km .Valoarea estimata a contractului este de 6.238.598 lei fara TVA, din care: - 59.047 lei fara TVA lucrari diverse ?i neprevazute (0, 95%)- 6.179.551 lei fara TVA execu?ie lucrari ?i servicii de proiectare, din care: - Valoarea estimata a contractului pentru serviciul de proiectare este de 152.894 lei fara TVA- Valoarea estimata a contractului pentru executia de lucrari este de 6.026.657 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 238, 598 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum si forma: Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, in cuantumul de123.000leiGarantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma in conformitate cu art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalen?a, pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin 4 din HG 925/2006. Intr-o astfel de situa?ie devin aplicabile prevederile art. 9 alin 3 din Ordinul nr. 509/2011.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin 4 din HG 925/2006. Intr-o astfel de situa?ie devin aplicabile prevederile art. 9 alin 3 din Ordinul nr. 509/2011.- cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.- cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - primar: Runcan Mircea Gavrila, - viceprimar: Blaga Alexandru, - secretar, pre?edinte al comisiei de evaluare: Kertes Robert, - contabil, membru in comisia de evaluare: Blaga Monica, - consilieri locali: Baizath Andrei-Gabriel, Blaga Alexandru (viceprimar), Linul Nicolae, Moldovan Ioan, Pop Teodor, Roman Ioan, Rusu Ioan, Salvan Floarea, Sasarman Adrian, Sarb Petru, Sarbu Dorel, Szekely Ana-Ecaterina, Szekely Carmen-Monica, Szekely Valentin, Turcu Grigore-Ioan, - Balog Arpad ? membru in comisia de evaluare.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in forma valabila, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul conractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala, insumata pe ultimii 3 ani financiari, sa aiba o valoare de minim 12.000.000 leiOfertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrat la organele competente sau alte documente edificatoare in vederea indeplinirii nivelului cifrei de afaceri, in cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011 ?i 2012 este urmatorul: 2010:1 Euro = 4, 20992011:1 Euro = 4, 23792012:1 Euro = 4, 4560, Cerinta nr. 2: Scrisoare de bonitate bancara, privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul., Cerinta nr. 3: Sustinerea financiara a lucrarilor ? Acces sau disponibil de resurse financiare in valoare de minim 2.000.000 lei pentru o perioada de patru (4) luni ? prezentarea unei declaratii a institutiei/institutiilor financiar-bancare cu care ofertantul colaboreaza, pentru asigurarea fluxului de numerar necesar pentru derularea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea de lucrari similare, intr-un contract, a carui valoarea fost de minim 6.000.000 lei fara TVA
Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experien?a similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestarea de servicii similare, intr-un un contract, a carui valoare a fost de minim 50.000 lei fara TVA
Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor
Se vor depune:
-Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerin?ei de calificare referitoare la experien?a similara sau
-Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/Procese verbale de predare primire a proiectului tehnic, care sa faca dovada indeplinirii contractului la valoarea prezentata sau-Recomandari/certificate constatatoare pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare.
Nota: Avand in vedere natura complexa a achizi?iei, experien?a similara va fi indeplinita ?i prin prezentarea unui contract ce are ca obiect combina?ia lucrarilor ?i serviciilor similare ce fac obiectul prezentului contract, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu valoarea solicitata ca experian?a similara a componentelor contractului., Cerinta 2
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.
Precizari:
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
- In cazul unei oferte in asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 3
Sef Proiect-executie
Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licentab) Experienta:
Participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduri.
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef Proiect-executie urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire;
- Documnete din care sa rezulte experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 4
Sef de SantierNecesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul Construc?ii, specializarea Cai Ferate, Drumuri ?i Poduri
b) Experienta:
Participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduri.
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire;
- Documnete din care sa rezulte experienta relevanta solicitata., Cerinta nr.5
Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)
Necesar ? cel putin 1 persoana
Studii: - atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; in urmatoarele domenii de constructii: II -Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele.
- Ofertantul va depune pentru persoana/persoanele nominalizat(e) ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) urmatoarele documente:
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Atestate/certificate de absolvire, Cerinta nr. 6
Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar ? 1 persoana
Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii
- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire., Cerinta nr. 7
Inspector S.S.M
Necesar ? 1 persoana- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire., Cerinta nr. 8Sef de Proiect -proiectare
Necesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licentab) Experienta:
Participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduri.
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Proiect -proiectare urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire;
- Documnete din care sa rezulte experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 9
Inginer CFDP-proiectare
Necesar ? 1 persoana
Studii: -superiare absolvite cu diploma de licenta in domeniul Construc?ii, specializarea Cai Ferate, Drumuri ?i Poduri
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer CFDP -proiectare urmatoarele documente:
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diploma de studii., Cerinta nr. 10Responsabil cu controlul de calitate-proiectareNecesar ? 1 persoanaStudii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate-proiectare urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire., Cerinta nr. 11Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/ mijloace de transport: Buldoexcavator pe pneuri, Excavator, Incarcator frontal, Cilindru compactor, Autocamion basculant, Autogreder.Se solicita ca cerin?a minima dovada de?inerii ?i disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conven?ii de inchiriere sau prin orice alte forme de punere la dispozi?ie) a unei sta?ii de betoane ?i a unui laborator minim de gradul III pentru incercari de betoane.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere sau prin orice alta forma de punere la dispozi?ie) a unei statii de mixtura asfaltica si a unui laborator minim de gradul III pentru incercari de mixturi asfaltice.- In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta vor prezentacontracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare., Cerinta nr. 12In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul obiectuluicontractului, raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului, conform ISO 14001:2004 sau echivalent echivalent in domeniul obiectului contractului, raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer