Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Retea canalizare si evacuare a apelor meteorice in Cartierul Laminor Lot I?
Detaliu pentru invitatia numarul 334787
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334787/04.09.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Retea canalizare si evacuare a apelor meteorice in Cartierul Laminor Lot I?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FOCSANICod fiscal: 4350645, Adresa: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Telefon: 40/0237/215710, Fax: 40/0237/216700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon: +40 237215710, fax: +40 237216700, persoana de contact: VASILICA PETRONIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Focsani- sala consiliu et.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Retea canalizare si evacuare a apelor meteorice in Cartierul Laminor Lot I?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: :Proiectare (proiect tehnic +detalii de excutie+documentaii obtinereAC): 61410 leiExecutie lucrari de canalizare si evacuare a apelor meteorice in Cartierul Laminor Lot 1092774 lei
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 154, 184 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de: 2300 lei.Perioada de valabilitate a g.p.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod constit.g.p.: s.g.b. in favoarea a.c.;o.p. in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645, vizat de banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor);lichiditati depuse la casieria a.c.de la sediu, dovedite prin chitanta fiscala. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 4934 lei
Garantie de buna executie
Garant de buna exec-10% din pret contract faraTVA.Se constituie prin retineri succesive in cond.art90alin3 dinHG925/2006;AC va elibera va elibera/restitui garant de buna exec cf.preved art.91-92 din H.G925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate ? copie ?conform cu originalul?; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 - Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Gabriel Necula, Viceprimar: Trofin Tudorel, , Comp. achizitii: Petronie Vasilica; Consiliul Local Mun. Focsani: Alecsandrescu Dorian, Axente Manuela, Balaban Elena-Luminita, Bacu Aurel, Berbece Gheorghita, Buzoi Dan, Horhocea Puiu-Dragos, Ilie Lilian, Matisan Bogdan-Emilian, Mersoiu Ionut, Milea Lionida, Necula Ionel-Gabriel, Oloeriu Ioan Liviu, Padineanu Gabriel, Patrascu Enache, Preda Ionel, Radu Nitu, Tanase Neculai, Trofin Tudorel-Daniel, Vrabie CatalinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 24 Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei - copie ?conform cu originalul?- ofertantului declarat castigator i se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata; Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: in ultimii 5 ani, a executat contracte similare in valoare de cel putin 1.000.000 lei fara TVA si in ultimii 3 ani contracte de proiectare in valoare de cel putin 60.000 lei ( Contractele pot fi cumulate sau separate). Se vor completa formularele 13a si 13b. Se vor atasa documente suport (recomandari sau certificate care sa ateste executarea contractului).Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei., prezentarea unei echipa formata din: ? Manager de santier ? responsabil tehnic cu executia atestat ; ? responsabili cu controlul tehnic de calitate ? responsabil cu securitatea muncii pe santier ? personal de executie pe meseriile specifice categoriilor de lucrari ; Pentru indeplinirea acestei cerinte se va prezenta Formular 19 Lista cu responsabilii principali propusi pentru implementarea proiectului : Curriculum vitae pentru fiecare responsabil - formular 20, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formularul 6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 10:20