Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Proiect complex de alimentare cu apa, pentru sat Uzunu si Hulubesti in comuna Calugareni, jud.Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 342640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Calugareni (Primaria Comunei Calugareni Giurgiu)
Numar invitatie: 342640/13.02.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Proiect complex de alimentare cu apa, pentru sat Uzunu si Hulubesti in comuna Calugareni, jud.Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Calugareni (Primaria Comunei Calugareni Giurgiu)Cod fiscal: 5798613, Adresa: Comuna Calugareni Judetul Giurgiu, Calugareni, Telefon: 0246/281313, Fax: 0246/281313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Proiect complex de alimentare cu apa, pentru sat Uzunu si Hulubesti in comuna Calugareni, jud.Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Proiect complex de alimentare cu apa, pentru sat Uzunu si Hulubesti in comuna Calugareni, jud.Giurgiu? - Sistemul de alimentare cu apa cuprinde urmatoarele obiecte: - Captarea apei subterane;
- Conducta de aductiune a apei;
- Gospodaria de apa, care este compusa din: o Statia de clorare;o Rezervorul de inmagazinare a apei;o Statia de pompare a apei;
- Reteaua de transport si distributie a apei.Cheltuieli diverse si neprevazute: 169.456 lei fara TVAdin total valoare estimata.
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 934, 703 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 37.652, 47 lei, stabilita cu respectarea prevederilor art. 85 din H.G. 925/2006, din care cuantumul sumei corespunzatoare art. 278 indice 1 este de 7.545, 25 lei. Garantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. -Ordin de Plata in contul autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare (instrument de garantare sau OP confirmat de banca) se va depune la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei. Cont: RO95TREZ32124700271XXXXX deschis la Trezoreria Giurgiu . In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (declaratie pe proprie raspundere). Data la care se va face echivalenta leu/euro: curs BNR din 13.02.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala fara TVA a contr. Gar de buna executie se const. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, gar de buna executie se poate const. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011. Daca oper. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in cat. IMM, gar de buna executie se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categ. IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de buna exec conform prev art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa si prezenta Formularul nr. 1, se va prezenta Cazierul judiciar pentru operatorul economic; se va prezenta Cazierul fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare in copie conform cu originalul, stampilate si semnate de catre reprezentantul legalOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu atributii in derularea procedurilor de achizitii publice sunt: Voinea Marin- primar, Iordache Marinica - viceprimar, Patrana Radu oontabil, Gheorghe Scarlat - Secretar, Consilieri: Epure Daniel Petrisor, Gurgusan Doru, Iordache Dumitru, Iordache Marinica, Mazilu V.Sorinel, Militaru Paul, Odirin Sandel, Oprea Marin, Paun Constantin, Popescu Mihai, Puicalau Paul, Tuculan Ionel, Valeanu Neculai, Vasile C-tin Aurelian, Voinea Costel.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul 14- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691.Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul nr. 13.nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; activitatile specifice domeniului obiectului contractului trebuie sa fie autorizate conf. art.15 din legea 359/2004.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 7.530.494, 00 lei. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2010, 2011 si 2012. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente. Pentru anul 2012 se poate prezenta si balanta aferenta lunii decembrie 2012, conform notei b de mai jos..Nota: a.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/EURO comunicat de BNR. b.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare cerinta 1Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul va face dovada ducerii la bun sfarsit in ultimii trei ani a cel mult 3 contracte de proiectare de natura si complexitate similare serviciilor de proiectare ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 191.000, 00 lei sau care sa fi avut ca obiect proiectarea a cel putin 9125 m retele de apa.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, Cerinta 1Se va prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani si Fisele de experienta similara ce vor fi insotite de documente/certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul va face dovada ducerii la bun sfarsit in ultimii cinci ani a cel mult 3 contracte de executie lucrari similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 3.574.000, 00 lei sau care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 9125 m retele de apa.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, Cerinta 2Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing, contracte/ conventii de inchiriere sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului in raport cu corelarea functionarii utilajelor cu volumul de lucrari (listele de cantitati) cuprinse in proiectul tehnic si in caietul de sarcini, respectiv: - Software proiectare - Calculatoare / Notebook-uri - Statie topografica - Imprimanta A3 - Autobasculante - Buldoexcavatoare - Autogreder - Cilindri compactori - Placi compactoare, Cerinta 3Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile.Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Prezentarea angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persone avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. b.In sensul prevederilor de mai sus, Autoritatea contractanta poate solicita operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca., Continuare cerinta 3.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie o echipa de proiect formata cel putin din specialistii mai jos indicati, fiecare dintre acestia avand obligatia de a face dovada studiilor superioare de lunga durata in domeniul constructiilor, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, precum si indeplinirea urmatorele cerinte specifice: - 1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii si o experienta generala de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii;, Continuare cerinta 3 - min. un Manager de proiect ? cod COR 242101 sau echivalent. Cerinte: absolvent de studii superioare de lunga durata, certificat in managementul de proiect in urma absolvirii unor cursuri recunoscute (CNFPA sau echivalent), sa fi participat in cel putin un proiect similar. -min. un inginer proiectant ? pentru functia de inginer proiectant CFDP. Cerinte: absolvent studii superioare de lunga durata CFDP ?1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPTL; ?1 responsabil cu calitatea (C.Q.) ?1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (atestat in conf cu prevderile HG nr.1425/2006, Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 actualizata, HG nr. 300/2006), angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut., Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii. Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura, Informatii privind partea/partile indeplinite de subcontractanti cu datele de identificare ale acestora si specimen de semnatura, Acordul de subcontractare cu declararea procentului/partii de implicare. Cerinta nr.2 Certificatul ISO 14001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Documente care sa ateste asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ISO 9001:2008 in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 65 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula Pn=(Pret minim/Pret n) x 65 unde Pn- punctajul financiar pentru oferta n; Pret n - pretul ofertei n; Pret minim- cel mai mic pret dintre toate ofertele.
Punctaj tehnic
35
Descriere: P1) Durata de realizare a investitiei = maxim 30 puncte din care Durata de proiectare = maxim 5 puncte, Durata de executie = maxim 15 puncte si Durata de garantie = maxim 10 puncte. P2) Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor pe perioada de garantie = maxim 5 puncte. PFinal= Pfinanciar 65% + Ptehnic 35%
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer