Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Modernizare ? asfaltare drumuri comunale si satesti ? L = 16,169 km, comuna Fartatesti, judetul Valcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 340771
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340771/10.12.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Modernizare ? asfaltare drumuri comunale si satesti ? L = 16, 169 km, comuna Fartatesti, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Fartatesti (Primaria Fartatesti)Cod fiscal: 2541592, Adresa: comuna fartatesti, judetul valcea, Fartatesti, Telefon: 0250769720, Fax: 0250769720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Fartatesti, judetul Valcea, Fartatesti, Romania, cod postal: 247165, telefon: +40 350524756, fax: +40 350524756, persoana de contact: Voicescu Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Fartatesti situat in Comuna Fartatesti, sat Fartatesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Modernizare ? asfaltare drumuri comunale si satesti ? L = 16, 169 km, comuna Fartatesti, judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Modernizare ? asfaltare drumuri comunale si satesti ? L = 16, 169 km, comuna Fartatesti, judetul Valcea?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 429, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 200000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO72TREZ6795006XXX000411, deschis la Trezoreria Balcesti.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin. 1 lit. c din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.602, 90 lei (7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4200001 lei. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Data la care se face echivelenta leu/euro: 23.12.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute de art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie - conf. prev. art.92 alin.4 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte minime obligatorii: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Completare Declaratie privind eligibilitatea; Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Completarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;b) Prezentare Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.c) Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Completare Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Completare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Voicescu Nicolae, Voicescu Daniela, Dinu Georgeta, Glavu Lucia, Tufar Doina, Epure Ilie, Carstea Gheorghe, Briceag Andi Sidonel, Preda David, Maria Alexandru, Calina Viorel, Tur Violeta, Dinu Vasile, Cristian Nicolae, Ion Dinu Adrian, Teca Daniel, Diaconu Vasile, Fieroiu Nicolae, Nisipeanu Nicolae.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: CompletareCertificat de participare cu oferta independentaNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Indeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului 1. Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/ fizice romane: Prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Cerinte minime pentru persoane juridice/ fizice straine: Prezentare Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Indeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica - FAZA I -PROIECTARE Ofertantii vor face dovada prestarii a cel putin unui contract care a avut ca obiect servicii similare ca natura si complexitate. Se considera servicii similare ca natura si complexitate proiectarea de drumuri cu fazele: proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avand ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare. Prezentarea urmatoarelor documente: 1 declaratie si 1 lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, insotita de fisa de experienta similara, copii certificate ?conform cu originalul? ale certificatelor/documentelor emise sau contrasemnate de autoritatea ori de catre clientul privat beneficiar si ale procesului-verbal de de predare-primire care sa confirme prestarea serviciilor respective., Informatii privind capacitatea tehnica - FAZA II ? EXECUTIE Ofertantii vor face dovada executarii unor lucrari similare ca natura si complexitate. Se considera lucrari similare ca natura si complexitate lucrari de drumuri, investitii noi sau modernizare.Prezentarea urmatoarelor documente: 1 declaratie si 1 lista a principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, insotita de certificari de buna executie pentru contractul de lucrari prin care se face dovada existentei experientei similare; 1 Fisa care sa cuprinda informatii privind contractul de lucrari prin care se face dovada existentei experientei similare; 1 copie certificata ?conform cu originalul? fie a procesului-verbal de receptie partiala, fie a procesului verbal la terminarea lucrarilor, fie a procesului verbal de receptie finala., Dovada experientei similare se poate face si prin prezentarea de documente doveditoare ale executiei unui singur contract care a avut ca obiect atat prestarea unor servicii, cat si executia unor lucrari similare ca natura si complexitate. In acest caz, se vor prezenta: 1 declaratie si 1 lista a principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, insotita de certificari de buna executie pentru contractul prin care se face dovada existentei experientei similare; 1 Fisa care sa cuprinda informatii privind contractul prin care se face dovada existentei experientei similare; 1 copie certificata ?conform cu originalul? fie a procesului-verbal de receptie partiala, fie a procesului verbal la terminarea lucrarilor, fie a procesului verbal de receptie finala., Informatii privind resursele umane si structura managementului.Ofertantul trebuie sa prezinte: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Declaratii de disponibilitate a personalului responsabil cu indeplinirea contractului;
- CV-urile personalului desemnat cu indeplinirea contractului, in care sa se detalieze experienta;
- Contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente din partea acestora ? daca este cazul (Contractele de colaborare/ angajamentele trebuie sa precizeze ca va participa la executia lucrarilor, pe toata perioada, pana la indeplinirea contractului).Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - FAZA I ? PROIECTAREPentru aceasta faza se vor asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: 1. Sef proiect ? inginer drumuri si poduri - cu experienta profesionala in proiectare de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; 2. Proiectant de specialitate ? inginer drumuri si poduri - cu experienta profesionala in proiectare de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Ofertantul trebuie sa prezinte: - copii diplome de absolvire certificate ?conform cu originalul? care sa dovedeascafaptul ca atat seful de proiect, cat si proiectantul de specialitate sunt absolventi de studii superioare tehnice de lunga durata;
- pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar atat pentru seful de proiect, cat si pentru proiectantul de specialitate., FAZA II EXECUTIE Se vor asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: 1.Sef santier-inginer cu studii de lunga durata in domeniul constructii de drumuri si poduri(prezentare copie diploma de absolvire certificata ?conform cu originalul?)cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract similar2.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor: prezentare atestat profesional eliberat de MDRT in baza Legii 10/1995, HG nr. 925/1995 si Ordinului MLPTL 777/2003, toate cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul drumuri si poduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor3.Responsabil privind calitatea: dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul drumuri si poduri4.Responsabil de securitate si sanatate al santierului: dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii si cu protectia mediului in conformitate cu legislatia in vigoare., Informatii privind dotarile specifice - FAZA I PROIECTAREOfertantul trebuie sa dispuna de: logistica, echipamente necesare, tehnica de calcul si software adecvate. Se va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice: calculatoare, software pentru proiectare si editare, soft specializat pentru calculul devizelor, copiator, echipament pentru editare (imprimante, plotere etc.), mijloace de transport si alte dotari pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice. Se va indica daca echipamentul respectiv este propriu sau inchiriat. Pentru echipamentele proprii se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa facturi, licente sau orice alte acte doveditoare. Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a contractelor de inchriere., FAZA II EXECUTIE: Prezentare unei declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantii vor face dovada ca dispun(proprietate/leasing/conventii de inchiriere)de: statie de mixturi asfaltice(se accepta si prezentarea unui acord incheiat cu un producator de mixturi asfaltice);laborator gr. II autorizat I.S.C./contract de colaborare/ angajament de colaborare cu un laborator gr. II, autorizat ISC; buldoexcavator/buldozerexcavator, autogreder, cisterna, cilindru compactor, autogudronator, autobasculante, autobetoniere, repartizator mixturi asfaltice.Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea/ contractele /acordurile de colaborare - copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul", Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora si acordul de subcontractare.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Prezentarea de catre subcontractantii unor parti cheie din contract a documentelor doveditoare indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti. Standarde de asigurare a calitatii - Prezentarea unei copii legalizate sau a unei copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului de atestare ISO 9001:2008 privind managementul calitatii in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii., Standarde de protectie a mediului - Prezentarea unei copii legalizate sau a unei copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului de atestare ISO 14001:2005 privind managementul mediului in domeniul obiectului contractului sauechivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara - Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 50 de puncte. Pentru alt pret decat cel mentionat anterior se acorda punctaj astfel: P(evaluare financiara)(n) = (pret minim/pret (n) ) x 50 puncte
Termen de elaborare proiect tehnic
30
Descriere: Pentru cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic se acorda punctaj maxim alocat - 30 puncte. Pentru alt termen de elaborare a proiectului tehnic decat cel mentionat anterior se acorda punctaj astfel: P(t) = termen minim / termen (n) x 30, unde: termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 90 zile si nici mai mic de 5 zile. Ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mare decat termenul maxim stabilit (90 zile) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic decat cel minim precizat (5 zile)
Termen de executie a lucrarilor
20
Descriere: Pentru cel mai scazut termen de executie a lucrarilor se acorda punctaj maxim alocat - 20 puncte. Pentru alt termen de executie a lucrarilor decat cel mentionat anterior se acorda punctaj astfel: P(t) = termen minim / termen (n) x 20, unde: termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie a lucrarilor ofertat in cadrul prezentei proceduri. Precizare: pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/ situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabileste urmatoarea limita: durata de executie acceptata este de maxim 12 luni si de minim 6 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita (12 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata (6 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 19:58