Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA; DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE LEGATE DE TURISMUL RURAL?


Detaliu pentru invitatia numarul 330231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BERIU (PRIMARIA COMUNEI BERIU)
Numar invitatie: 330231/22.06.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA; DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE LEGATE DE TURISMUL RURAL?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERIU (PRIMARIA COMUNEI BERIU)Cod fiscal: 4521281, Adresa: SAT BERIU , STR. CAMPULUI , NR.131 , COM. BERIU , JUD. HUNEDOARA, Beriu, Telefon: +40 0254246170, Fax: +40 0254246236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAMPULUI , NR.131 , COM. BERIU , JUD. HUNEDOARA, Beriu, Romania, cod postal: 337075, telefon: +40 0254246170, fax: +40 0254246236, persoana de contact: Primaria Beriu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CAMPULUI , NR.131 , COM. BERIU , JUD. HUNEDOARA, Beriu, Romania, cod postal: 337075, telefon: +40 0254246170, fax: +40 0254246236
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA; DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE LEGATE DE TURISMUL RURAL?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA; DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE LEGATE DE TURISMUL RURAL?consta in: -prestarea serviciilor de elaborare a proiectului tehnic (in care sunt incluse: Intocmirea documentatiilornecesare pt. obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii).-executia lucrarilor de construire la obiectivul mentionat
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 456, 212 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000lei sau4000lei in sit.in care of.e IMM.Grup.form.excl.din op.ec.inc.IMM, pers.fiz./jur.rom/strain.care dep.of.com.ben.de ac.red.a gar.de part.Per.de val.a gar.de part: 90zile de la dat.lim.de prim.a of.Gar.de part.se poat.cons.prin: vir.banc.(RO12TREZ3705006XXX000861 TREZORERIA ORASTIE)sau prin.instr.de gar.emis in cnd.legii de o soc.banc/de asig.care se prez.in orig.in cuant.si pt.per.prev.inDA;prin dep.la casie.AC a unOP/fil.cec cu cond.conf.ac.de catr.banca pan.la dat.desc.of.Rest.gar.de part.se va face cf.Art.88dinHG925/2006react.Ret.gar.de part.Of.pierd.gar.de part.daca: isi retr.of.in per.de val.a ac.;of.sa fiind stab.cast.nu const.gar.de bun.ex.in per.de val.a of.si nu mai tarz.de 15zile de la semn.contr;of.sa fiind stab.cast.refuz.sa semn.contr.de ach.publ.in per.de val.a of.In caz.unei contest.dep.si resp.de catre CNSC, AC va ret.contes.din gar.de part.sum.de4236, 21lei(in rap.cu val.est.a contr.)conf.art.278^1dinOUG34/2006, cu mod.si com.ult.Of.care nu sunt ins.de dov.const.gar.de part.conf.cer.vor fi resp.si retur.nedes.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA sau 2, 5% in sit. in care ofertantul este IMM.Gar.de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie in conformitate cu prevederile HG 1045/2011.Suma initiala care se depune, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar.de buna executie in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei se face conform prevederilor Art 92 alin.(4) din HG 925/2006 reactualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va prezenta: Formular nr.1-Declaratie privind eligibilitatea, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Documentul solicitat va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta 2.Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c)¹ si d) din OUG nr.34/2006. Se va prezenta: Formular nr.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si Certificat de atestare fiscala pentru indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul local si Bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Documentele solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta 3.Ofertantul participant la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va prezenta: Formular nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta 4.Ofertantul vacertifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se va prezenta: Formular nr.6-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta 5.Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta: Formular nr.5 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹/ din OUG nr. 34/2006, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Documentul solicitat va trebui prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant/ofertant asociat/subcontractant care se afla in relatii de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bic Emil Moise-primar, Gagea Beniamin Mihai-viceprimar, Bruzan Eugen Ioan-secretar, Trif Monica-contabil, Damian Gheorghe-jurist, Nistoresc Ioan-referent impozite si taxe, Cocrean Elena-inspector principal, precum si persoanele care aproba bugetul aferent AC, necesar finantarii contractelor de achizitie publica- consilierii locali: Baldea Sorin Iulian, Barbu Nicolae, Baroi Florin, Cimporesc Mircea Petru, Crisan Ioan, Dragotel Gheorghe Dorin, Firidon Liviu, Gagea Beniamin Mihai, Grecu Ioan Mihai, Saloi Ilie, Samoila Gelu, Stefanie Ilie Mircea, Stefanie Petru. Cerinta 1.Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului.Se va prezenta: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei(emis cu max.30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC) - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: - In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de a transmitere comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de la ?Situatia personala a candidatului/ofertantului? si ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)?, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta. - Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Of.treb.sa aiba media CA globale pe ult.3ani, de800.000lei(rap.la val.intreg.contr.de serv.si lucr.ce urm.a fi atrib)Convers.leu-valuta se face prin rap.la curs.mediu BNR af.fiec.an.Pt.of.din categ.IMM care indepl.prev.leg.in vig.(Legea 346/2004 priv.stim.inf.si dezv.IMM, cu mod.si compl.ult.)care benef.de red.cu 50%a niv.CA precum si cel al gar.solic.prin docum.de atrib, se dep.si Formular 4.Op.ec.pers.jur.straine?pot ben.de red. niv.min.alCA, prec.si cel al gar.sol.prin doc.de atr.numai daca vor prez.doc.edif.din care sa reiasa ca au statut sim.celui de IMM din Romania.In caz. in care of.e asoc, incadr.in cat.IMM se va anal.ind.pt.fiec.membr.al asoc.Astfel, toti asoc.treb.sa se incadr.in mod ind.in cat.IMM.Red.cu 50%a crit priv.CA nu se va apl.daca unul din asoc nu se incadr.in cat.IMM.Inf.gen.priv.op.ec si cifr.med.de af.pt.activ pe ult.3ani(Formul.15);Bilant contab.pe ult.3ani, ins.de cont de prof.si pierd(viz.si inreg.la org.comp)sau orice doc.ce pot dov.indepl.cer.de calif., Cerinta 2.Of.detine surse fin.in vederea sustin. serviciilor si lucrarilor, Ofertantul va prezenta un document prin care sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a contractului, pentru o perioada de minim 4 luni, pentru o valoare cel putin egala cu 130.000 lei.Formula de calcul a cash-flow-ului: (valoare estimata a contractului/perioada de derulare a contractului-fara a se lua in calcul perioada de garantie) x perioada solicitata de a.c., respectiv(456.212lei/14luni) x 4 luni = 130.346, 28 lei., Inf.priv.sustin.capac.ec-financiare de catre terti sustinatori(daca e cazul).In cazul in care op.ec.isi demonst.sit.ec.si fin. invocand si sustinerea acordat, in conf. cu prev.art.186 alin(2) din OUG34/2006, de catre o alta pers., atunci aceasta are oblig.de a dovedi sustin.de care benef.prin prez.unui angaj.ferm al pers.respective, prin care aceasta confirma ca va pune la disp.of. res.financiare invocate.Pers.care asig.sust.fin.nu treb.sa se afle in sit.care det.exclud din proc.de atrib, conf.prev.art.180 si ale art.181 lit.a), c^1)si d)din OUG34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Ofert.are inch.cel putin un contr.de servicii simil.in ultimii 3ani, in val.de min.13500 lei fara TVA.Note: -Pt.calcul.echiv.se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comun.de BNR/BCE-Aut.contract.nu va limita op.ec.la prez.unui contract avand ca ob.atat proiect.cat si exec.si va permite si prez.de contracte distincte.Se prezinta contractul/parti relevante din contract in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 2.Ofert.are inch.cel putin un contr.de lucr.simil.in ultimii 5ani, in val.de min.400000 lei fara TVA.Note: -Pt.calcul.echiv.se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comun.de BNR/BCE-Aut.contract.nu va limita op.ec.la prez.unui contract avand ca ob.atat proiect.cat si exec.si va permite si prez.de contracte distincte.Se prezinta contractul/parti relevante din contract in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 3.Ofert.asig.(din dot.propr.prin contracte/conventii de inchiriere)echip, util, mijl.de transp.neces.indepl.contr.Nota: Daca ofertantul nu detine in proprietate un echipament/utilaj/etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, etc. se va permite si prezentarea unui angajament, Cerinta 4.Of.treb.sa asig.pers.de spec.neces.indepl.contr: a)Pt.servicii: -Arhitect?membru OAR din Romania;
-Proiectant (ing.spec.constr.)cu exp.prof.in dom.proiect.constr.civ.si ind.de 3ani b)Pt.exec.lucr: -Sef santier/Coord.lucrare(ing.spec.constr)cu exp.pe poz.simil.de 3 ani;
-RTE cu atestat si legit.de ?responsabil tehnic cu executia? pt.dom.constr.civile si ind.care sa fie val.pe per.de valab.a ofertei;
-RTC pt.dom.constr.civ.si ind.-Resp. coordonator in mat.de sanat.si sec.in munca, atestat conf.legii pt SSM.-Personal spec.in prot.muncii si PSI;
-Ing.autoriz.ANRE, grad IIIa+IIIb;
-Ing.cu spec.instalatii ;
-Tehnician/maistru spec.constr.Se vor nomin.pers.dif.pt.fiec.poz.si se vor prezenta: CV(Formular 12)in original, Dipl.de studii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Atestate, autoriz., certif.prof.neces.conf.prev.legale in mat.pt.pers.de specialit.nomin, val.pe per. val.of.Ofert.dep.decl.de disp.pt.fiec.spec.din Formular 11, in caz.in care sunt angaj.cu timp part./per.nedet., Inf.privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantuilor propusi., Inf.privind asociatiiIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de la ?Situatia personala a candidatului/ofertantului? si ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)?, pt.partea din contract ce urmeaza a o executa/presta., Inf.priv.sust.cap.tehn si prof.de catre terti sustinatori(daca cazul)In cazul in care op.ec.isi demonstr.sit.tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prev.art.190(2)OUG34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are oblig.de a dovedi sustinerea de care benef., prin prez.unui angaj. ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la disp.ofertantului resursele invocate. Pers.care asig.sustin.nu treb.sa sa afle in sit. care determina exclud.din procedura de atrib.conf.art.180 si 181 lit.a), c^1) si d)din OUG34/2006. Cerinta 1.Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente., Cerinta 2.Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al protectiei mediului in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara-Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte.Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Componenta tehnica-Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni.Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 25 puncte.Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (25 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei.Nota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 11 luni, conform Graficului de realizare a investitiei prezentat in Studiul de fezabilitate, parte integranta a Caietului de sarcini iar durata minima considerata realista este de 6 luni. Pentru o durata de excutie mai mare de 11 luni, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma, iar pentru o durata de executie mai mica de 6 luni oferta nu va fi punctata suplimentar; urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Durata de realizare a proiectarii
15
Descriere: Componenta tehnica-Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni.Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte.Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (15 puncte), unde: P(n) =punctajul ofertei.Nota: Durata maxima de realizare a proiectarii acceptata de catre autoritatea contractanta este de 2 luni, conform Graficului de realizare a investitiei prezentat in Studiul de fezabilitate, parte integranta a Caietului de sarcini, iar durata minima considerate realista este de 10 de zile. Pentru o durata de realizare a proiectarii mai mare de 2 luni, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma iar pentru o durata de realizare a proiectarii mai mica de 10 zile oferta nu va fi punctata suplimentar; urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer