Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Infiintare centru after school in localitatea Dumbravita, judetul Maramures"
Detaliu pentru invitatia numarul 347233
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347233/22.05.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Infiintare centru after school in localitatea Dumbravita, judetul Maramures"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURESCod fiscal: 3627803, Adresa: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Telefon: 0722293585, Fax: 0262-299688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 0262299001 fax: +40 0262299688, persoana de contact: Felician Ciceu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dumbravita, Localitatea Dumbravita nr.225, Judetul Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Infiintare centru after school in localitatea Dumbravita, judetul Maramures"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Infiintare centru after school in localitatea Dumbravita, judetul Maramures". Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 57.424 lei si reprezinta 9, 56 % din valoarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 674, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la pocedura este in valoare de 12.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO19 TREZ 4365 006X XX00 0135, deschis la Trezoreria BAIA MARE, cod fiscal Primaria Dumbravita: 3627803 cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Pentru echivalenta leu/ valuta se va folosii cursul publicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari - Formular 6; Cazierul fiscal al operatorului, Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii cinci ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari completarile ulterioare - Formularul 5;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Decl. privind neincadrarea in preved. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 7.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: Ciceu Felician-Gheorghe, Dobrican Dacian-Sorin, Trif Cornealia, Pop Ileana, Balaj Flore, Pante Ionut, Cernestean Gratian, Pasca Gheorghe, Peter Emilian, Petrisan Octavian, Dobrican Cosmin, Cadar Dumitru, Trif Ionita, Trif Alexandru, Nichita Aurora, Medan Gavril, Bele Nicolae, Caraban Laura.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 69indice1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69indice1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse de subcontractant.-Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleI. In cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului Constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile prezentate in Certificatul Constatator suntreale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.Atestat ANRE instalatii electrice, atat pentru proiectare cat si pentru executia de lucrari. Se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a finalizat, in ultimii 5 ani: Fie un contr similar care sa cuprinda si proiectare si exexutie lucrari cu o valaore totala de minim 616.600 lei fara TVA (din care serviciile de proiectare min. 16.300 lei fara TVA, iar executia de lucrari min 600.300 lei fara TVA), fie 2 contracte distincte avand ca obiect: unul de proiectare cu o val de minim 16.300 lei fara TVA si unul de executie lucrari similare cu o val de min 600.300 lei fara TVA. Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Form 10 A, Lista principalelor servicii din ultimii 3 ani - Form 10 B, Form 12 - experienta similara, Form 13 - centralizator pentru experienta similara, Certificari de buna executie a contracetelor mentionate ca si experienta similara.Ofertantul inpreuna cu asociatii (daca este cazul) ? trebuie sa prezinte: - o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si o lista a principalelor servicii din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie/ prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Formular 10 A si 10 B. Formular 12 - experienta similara ? se va completa pentru fiecare contract nominalizat in parte ? in original; Formular 13 - centralizator pentru experienta similara (daca este cazul); Certificarile de buna executie vor indica cel putin: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, obiectul contractului, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copia contractului de subcontractare/asociere; Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata., Declaratie privind informatii de personal ? Form 16, atat pentru proiectare cat si pentru executie lucrari, Formular 30 - personal muncitor de specialitate.In Declaratia privind informatii de personal se vor nominaliza coordonatorul de lucrare/ proiectare si experti propusi pentru fiecare functie in parte ? pentru serviciile de proiectare si executia de lucrari, ,Pentru servicii de proiectare se solicita expertii: -1 ing specializarea constr civile, care sa fi participat cel putin la un proiect similar pe aceeasi functie; - 1 arhitect cu drept de semnatura, care sa fi participat cel putin la un proiect similar pe aceeasi functie; - 1 ing autorizat ANRE specializarea instalatii electrice. - 1 ing. atestat conf. legii pentru instalatii in constructii (sanitare si termice); Prezentare: CV in care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratie de disponibilitate Form. 18, Contract de munca inregistrate cof.legii/Revisal/Angajament/acord de participare. Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest.in domeiul serviciilor ce urmeaza a fi prestate.Toate formularele, declaratiile, CV-urile se vor prezenta in originalul; Atestatele, diplomele, contractlele, se vor prezenta in copie certificata pentru conformormitate cu originalul; - Atestate/ autorizatii/ certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat vor fi valabile la data depunerii ofertei; Ofertantul declarat castigator, inainte de semnarea contractului, daca a prezentat angajament de participare, va prezenta dovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul propus. Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Documentele prin care se atesta experienta mentionata in CV de catre specialisti, se vor solicita operatorului economic clasat pe locul intai. Documentele solicitate pentru fiecare expert in parte, vor fi prezentate in original/ copie, semnate si stampilata "conform cu originalul"., Pentru executie lucrari se solicita: 1Manager de proiect/ Coordonator de proiect? cu experien?a profesionala in construc?ii civile, dovedita prin participarea la cel pu?in un proiect similar, 1 Sef de santier? cu experien?a profes. in construc?ii civile, dovedita prin participarea la cel pu?in un proiect similar, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile, 1 Responsabil cu controlul calitatii, 1 Specialist SSM ? atestat in dom. lucrarilor supuse achiz, 1 ing autorizat ANRE specializarea instalatii electrice. Prezentare: CV in care va fi mentionata experienta, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratie de disponibilitate Form. 18, Contract de munca inregistrate cof. legii/Revisal/Angajament/ acord de participare. Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest.in domeiul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate.
Toate formularele, declaratiile, CV-urile se vor prezenta in originalul; Atestatele, diplomele, contractlele, se vor prezenta in copie certificata pentru conformormitate cu originalul; - Atestate/ autorizatii/ certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat vor fi valabile la data depunerii ofertei; Ofertantul declarat castigator, inainte de semnarea contractului, daca a prezentat angajament de participare, va prezenta dovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul propus.Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Documentele prin care se atesta experienta mentionata in CV de catre specialisti, se vor solicita operatorului economic clasat pe locul intai. Documentele solicitate pentru fiecare expert in parte, vor fi prezentate in original/ copie, semnate si stampilata "conform cu originalul"., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Form. 15. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si prin angajament de punere la dispozitie.
Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere - Formular 15 - de unde sa reiasa ca are dotarea necesara indeplinirii contractului ? in original; Ofertantului castigator i se va solicita prezentarea in copie dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor, softurilor (taloane/ facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere pe perioada contractului de executie) pentru utilajele si echipamentele de constructii/ proiectare necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor proiectului, Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011 ? se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate, prin depunerea de documente justificative ? daca este cazul., Informatii privind subcontractantii Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens. Completarea si prezentarea Formular 19- Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Formularul 7 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice 1 din OUG34/2006, Acordul de subcontractare ? Formular 24. La cererea autoritatii contractante, subcontractantii ofertantului declarant castigator vor face dovada ca au in obiectul de activitate, specializarea in care urmeaza sa execute lucrarile / in cauza., In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, la care se adauga Acord de asociere, Imputernicire lider asociere.Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se vor prezenta de catre ofertant ? Formular 4, in original sau copie legalizata la notar; ?Imputernicire lider asociatie?. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Acord-ul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (Liderului); Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului; Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/ subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare; Atat pentru proiectare cat si pentru executie lucrariStandarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil la data limita depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, Atat pentru proiectare cat si pentru executie lucrariStandarde de protectia mediului ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil la data limita depunerii ofertelorIn cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Pretul ofertei
Termenul de garantie al lucrarii
15
Descriere: termenul de garantie al lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 09:53