Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Drum forestier Magura?


Detaliu pentru invitatia numarul 356208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Simleu Silvaniei
Numar invitatie: 356208/29.11.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Drum forestier Magura?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Simleu SilvanieiCod fiscal: 4566658, Adresa: Str. Libertatii nr. 3, simleu Silvaniei, Telefon: 0260678622, Fax: 0260679220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii nr. 3, simleu Silvaniei, Romania, cod postal: 455300, telefon: +40 0260678622, fax: +40 0260679220, persoana de contact: LUCIA DANIELA NICORICIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Simleu Silvaniei, strada Libertatii, nr.3, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Drum forestier Magura?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Drum forestier Magura.Executia drumului va permite derularea activitatilor economice, in principal gospodarirea rationala si dezvoltarea durabila a padurii, precum si exploatarea si transportul lemnului pus in valoare cat si a celorlalte produse ale padurii (zmeura, afine, ciuperci, etc.), ceea ce va permite, pe langa mentinerea locurilor de munca existente, deschiderea de noi locuri de munca prin santierul de constructii al drumului, concomitent cu reactivarea altor sectoare de activitate, ceea ce va avea efecte benefice asupra gradului de ocupare a fortei de munca in zona. Aplicarea proiectului nu necesita costuri socio-economice care sa fie suportate de populatie (ocupari de terenuri, stramutari, etc).Executia drumului forestier Magura se impune cu stringenta pentru rezolvarea urmatoarelor obiective: crearea accesului la parchetele in curs de exploatare; deschiderea accesului la noi parchete; posibilitatea de executie a lucrarilor silvo-culturale; interventie in caz de forta majora (incendii, accidente naturale). Lungimea drumului este de 6, 238 km, iar suprafata deservita este de 1.348, 85 ha din care fondul forestier proprietatea orasului este de 509, 60 ha, drumul fiind propus in totalitate pe terenul proprietate a orasului.Realizarea investitiei este oportuna si necesara pentru orasul Simleu Silvaniei.Valoarea estimata a contractului este de 3.805.112, 34 lei fara TVA, din care: - 323.112 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute (9, 27%), - 3.482.000, 34 lei fara TVA pentru executie lucrari si servicii de proiectare, din care: - Valoarea estimata a contractului pentru serviciul de proiectare este de 157.268, 34 lei fara TVA- Valoarea estimata a contractului pentru executia de lucrari este de 3.324.732 lei fara TVA.Pretul poate fi marit in limita sumei prevazute la categoria de cheltuieli ?diverse si neprevazute?, dar numai in cazul in care apar cheltuieli cu servicii sau lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 805, 112.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum si forma: Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, in cuantumul de69.000leiGarantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma in conformitate cu art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalenta, pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011.Garantia acordata lucrarilor va fi de cel pt?in 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.- cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - primar: Turcas Septimiu Catalin, - viceprimar: Berek Stefan, - secretar: Mocan Elena-Maria, - contabil: Tiglea Laura Anca, - consilieri locali: Sabou Romeo-Adrian, Pop Traian, Szabo Marta, Crisan Teodor, Vida Janos-Antal, Maghiar Simion, Lipo Angela-Maria, Pop Cornel, Nagy-Szabo Francisc, Costelas Ioan-Cristian, Silaghi Razvan-Silviu, Flonta Stelian, Bente Domitian, Bolde Vasile, Ghilea Ioan, Pop Teodor.- Lazar Ioan Radu administrator public, membru in comisia de evaluare, - Nicoriciu Lucia Daniela consilier in compartimentul de achizitii publice, membru in comisia de evaluare, - Crucerescu Octavian referent serviciul de urbanism, membru in comisia de evaluare.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul conractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.2. Ofertantul va prezenta certificat de atestare al persoanei juridice conform Ordinului Ministerului Mediului si Padurilor nr. 576/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, publicat in Monitorul Oficial nr. 639/2009, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Nota: - Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 3: Sustinerea financiara a lucrarilor ? Acces sau disponibil de resurse financiare in valoare de minim 1.000.000 lei pentru o perioada de patru (4) luni ? prezentarea unei declaratii a institutiei/institutiilor financiar-bancare cu care ofertantul colaboreaza, pentru asigurarea fluxului de numerar necesar pentru derularea contractului., Cerinta nr. 2: Scrisoare de bonitate bancara, privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul., Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala, insumata pe ultimii 3 ani financiari, sa aiba o valoare de minim 6.900.000 leiOperatorii economici vor depune bilantul contabil pentru anii 2010, 2011 ?i 2012, inregistrat la organele competente, sau orice alte documente edificatoare in vederea indeplinirii nivelului cifrei de afaceri.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 este urmatorul: 2010:1 Euro = 4, 2099 lei2011:1 Euro = 4, 2379 lei2012:1 Euro = 4, 4560 lei.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la cifra de afaceri trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 12In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Cerinta nr. 11Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/ mijloace de transport: Buldoexcavator pe pneuri, Excavator, Incarcator frontal, Cilindru compactor, Autocamion basculant, Autogreder.Se solicita ca cerin?a minima dovada dispunerii (din dotare proprie, prin contracte sau conven?ii de inchiriere, contracte de prestari servicii sau prin orice alte forme de punere la dispozi?ie) unei sta?ii de betoane ?i a unui laborator minim de gradul III pentru incercari de betoane.Se solicita ca cerinta minima dovada dispunerii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, contracte de prestari serviciisau prin orice alta forma de punere la dispozi?ie) unei statii de mixtura asfaltica si a unui laborator minim de gradul III pentru incercari de mixturi asfaltice.- In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta vor prezentacontracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare., Cerinta nr. 10Responsabil cu controlul de calitate-proiectareNecesar ? 1 persoanaStudii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate-proiectare urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire., Cerinta nr. 9
Inginer CFDP-proiectare
Necesar ? 1 persoana
Studii: - atestat conform Ordinului Ministerului Mediului si Padurilor nr. 576/2009, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer CFDP -proiectare urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- atestat conform Ordinului Ministerului Mediului si Padurilor nr. 576/2009., Cerinta nr. 8Sef de Proiect -proiectare
Necesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii
b) Experienta:
Participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduri.
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Proiect -proiectare urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire;
- Documnete din care sa rezulte experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 7
Inspector S.S.M
Necesar ? 1 persoana- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire., Cerinta nr. 6
Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Necesar ? 1 persoana
Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii
- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire., Cerinta nr.5
Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)
Necesar ? cel putin 1 persoana
Studii: - atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; in urmatoarele domenii de constructii: II -Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele.
- Ofertantul va depune pentru persoana/persoanele nominalizat(e) ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) urmatoarele documente:
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- atestat tehnico-profesional, Cerinta nr. 4
Sef de SantierNecesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul Construc?ii, specializarea Cai Ferate, Drumuri ?i Poduri
b) Experienta:
Participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduri.
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire;
- Documnete din care sa rezulte experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 3
Sef Proiect-executie
Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul Construc?ii, specializarea Cai Ferate, Drumuri ?i Poduri
b) Experienta:
Participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduri.
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef Proiect-executie urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire;
- Documnete din care sa rezulte experienta relevanta solicitata., Cerinta 2
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.
Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.
Precizari:
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
- In cazul unei oferte in asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Cerinta 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea de lucrari similare, intr-un contract, a carui valoarea fost de minim 3.324.732 lei fara TVA
Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experien?a similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestarea de servicii similare, intr-un contract, a carui valoare a fost de minim 157.268, 34 lei fara TVA
Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor
Se vor depune:
- Pentru lucrari: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, iar pentru servicii certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care probeaza/confirma indeplinirea cerin?ei de calificare referitoare la experien?a similara sau
- Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/Procese verbale de predare primire a proiectului tehnic, care sa faca dovada indeplinirii contractului la valoarea prezentata, sau- Recomandari/certificate constatatoare pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare.
Nota: Avand in vedere natura complexa a achizi?iei, experien?a similara va fi indeplinita ?i prin prezentarea unui contract ce are ca obiect combina?ia lucrarilor ?i serviciilor similare ce fac obiectul prezentului contract, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu valoarea componentelor ce fac obiectul contractului. Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului, conform ISO 14001:2004 sau echivalent in domeniul obiectului contractului, raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul obiectului contractului, raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer