Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Asfaltarea strazilor Pleasa, Mura, Pacii, Valcele din localitatea Olanesti?


Detaliu pentru invitatia numarul 343180
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS BAILE OLANESTI
Numar invitatie: 343180/26.02.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Asfaltarea strazilor Pleasa, Mura, Pacii, Valcele din localitatea Olanesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BAILE OLANESTICod fiscal: 2541215, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Baile Olanesti, Telefon: +40 250/775099, Fax: +40 250/775099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Baile Olanesti, Romania, cod postal: 245300, telefon: +40 250/775099, fax: +40 250/775099, persoana de contact: CONSTANTIN ZDARCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Baile Olanesti, str. 1 Decembrie, nr. 1, Baile Olanesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Asfaltarea strazilor Pleasa, Mura, Pacii, Valcele din localitatea Olanesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Asfaltarea strazilor Pleasa, Mura, Pacii, Valcele din localitatea Olanesti?.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute: 9, 016% din valoarea totala estimata a contractului. Astfel, valoarea totala estimata a contractului de lucrari (proiectare si executie) ce urmeaza a fi atribuit este 2.128.885, 00 lei, fara TVA, fiind compusa din: - cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 70.087, 00 lei, fara TVA;
- amenajari pentru protectia mediului: 4.000, 00 lei, fara TVA;
- cheltuieli investitie de baza: 1.844.405, 00 lei, fara TVA;
- organizare santier: 18.444, 00 lei, fara TVA;
- cheltuieli diverse si neprevazute: 191.949, 00 lei, fara TVAPrin urmare, valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 191.949, 00 lei, fara TVA reprezinta 9, 016% din valoarea totala estimata a contractului de lucrari (proiectare si executie), respectiv 2.128.885, 00 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 128, 885 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 38000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO40TREZ67124840256XXXXX, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin. 1 lit. b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.716, 93 lei. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute de art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie - conf. prev. art.92 alin.4 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Prezentare declaratie privind eligibilitateaNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;b) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.c) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Prezentarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (inclusiv consilierii locali care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica) sunt: Vasilache Vasile Sorin, Popa Titel, Baicu Elena Camelia, Gorgan Nicolae, Zdircea Constantin, Enache Denisa, Tatu Viorel, Vilcu Octavian .Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta minima: Prezentare certificat de participare cu oferta independenta.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 1. Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/ fizice romane: Prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Cerinte minime pentru persoane juridice/ fizice straine: Prezentare Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani, va fi cel putin 3.000.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi dintre ultimii trei ani, cifra de afaceri se va calcula ca medie doar a anilor in care au inregistrat activitate.Se vor prezenta: Formularul ?Informatii generale? din Sectiunea Formulare si orice documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? copie insotita de mentiunea ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: FAZA I ? PROIECTARE: Ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare ca natura si complexitate. Se considera servicii similare ca natura si complexitate proiectarea de drumuri cu fazele: proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avand ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare.
Pentru a face dovada existentei experientei similare, ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de copii certificate ?conform cu originalul? ale unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare., FAZA II ? EXECUTIE: Ofertantii vor face dovada executarii unor lucrari similare ca valoare, natura si complexitate. Se considera lucrari similare ca natura si complexitate lucrari de drumuri, investitii noi sau modernizare.
Pentru a face dovada existentei experientei similare, ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de copii certificate ?conform cu originalul? ale certificarilor de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind resursele umane si structura managementului. Ofertantul trebuie sa prezinte: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Declaratii de disponibilitate a personalului responsabil cu indeplinirea contractului;
- CV-urile personalului desemnat cu indeplinirea contractului, in care sa se detalieze experienta;
- Contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente din partea acestora ? daca este cazul (Contractele de colaborare/ angajamentele trebuie sa precizeze ca va participa la executia lucrarilor, pe toata perioada, pana la indeplinirea contractului). Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - FAZA I ? PROIECTARE Pentru aceasta faza se vor asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: 1. Sef proiect ? dovada finalizarii unor studii superioare absolvite cu diploma de licenta (prezentare copie diploma de licenta certificata ?conform cu originalul?);experienta profesionala in proiectare de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Pentru dovedirea experientei profesionale, se vor prezenta documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar. 2. Proiectant de specialitate ? experienta profesionala in proiectare de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Pentru dovedirea experientei profesionale se vor prezenta documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar., FAZA II EXECUTIE: Pentru executia de lucrari se vor asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: 1.Sef santier ? dovada finalizarii unor studii superioare absolvite cu diploma de licenta (prezentare copie diploma de licenta certificata ?conform cu originalul?); experienta profesionala specifica in calitate de sef santier in lucrari de drumuri dovedita prin participarea la cel putin un contract similar. Pentru dovedirea experientei profesionale, se vor prezenta documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar. 2.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor: prezentare atestat profesional eliberat de institutiile abilitate, in domeniul drumuri si poduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor 3.Responsabil privind calitatea: dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul drumuri si poduri 4.Responsabil de securitate si sanatate al santierului: dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii si cu protectia mediului in conformitate cu legislatia in vigoare., Informatii privind dotarile specifice - FAZA I PROIECTARE: Fiecare ofertant trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care dispune si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, FAZA II EXECUTIE: Prezentare unei declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de: laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator gradul II, autorizat ISC (se accepta si prezentarea unui contract de colaborare sau prezentarea unui angajament de colaborare), buldoexcavator/buldozer, excavator, autogreder, cisterna, cilindru compactor, autogudronator, autobasculante, autobetoniere, repartizator mixturi asfaltice.Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, Informatii privind subcontractantii: Se va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora si acordul de subcontractare. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Prezentarea de catre subcontractantii unor parti cheie din contract a documentelor doveditoare indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti. Standarde de asigurare a calitatii - Certificat de atestare ISO 9001:2008 privind managementul calitatii in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii. Certificatul aferent indeplinirii contractului trebuie sa fie in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor., Standarde de protectie a mediului - Certificat de atestare ISO 14001:2005 privind managementul mediului in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii. Certificatul aferent indeplinirii contractului trebuie sa fie in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer