Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Extindere Strand vedea in municipiul Alexandria?


Detaliu pentru invitatia numarul 350617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Numar invitatie: 350617/17.07.2013
Denumire contract: ?Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Extindere Strand vedea in municipiul Alexandria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALEXANDRIACod fiscal: 4652660, Adresa: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Telefon: +40 247317732/317733, Fax: +40 247317728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 247317732/317733, fax: +40 247317728, persoana de contact: ION ROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Extindere Strand vedea in municipiul Alexandria?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect: - Prestarea de servicii de proiectare in faza de proiect tehnic, caiete de sarcini si detalii de executie.- Executia lucrarilor pentru construirea a doua piscine publice in aer liber(una pentru adulti si una pentru copii)Valoarea estimata a contractului este de 1.084.000 lei din care: - 13.000 lei pentru serviciile de proiectare- 1.028.000 lei constructii si montaj.-43.000 cheltuieli diverse si neprevazuteValoarea cheltuielilor diverse si neprevazutereprezinta 4, 13% din valoarea estimata a contractului fara aceste cheltuieli
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 084, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.b)Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO46TREZ6065006XXX000167 deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 20.820 lei.c) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi de 4821 lei.Echivanelta leu/alta valuta se va face la cursul de referinta din ziua publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 , prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale in conform prevederilor art.90 alin(3) din cadrul aceleiasi hotarari sau in numerar la casieria instituitiei.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 13.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul nr.14)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - DRAGUSIN Victor- Primar- Ordonator principal de credite, PURCARU Iulian? Secretar; TABACITU Stefan-administrator, - Consilieri locali: Abalaru Ion, Brosteanu Mioara-Andreea, Cobarlie Silvia, Curea Gina- Georgeta, Doncea Bogdan-Alin, Ghicica Maria, Iotu Mihail-Lucian, Mocanu Daniel-Marian, Neacsu Alexandru, Neacsu Ionut, Petcu Marian-Dragos, Popescu Dumitru-Dan, Stancu Iuliana, Streinu Marius, Talpiga Stelica, Tanase Florentiu, Titirisca Florin Nicusor, Voicila Florea, Oprea Eduard- Laurentiu.Nota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.d. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz, respectiv in nume propriu, asociere, sustinere economico-financiara si tehnico-profesionala, subcontractare).e. Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator in situatia in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala invocand sustinerea acordata. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantuluidin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2.082.000 lei.Nota: a. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2010, 2011 si 2012.Se va completa Formularul nr. 3.- Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respective.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.int).Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de proiectare similare (elaborare documentatii tehnice similare), in valoare de cel putin 13.000 lei, fara TVA.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie - Formularul nr.17- Prezentarea contractului/contractelor prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara, ,Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada ca au experienta eexecutarii in ultimii 5 ani a unui contract sau cel mult 3 (trei) contracte similare, a carui valoare sau, dupa caz, a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica de 1.028.000 lei, fara TVA.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de documente justificative care indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Se va completa Formularul nr. 4., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie urmatoarea echipa de proiect: Pentru partea de proiectare: Cel putin un inginer proiectant cu specialitatea constructii hidrotehnicePentru partea de executie: - Sef de santier: - Responsabil tehnic cu executia: - inginer/subinginer, atestat profesional de institutiile abilitate, in domeniul constructii si amenajari hidrotehnice, valabil la data deschiderii ofertei, in conformitate Ordinul 364/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind proceura de atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililor tehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industrialea- Responsabil de mediu: Cerinte obligatorii: a) Dovada finalizarii un curs acreditat in domeniul sistemelor de management de mediu, recunoscut cel putin la nivel national;
- Inginer/subinginer constructor cu specializarea in constructii civilea. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b. In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: - cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii ori alte forme de colaborare intre ofertant si persoanele respective, in conditiile in care autoritatea contractanta nu impune nicio restrictie in acest sens;
- - autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita depunerii ofertei(unde este cazul)Nota: In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate.(Formularul nr.7)Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale ale personalului de specialitate, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime: buldoexcavator, automacara, malaxor, placa vibratoare, autobasculanta.Prezentarea formularului nr.5;
- Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada accesului (act de proprietate, contract de leasing, inchiriere, furnizare, etc) la autovehiculele si utilajele prezentate, Informatii privindsubcontractantiiNota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul constructii de piscine sau echivalent., Implementarea standardului privind sistemul managementului de mediu din seria ISO 14001 in domeniul constructii de piscine sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer